[ETAP V] First steps into the Seven Lands cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Za chaszczami natkniesz się na zniszczony mechanizm. Naprawisz go za pomocą jajek, jeśli nie posiadasz odpowiedniej ich ilości możesz zdobyć brakujące, wydostając skorupiaki z pomarańczowego mchu (kilka podobnych pól znajdziesz w okolicy). Po skorzystaniu z działającego urządzenia stań na minięte, odblokowane teraz guziki i... | |
... przejdź przez otwarte przejście. Tuż za nim zdobędziesz nową, niezwykle przydatną zdolność dla Artura. | |
Nieco dalej znajdziesz się w miejscu, w którym - by móc kontynuować drogę - konieczne będzie przeważenie "szal" (tym razem będziesz zmuszony uderzyć cztery razy, a nie jak zazwyczaj trzy). | |
W ten oto sposób dotarłeś do pola walki. Aby starcie dobiegło końca, zdobądź jeden klucz, by otworzyć kratę. Przypomnę tylko, że przed momentem zdobyta zdolność będzie bardzo przydatna podczas walki. | |
Tuż za kratą natkniesz się na kwiat zapisu. Nie omieszkaj z niego skorzystać, a następnie udaj się w dół. | |
Po drodze, po prawej stronie miniesz zarośla odgradzające bohaterów od pomarańczowych kulek - zetnij je. | |
Kilka metrów dalej czeka Cię kolejna układanka. | |
Nim udasz się w głąb areny, zerknij w lewo. Znajduje się tam pomarańczowy guzik. Postaw na nim któregoś z członków drużyny oprócz Artura. | |
Tym udaj się na pobliską ściankę. Wciśnięty przed momentem guzik wysuwa jedną, a chowa inną belkę, po których wspinaj się Arturem. Gdy miniesz tę wysuniętą, zejdź z guzika. Spowoduje to wysunięcie się kolejnego drążka, po którym przejdź na skalną półkę. | |
Teraz udaj się w głąb areny i skorzystaj z mechanizmu otwierającego drzwi (nie sugeruj się zdjęciem, gdyż Artur znajdujący się na nim w Twoim przypadku znajduje się gdzie indziej, jednak bez przeszkód możesz wykonać tę czynność innym bohaterem). | |
Gdy drzwi zostaną otwarte Artur będzie mógł strącić czerwonego stworka (po uprzednim nakarmieniu go mijanymi niedawno pomarańczowymi kulkami). Gdy to uczynisz, wróć do reszty bohaterów. |