[ETAP VI] The Battle of the Station cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
W ten oto sposób dotarłeś do wnętrza stacji. Znajdziesz tam run , jak również guzik, za pomocą którego otworzysz przejście reszcie drużyny. | |
Idąc dalej, dotrzesz do miejsca, gdzie nastąpi pierwszy atak. | |
Aby walka dobiegła końca, zdobądź dwa klucze i otwórz kratę. Po zwycięstwie nie zapomnij uwolnić mul-muli, znajdziesz je na dole areny w małej jaskini. | |
Po przebyciu kolejnego przejścia w skałach, dojdzie do następnej walki. | |
Po raz kolejny będziesz musiał odbić dwa klucze. Jednak tym razem będzie znacznie trudniej... | |
... a to za sprawą napastnika, którego kilka etapów temu ochrzciłem mianem bossa. To od niego zdobędziesz drugi klucz. Sposób, w jaki należy go pokonać jest identyczny: unieruchamiasz mu ręce, a następnie atakujesz głowę, wskakując mu na plecy. Na koniec wystarczy tylko uderzyć z wyskoku. Gdy drugi klucz znajdzie się w Twym posiadaniu, otwórz kratę i przejdź przez nią. | |
Natkniesz się w ten sposób na kwiat zapisu. Koniecznie zapisz stan gry, gdyż za moment będzie dość ciężki etap. | |
Gdy przedostaniesz się przez kolejne przejście, załączy się scenka, w której spotkasz poszukiwaną postać. W trakcie filmiku Artur dosiądzie komara i walka przeniesie się w powietrze. | |
Początek będzie dość prosty, gdyż ataki nieprzyjaciela będą sporadyczne. W trakcie latania atakuj niebieskie punkty na pobliskiej skale. | |
Po ich zniszczeniu odsłonią się gwoździe - zajmij się i nimi. |