Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Artur i Minimki - poradnik do gry

Artur i Minimki - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

Dalsza droga będzie możliwa wyłącznie ścieżką prowadzącą w dół, a na jej końcu dojdzie do kolejnego starcia - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dalsza droga będzie możliwa wyłącznie ścieżką prowadzącą w dół, a na jej końcu dojdzie do kolejnego starcia.

Tym razem musisz zdobyć tylko dwa klucze, więc zadanie jest jeszcze łatwiejsze - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tym razem musisz zdobyć tylko dwa klucze, więc zadanie jest jeszcze łatwiejsze.

Po otwarciu bramy wejdź po kamiennych schodach do jaskini.

W jej wnętrzu znajduje się guzik, lecz ten nie otwiera drzwi, ale odblokowuje wcześniej pominięte zapadnie (prosiłem o zapamiętanie ich położenia, gdyż teraz musisz do nich wrócić) - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W jej wnętrzu znajduje się guzik, lecz ten nie otwiera drzwi, ale odblokowuje wcześniej pominięte zapadnie (prosiłem o zapamiętanie ich położenia, gdyż teraz musisz do nich wrócić).

Gdy zamknięte drzwi staną przed Tobą otworem, udaj się w dalszą drogę podziemnym korytarzem - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Gdy zamknięte drzwi staną przed Tobą otworem, udaj się w dalszą drogę podziemnym korytarzem. Po kilkunastu metrach natkniesz się na zapory wykonane z pajęczej sieci, zniszcz je zwykłymi atakami.

Kolejnym problemem będzie zamknięta brama, lecz tę otworzysz, stojąc w białym okręgu i strzelając Betamecheem - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Kolejnym problemem będzie zamknięta brama, lecz tę otworzysz, stojąc w białym okręgu i strzelając Betameche'em.

Podążając dalej, natkniesz się na rozwidlenie. Dalsza droga znajduje się po prawej...

lecz zablokowana została przez latającego przeciwnika - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

... lecz zablokowana została przez latającego przeciwnika. Aby móc się tędy przedostać, musisz wrócić do podziemnego tunelu i przejść do jego końca.

Tam, na niewielkiej przestrzeni znajduje się roślina (zdjęcie), po zaatakowaniu której otrzymasz pomarańczowe nasionko - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Tam, na niewielkiej przestrzeni znajduje się roślina (zdjęcie), po zaatakowaniu której otrzymasz pomarańczowe nasionko. Gdy do niego podejdziesz, przyklei się do Twoich nóg.

Pobiegnij z nim do przeciwnika blokującego drogę i zaatakuj go nim. Spowoduje to chwilowe zamroczenie oponenta, co pozwoli Ci przemknąć niezauważenie. Pamiętaj, by biegnąc tamtędy, skręcić w lewo.

Dotrzesz do rozleglejszej przestrzeni, na której znajdują się trzy przyciski - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dotrzesz do rozleglejszej przestrzeni, na której znajdują się trzy przyciski. Jeden zaraz przy wejściu (na pewno go nie miniesz). Drugi za kamiennymi blokami (zdjęcie) - najpierw przesuń ten po prawej.

Trzeci jest na niewielkim wzniesieniu, do którego dojdziesz ścieżką pomiędzy skałami - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Trzeci jest na niewielkim wzniesieniu, do którego dojdziesz ścieżką pomiędzy skałami. Naciśnięcie trzech zapadni odblokuje kolejną, a ta znajduje się niedaleko latającego przeciwnika, którego przed momentem minąłeś. Niestety, będziesz zmuszony teraz tam wrócić i ogłuszyć go ponownie. Nasionko niezbędne do wykonania tej czynności znajduje się w pobliskim dole.

Dotarcie do przycisku to nie koniec zmagań, gdyż oponent opuści most, a bohater zostanie odcięty od reszty przyjaciół - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

Dotarcie do przycisku to nie koniec zmagań, gdyż oponent opuści most, a bohater zostanie odcięty od reszty przyjaciół. Aby go uratować, będziesz zmuszony po raz kolejny ogłuszyć latającego wroga. Roślina spod mostu jest pusta, kolejną znajdziesz nieco dalej, przechodząc kładką na drugą stronę areny.

W pobliżu kwiatu następuje dość skomplikowany moment - [ETAP II] Attack of the Henchmen cz.2 | Artur i Minimki - Artur i Minimki - poradnik do gry

W pobliżu kwiatu następuje dość skomplikowany moment. Aby móc przejść przez drzwi wskazane podczas scenki, będziesz zmuszony wykonać szereg innych czynności.

Najpierw umieść Artura i Betameche'a na pomarańczowych przyciskach, a Selenią przejdź przez otwarte drzwi.