[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.3 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Dotrzesz do rozległej przestrzeni z wieloma uwięzionymi mul-mulami. Będzie ich dokładnie sto i są to wszystkie, które należy wyswobodzić, by odsłonić kolejny run. Przejdź pomiędzy wszystkimi grzybkami, zajrzyj za każdą skałę, znajdziesz je dosłownie wszędzie. | |
Część z nich kryje się za zaroślami, a część za kamiennym blokiem (zdjęcie). | |
Wspomnianą skałę przesuń na koniec wyznaczonej trasy, pod niski grzybek. | |
W ten sposób dostaniesz się na jego kapelusz i za pomocą lin, będziesz mógł dotrzeć do ostatnich mul-muli. | |
Co, rzecz jasna, spowoduje odblokowanie runu . [Znajdziesz go na końcu etapu ze stacją, w pobliżu ostatnich klatek z mul-mulami. Tak jak poprzednio i tym razem będziesz musiał się tam przenieść, ładując etap z obecnego zapisu gry.] | |
Dalsza droga prowadzi przez szerokie przejście, częściowo porośnięte pomarańczowym mchem. | |
Po dojściu do trawy, skacząc po jej źdźbłach, zejdź na sam dół, w okolice rzeki. | |
Jest to dość trudny moment w grze, gdyż w trakcie walki za zadanie masz wciśnięcie trzech pomarańczowych guzików. Jak można się domyślić, wróg będzie skuteczną przeszkodą. Wskocz na skały z guzikami i ustaw się wszystkimi bohaterami na ostatniej. Następnie rozpocznij eksterminację oponentów. Gdy spostrzeżesz, że jest ich mało szybko, rozbiegnij się postaciami w kierunku wszystkich przycisków. Czynność ta nie będzie prosta, przeciwnik bardzo łatwo może zepchnąć niekontrolowanego przez Ciebie bohatera z guzika, co wymusi przejście w jego skórę. | |
W chwili, gdy wszystkie guziki zostaną wciśnięte, w miejscu, gdzie przed momentem uwolniłeś sto mul-muli, wysunie się kładka. | |
Wróć w tamten rejon. | |
Za cierniami znajduje się strażnik, którego z łatwością zahipnotyzuj Betameche'em. Spowoduje to podniesienie się muchomora i umożliwi któremuś z pozostałych bohaterów wejście na górę i wciśnięcie niebieskiego guzika. | |
Teraz bez przeszkód skorzystaj z wysuniętej kładki i wejdź do transportera. | |
Podczas lotu załączy się scenka. Biedronka zostanie zestrzelona, a bohaterowie upadną na skalną ścieżkę, którą - po przejęciu nad nimi kontroli - przejdź do końca. |