Dzika magia (Powierzchnia) | Mapy do kampanii | Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019 1616 Następna Mapy do kampanii Dzika magia (Podziemia) Poprzednia Mapy do kampanii Przeciwko cieniom (Podziemia) Miejsce rozpoczęcia rozgrywki. Stolica Colma. Stolica Sulthora. Stolica Awanessy. Teleport przenoszący do podziemi, gdzie po "rytuale" otrzymasz kilka ciekawych jednostek. Stolica Svengira. Siedlisko - Nekropolia. Wejście do jaskini, prowadzące do stolicy Drugala i teleportu. Dzika magia (Powierzchnia) mapaRozpoczynając w miejscu [1] na początku dobrze zająć pobliskie miasta. Następnym krokiem powinna być eliminacja dwóch przeciwników [2] i [3] oraz dalsza podróż na wschód. Kierując się do miejsca [5] znajdziesz się w podziemiach, gdzie otrzymasz dostęp do kilku jednostek. Następnie skieruj się do stolicy Svengira [6] i pobliskiego wejścia do podziemi [8]. Następna Mapy do kampanii Dzika magia (Podziemia) Poprzednia Mapy do kampanii Przeciwko cieniom (Podziemia)