[ETAP IX] Lost in the Seven Lands - II cz.5 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Znajdziesz się przy niebieskim guziku - stań na nim i wysuń kładkę. Podczas, gdy Ty wykonywałeś wszystkie te czynności, pozostali przyjaciele zostali zaatakowani. | |
Możesz do nich wrócić, przechodząc pomostem i znów wspinając się po drążkach. Walka nie będzie trudna, aby wygrać, otwórz kratę zdobytymi od napastnika kluczami. | |
Znów pokonaj kładkę, lecz tym razem wszystkimi i zapisz grę w pobliskim kwiatku. | |
Dalsza droga prowadzić będzie przez miejsce, w którym, by pokonać uskoki terenu zmuszony będziesz powalić źdźbło trawy. | |
Dotrzesz do rozległego miejsca, z systemem nawadniającym w powietrzu. | |
Odbędzie się tu duża walka, gdyż by móc pójść dalej, należy otworzyć bramę zamkniętą na trzy zamki. Pierwszy klucz otrzymasz od zwykłego napastnika, drugi od latającego, a trzeci... | |
... od najsilniejszego oponenta w dotychczasowej grze. Na tym etapie gry powinieneś już dość dokładnie wiedzieć, jak pokonywać każdy rodzaj wrogów. | |
Podpowiem tylko, że podczas powrotu do kraty z trzecim kluczem pojawi się tam napastnik na komarze. | |
Aby dostać się do bramy, oszołom go, ciskając w jego kierunku pomarańczową kulkę spod drewnianej konstrukcji. | |
W chwili otwarcia bramy przejdź przez nią i ukryj się we fragmencie słomki. |