Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Specjalizacje | Klasy w Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Specjalizacje

Tworząc bohatera możesz oprócz klasy wybrać dla niego również specjalizacje. Mają one wpływ na dostępne badania - zarówno na ulepszenia wpływające na imperium jak i różnorakie zaklęcia. Niektóre specjalizacje posiadają dwa poziomy - Adept oraz Mistrz. Ten drugi pozwala na odkrywanie potężniejszych skilli, jednakże jego wybór jest możliwy dopiero w przypadku wybrania poziomu Adept. Dla głównego bohatera można wybrać maksymalnie 3 specjalizacje, które wraz z wybraną klasą dają pełny obraz dostępnych ulepszeń oraz czarów.

Poniżej lista dostępnych w grze specjalizacji i badań, jakie umożliwiają:

Adept magii ognia (Adept of Fire)

Nazwa

Typ

Tier

Koszt badania

Działanie

Premia do many od węzła magii ognia (Fire Node Mana Bonus)

Ulepszenia imperium

1

-

Węzły magii ognia (dokładnie Fire Nodes) generują dodatkowe 5 punktów many.

Królestwo słońca (Domain of the Sun)

Zaklęcia globalne

3

150

Wybrane miasto od teraz lubi tereny tropikalne (Tropical) oraz wulkaniczne (Volcanic).

Przywołanie piekielnego ogara (Summon Hell Hound)

Zaklęcia globalne

3

160

Pozwala na wzywanie jednostek Piekielny ogar.

Kula ognia (Fire Ball)

Zaklęcia bojowe

1

80

Kula ognia zadaje wrogiej jednostce 10 obrażeń fizycznych oraz 12 od ognia (Fire).

Oleista skóra (Skin of Oil)

Zaklęcia bojowe

2

100

Wybrana wroga jednostka traci 1 punkt siły, obrony i odporności na ataki magiczne. Ponadto cierpi 40% osłabienia na ataki ogniste (Fire Weakness).

Mistrz magii ognia (Master of Fire)

Nazwa

Typ

Tier

Koszt badania

Działanie

Imperium tropików (Tropical Empire)

Zaklęcia globalne

4

240

Tereny tropikalne (Tropical) stopniowo rozprzestrzeniają się z terenów imperium.

Przywołanie żywiołaka ognia (Summon Fire Elemental)

Zaklęcia globalne

6

600

Pozwala na wzywanie jednostek Żywiołak Ognia.

Ognista poświata (Fire Halo)

Zaklęcia bojowe

4

220

Wybrana jednostka otrzymuje całkowitą ochronę przed ogniem (100% Fire Protection) oraz zwiększone obrażenia (+1, Fire).

Ognie piekielne (Hellfire)

Zaklęcia bojowe

7

900

Wszystkie mury na polu bitwy otrzymują 30 obrażeń, a jednostki - 50 (Fire).

Adept magii wody (Adept of Water)

Nazwa

Typ

Tier

Koszt badania

Działanie

Premia do many od węzła magii wody (Water Node Mana Bonus)

Ulepszenia imperium

1

-

Węzły magii wody (dokładnie Water Nodes) generują dodatkowe 5 punktów many.

Zamrożenie wody (Freeze Water)

Zaklęcia globalne

3

160

Zamraża hex z wodą na 3 tury. Mogą się po nim normalnie poruszać jednostki, bez konieczności utraty tury na załadunek na statki.

Przywołanie młodego krakena (Summon Baby Kraken)

Zaklęcia globalne

3

160

Pozwala na wzywanie jednostek Młody kraken.

Rozpad (Rot)

Zaklęcia bojowe

2

120

Zadaje 10 obrażeń wybranej wrogiej maszynie. Efekt "skacze" po innych machinach maksymalnie 3 razy, jeśli te znajdują się w obrębie 3 hexów.

Siarczysty mróz (Vangeful Frost)

Zaklęcia bojowe

1

70

Zadaje 15 obrażeń od mrozu (Frost) wybranej jednostce.

Mistrz magii wody (Master of Water)

Nazwa

Typ

Tier

Koszt badania

Działanie

Nawodnienie (Drench the Land)

Zaklęcia globalne

4

240

Wybrane hexy są natychmiast zmieniane na mokradła (Wetlands).

Przywołanie żywiołaka mrozu (Summon Frost Elemental)

Zaklęcia globalne

6

600

Pozwala na wzywanie jednostek Żywiołak mrozu.

Uzdrawiający deszcz (Healing Showers)

Zaklęcia bojowe

4

250

Przywraca 20 HP wszystkim jednostkom znajdującym się w zasięgu 2 hexów od wybranej oraz niweluje wszystkie efekty typu Fire (np. podpalenie).

Gradobicie (Great Hail)

Zaklęcia bojowe

5

500

Zadaje 20 obrażeń fizycznych oraz 5 od mrozu (Frost) jednostkom znajdującym się w zasięgu 2 pól od wybranego obszaru.

Adept magii ziemi (Adept of Earth)

Nazwa

Typ

Tier

Koszt badania

Działanie

Premia do many od węzła magii ziemi (Earth Node Mana Bonus)

Ulepszenia imperium

1

-

Węzły magii ziemi (dokładnie Earth Nodes) generują dodatkowe 5 punktów many.

Królestwo ziemi (Domain of Earth)

Zaklęcia globalne

3

150

Wybrane sojusznicze miasto lubi podziemia (Subterranean).

Ukamienowanie (Stoning)

Zaklęcia bojowe

1

80

Zadaje 24 obrażenia wybranej jednostce przeciwnika.

Kamienna skóra (Stone Skin)

Zaklęcia bojowe

2

80

Wybrana jednostka otrzymuje dodatkowe 3 punkty obrony.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie