Rada praźródeł | Kampania Elfiego Dworu w Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III
Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019
Rada praźródeł
Warunki zwycięstwa:
1. Wyzwól Sadzawkę Praźródeł
2. Reskar musi przeżyć
Zadania poboczne
1. Zapoluj na bandytów
2. Udaj się do Eldaste
3. Znajdź przejście
Rozpoczynasz grę jako Sundren i już po chwili przyłączy się do Ciebie niewielka armia oraz otrzymasz też zadanie zniszczenia kryjówki bandytów. Połącz więc armie i udaj się w kierunku ich kryjówki (Brigand Hideout), która została odsłonięta na mapie. Nie powinieneś mieć żadnych problemów z ich pokonaniem - jest to pierwsza bitwa tej kampanii, można powiedzieć, że rozgrzewkowa. Po wygranej walce zabierz skarb znajdujący się w skrzyni tuż obok zaatakowanej kryjówki bandytów, a następnie kieruj się dalej na południe, do odkrytej wioski.
Po drodze otrzymasz komunikat o rzekomej zdradzie Twojego brata, a Gamblag wypowie Ci wojnę. Pokonaj bandytów znajdujących się niedaleko Eldaste, a w nagrodę posiądziesz to miasteczko w posiadanie, w którym od razu rozpocznij produkcję jednostek. Kierując się dalej na wschód natrafisz na Siedlisko, który najprawdopodobniej zleci Ci misję zajęcia pobliskiej twierdzy, należącej do Twojego przeciwnika. Jeżeli straciłeś jakieś jednostki np. podczas walki z bandytami poczekaj chwile i podeślij nowe oddziały z miasta. Po zdobyciu twierdzy Dwelling z wróżkami dołączy do Twojego Imperium.
Następnie zejdź do podziemi. Znajdziesz tu nieaktywny teleport, a po zdobyciu strażnicy zobaczysz jego drugi koniec. Zaatakuj przeciwnika, bez problemu powinieneś pokonać go używając armii wróżek, którą dostałeś po zdobyciu zamku. Teraz będziesz mógł używać teleportu, aby bez problemu pokonywać rzeczkę.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie