[ETAP XI] Under the house cz.4 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Arena, na której toczyć będziesz bój, jest dość dziwna, a to za sprawą znajdującej się na niej kraty i kładki. Oddzielać będą one trzy części pola walki i jeśli będziesz chciał pomiędzy nimi przechodzić, stawaj na guzikach. | |
W pobliżu znajdziesz olbrzymią kratę na trzy zamki. Pierwsze dwa klucze zdobędziesz od latających przeciwników... | |
... ostatni natomiast od najsilniejszego przeciwnika. | |
Nim znów skorzystasz z transportera, zwróć uwagę, iż w miejscu, gdzie rozwieszona została dalsza pajęczyna, znajduje się wąska kładka. Przeskocz na nią, bowiem na jej końcu znajdziesz run . | |
Gdy krata zostanie podniesiona skorzystaj z pająka... | |
... i udaj się w dalszą drogę, wchodząc na sieć (tę obok runu). | |
W miejscu, gdzie znajduje się ostatni przystanek, natkniesz się na mul-mule. | |
Ich wyswobodzenie spowoduje odblokowanie runu . [Aby go zdobyć, właduj poprzednią rundę i przejdź do miejsca, gdzie wchodząc po dwóch Kromino, wysuwałeś kładkę.] | |
Nieco dalej przejdziesz przez otwór pod ząbkowaną blachą. | |
Tuż za nią stań na pierwszym guziku i wywołaj walkę. | |
Podczas starcia, zamiast eliminować oponentów, przejdź Arturem pod pobliską ściankę i za pomocą drążków... | |
... dostań się do małej wnęki z przyciskiem. Po jego wciśnięciu uniemożliwisz pojawienie się większej ilość napastników. Teraz wróć do przyjaciół, zeskakując z wysokości i przeprowadź eksterminację. |