Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders III - poradnik do gry

Age of Wonders III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Age of Wonders III - Dzika magia - powierzchnia
Age of Wonders III - Dzika magia - powierzchnia
Wejście do jaskini, prowadzące do stolicy Drugala i teleportu.
Powiększ mapę

Dzika magia (Powierzchnia) | Mapy do kampanii | Age of Wonders III poradnik Age of Wonders III

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

Miejsce rozpoczęcia rozgrywki.

Stolica Colma.

Stolica Sulthora.

Stolica Awanessy.

Teleport przenoszący do podziemi, gdzie po "rytuale" otrzymasz kilka ciekawych jednostek.

Stolica Svengira.

Siedlisko - Nekropolia.

Wejście do jaskini, prowadzące do stolicy Drugala i teleportu.

Dzika magia (Powierzchnia) mapa

Rozpoczynając w miejscu [1] na początku dobrze zająć pobliskie miasta. Następnym krokiem powinna być eliminacja dwóch przeciwników [2] i [3] oraz dalsza podróż na wschód. Kierując się do miejsca [5] znajdziesz się w podziemiach, gdzie otrzymasz dostęp do kilku jednostek. Następnie skieruj się do stolicy Svengira [6] i pobliskiego wejścia do podziemi [8].