[ETAP XII] Necropolis cz.2 | Artur i Minimki poradnik Artur i Minimki
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Po dotarciu Arturem na szczyt, wciśnij znajdujący się tam guzik i pokonaj pierwszego latającego wroga. W ten sposób zdobędziesz pierwszy klucz. Po otwarciu zamka i pokonaniu kilku zwykłych oponentów... | |
... na pole walki przybędzie sam Drako. | |
Pamiętaj, by pokonując go, stać blisko rusztowania pokazanego na zdjęciu, gdyż po wykonaniu na nim sekwencji, ten wpadnie w furię i zacznie rozwalać wszystko, co się wokół niego znajduje. Po dwóch takich atakach, zniszczy konstrukcję, sprowadzając drugi klucz na ziemię. |
Aby go pokonać, najpierw odbierz mu czerwoną część życia (najlepiej strzelając z dystansu Betameche'em), następnie wskocz na niego i wykonaj pierwszą kombinację (trzeba szybko nawalać wszystkimi klawiszami użytymi przy ataku). Gdy pierwszy bohater uczepi się jego ręki, podejdź kolejnym i powtórz kombinację (podczas tej serii zmianie ulegnie tylko ostatni klawisz - zamiast del, wciśnij 2). Gdy do dyspozycji zostanie ostatni z członków drużyny, podejdź do bossa i wskocz na niego, wciskając kolejno 0,1 i ponownie 0, tylko tym razem kilkakrotnie.
Jeśli wszystko zostało wykonane zgodnie z poleceniem, przeciwnik zniszczy część rusztowania. Aby całkiem je zawalić, sprowokuj go raz jeszcze. |
Po skorzystaniu z drugiego klucza dalsza droga nadal nie będzie możliwa, gdyż platformy, po których musisz przejść zostały podniesione. Zniżysz je za pomocą dwóch pomarańczowych urządzeń. | |
W chwili, gdy dwaj bohaterowie będą na nich wisieć, ostatni powinien pełnić funkcję wsparcia, gdyż dochodzić będzie do ataków. Jeśli jedna maszyna zostanie zwolniona, platformy staną, jeśli zaś dwie, te z powrotem zaczną się podnosić. | |
W chwili całkowitego ich obniżenia, skorzystaj z nich i zejdź na dół. | |
Po obejrzeniu kolejnej scenki rozejrzyj się po okolicy i uwolnij wszystkie znajdujące się w pobliżu mul-mule. | |
W ten sposób odblokujesz run z poprzedniej rundy. [Zdobędziesz go, ładując poprzedni etap i udając się na skalną półkę zaraz po zręcznościowej sekwencji z piłami na ścianach.] | |
Zapisz stan gry i udaj się w dalszą drogę, przesuwając blok skalny w okolicy kwiatka. | |
Tuż za nim znajduje się winda, aby z niej skorzystać, wciśnij wskazany przez grę klawisz. |