Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arcydruid (Arch Druid) | Klasy w Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Arcydruid (Arch Druid)

Druidzi żyją w zgodzie z naturą. Ich jednostki pozwalają na dobrą ochronę własnych terytoriów, badania skupione są głównie na otrzymywanie bonusów oraz wzmacnianie swoich jednostek. Mogą oni również przyzywać coraz to potężniejsze bestie - są wszak panami natury i właśnie natura często przychodzi im z pomocą.

Bohaterowie oraz liderzy otrzymują następujące bonusy:

+ 5 punktów życia

+ 1 odporności IResistance)

- Zwiększenie zasięgu widzenia (Vision range upgrade)

Jednostki

Nazwa

Koszt rekrutacji (złoto)

Punkty życia

Punkty ruchu

Obrona (Defense)

Odporność na magię (Resistance)

Łowczy (Hunter)

75

30-40

32

9-10

8-10

Szaman (Shaman)

130 (+ 30 mana)

55-65

32

11-12

11-13

Główną cecha Łowczych jest ich umiejętność pokonywania różnych typów terenów ponosząc przy tym niższy koszt punktów ruchu (umiejętności Leśnictwo (Forestry), Wspinaczki górskie (Mounaineering), Chodzenie po mokradłach (Wetland Walking), Arktyczny chod (Arctic Walking) oraz Pływanie (Swimming)). Mogą one również ukrywać się w lasach (Ukrywanie się w lasach (Forest Concealment)). Na tym ich główne zalety się kończą - są wszakże zwykłymi łucznikami. Warto jeszcze wspomnieć o możliwości przejmowania wrogich zwierząt (jednostki typu Animal, umiejętność Zaprzyjaźnienie się ze zwierzęciem (Befriend Animal)). Szamani również posiadają cechę, pozwalającą im pokonywać wszystkie tereny bez otrzymywania kar (Poruszanie się bez przeszkód (Free Movement)). Dodatkowo, mogą oni ukrywać się aż na 3 typach terenu - w lasach, górach oraz na mokradlach(Forest, Mountain oraz Wetland). Mogą oni również próbować przejąć wrogie zwierzęta, a także spróbować unieruchomić przeciwnika (Dotyk pnączy (Entangling Touch)).

Ulepszenia Imperium (Empire Upgrades)

Nazwa

Tier

Koszt (punkty badań)

Działanie

Produkuj łowców (Produce Hunter)

1

60

Umożliwia produkcję Łowców w miastach posiadających ulepszenie Dolmen Arcydruida

Rezerwat przyrody (Wildlife Refuge)

1

80

Wzywane jednostki mają zmniejszony koszt utrzymania (w manie, -25%), natomiast jednostki zwierzęce (Animal) oraz potwory (Monster), w złocie (również - 25%).

Łowiecka finezja (Hunter's Finesse)

2

100

Jednostki łucznicze otrzymują umiejętność Zadawaj krwawiące rany (Inflict Bleeding Wounds), która pozwala na zadawanie krwawiących ran (dodatkowe obrażenia).

Wiedza animistyczna (Animistic Knowledge)

3

160

Miejsca skarbów (Treasure sites) znajdujące się w zasięgu Imperium (Domain) generują dodatkowy przychód - +5 punktów badań co turę.

Okiełznanie bestii (Beast Mastery)

3

140

Wszystkie jednostki głównego bohatera (typu Animal oraz Monster) otrzymują niewrażliwość na próby (Mind Control Immunity)przejęcia oraz zwiększoną odporność na ataki magiczne (+2 Resistance).

Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie