Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Dotrzesz do rozległej przestrzeni z wieloma uwięzionymi mul-mulami - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dotrzesz do rozległej przestrzeni z wieloma uwięzionymi mul-mulami. Będzie ich dokładnie sto i są to wszystkie, które należy wyswobodzić, by odsłonić kolejny run.

Przejdź pomiędzy wszystkimi grzybkami, zajrzyj za każdą skałę, znajdziesz je dosłownie wszędzie.

Część z nich kryje się za zaroślami, a część za kamiennym blokiem (zdjęcie) - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Część z nich kryje się za zaroślami, a część za kamiennym blokiem (zdjęcie).

Wspomnianą skałę przesuń na koniec wyznaczonej trasy, pod niski grzybek - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Wspomnianą skałę przesuń na koniec wyznaczonej trasy, pod niski grzybek.

W ten sposób dostaniesz się na jego kapelusz i za pomocą lin, będziesz mógł dotrzeć do ostatnich mul-muli - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W ten sposób dostaniesz się na jego kapelusz i za pomocą lin, będziesz mógł dotrzeć do ostatnich mul-muli.

Co, rzecz jasna, spowoduje odblokowanie runu - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Co, rzecz jasna, spowoduje odblokowanie runu .

[Znajdziesz go na końcu etapu ze stacją, w pobliżu ostatnich klatek z mul-mulami. Tak jak poprzednio i tym razem będziesz musiał się tam przenieść, ładując etap z obecnego zapisu gry.]

Dalsza droga prowadzi przez szerokie przejście, częściowo porośnięte pomarańczowym mchem - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dalsza droga prowadzi przez szerokie przejście, częściowo porośnięte pomarańczowym mchem.

Po dojściu do trawy, skacząc po jej źdźbłach, zejdź na sam dół, w okolice rzeki - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Po dojściu do trawy, skacząc po jej źdźbłach, zejdź na sam dół, w okolice rzeki.

Jest to dość trudny moment w grze, gdyż w trakcie walki za zadanie masz wciśnięcie trzech pomarańczowych guzików - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Jest to dość trudny moment w grze, gdyż w trakcie walki za zadanie masz wciśnięcie trzech pomarańczowych guzików. Jak można się domyślić, wróg będzie skuteczną przeszkodą.

Wskocz na skały z guzikami i ustaw się wszystkimi bohaterami na ostatniej. Następnie rozpocznij eksterminację oponentów. Gdy spostrzeżesz, że jest ich mało szybko, rozbiegnij się postaciami w kierunku wszystkich przycisków. Czynność ta nie będzie prosta, przeciwnik bardzo łatwo może zepchnąć niekontrolowanego przez Ciebie bohatera z guzika, co wymusi przejście w jego skórę.

W chwili, gdy wszystkie guziki zostaną wciśnięte, w miejscu, gdzie przed momentem uwolniłeś sto mul-muli, wysunie się kładka - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W chwili, gdy wszystkie guziki zostaną wciśnięte, w miejscu, gdzie przed momentem uwolniłeś sto mul-muli, wysunie się kładka.

Wróć w tamten rejon - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Wróć w tamten rejon.

Za cierniami znajduje się strażnik, którego z łatwością zahipnotyzuj Betamecheem - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Za cierniami znajduje się strażnik, którego z łatwością zahipnotyzuj Betameche'em.

Spowoduje to podniesienie się muchomora i umożliwi któremuś z pozostałych bohaterów wejście na górę i wciśnięcie niebieskiego guzika.

Teraz bez przeszkód skorzystaj z wysuniętej kładki i wejdź do transportera - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Teraz bez przeszkód skorzystaj z wysuniętej kładki i wejdź do transportera.

Podczas lotu załączy się scenka - [ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Podczas lotu załączy się scenka. Biedronka zostanie zestrzelona, a bohaterowie upadną na skalną ścieżkę, którą - po przejęciu nad nimi kontroli - przejdź do końca.