[ETAP VIII] Lost in the Seven Lands - I cz.4 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Znajdziesz się na arenie walki z charakterystycznymi leżącymi piórami. | |
Jest to dość długi pojedynek, gdyż do otwarcia masz dwie kraty, a każda ma dwa zamki (druga, pojawi się w miejscu tej pierwszej, po jej uprzednim otwarciu). | |
Gdy pierwsza krata zostanie otwarta, załączy się krótka scenka, a trójka bohaterów zostanie zaatakowana przez nowy typ nieprzyjaciela - posiadającego skrzydła. | |
Sposób na niego przedstawia się następująco: najpierw odbierasz mu czerwone życie, następnie wykonujesz serię uderzeń (wciskając odpowiednie klawisze), wskakując na niego i unieruchamiając. Gdy przeciwnik znajdzie się w śmiertelnym uścisku, trzymany przez jednego z bohaterów, przechodzisz w innego, podbiegasz i przewracasz skrzydlatego oponenta na ziemię, po czym dobijasz z wyskoku. |
Po otwarciu kraty wskocz skalnymi schodami na górę, w okolicę pomarańczowego guzika. Wysuwa ona część pobliskich drążków, które prowadzą do zablokowanego w tym momencie runu. Warto jednak zapamiętać ten moment, gdyż dosłownie za parę chwil będzie odblokowany. | |
Nieco dalej znajduje się miejsce z nowym stworkiem - Pashmi. Jest on z natury strachliwy, więc nie będziesz mógł go przesuwać. Twoim zadaniem będzie natomiast tak go straszyć, by uciekał w odpowiednim kierunku. | |
Najpierw skieruj go w lukę pomiędzy sterczącymi skałami (zdjęcie), następnie kolejno: w prawo, na dół i w lewo. |
W ten sposób stanie na guziku i wysunie kolejną kładkę, z której skorzystaj. |