Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

online / offline - newsy i ciekawostki

Twórcy TDU: Solar Crown poruszyli temat trybu offline, ale nadal się od niego migają. Pojawił się patch z ponad 300 poprawkami
Twórcy TDU: Solar Crown poruszyli temat trybu offline, ale nadal się od niego migają. Pojawił się patch z ponad 300 poprawkami

Krzysztof Mysiak, 30 września 2024, 11:57

Twórcy Test Drive Unlimited: Solar Crown wypuścili obiecany film, w którym odnieśli się do problemów gry. Niestety, gracze czekający na tryb offline będą zawiedzeni. Tuż po weekendzie dostaliśmy zaś obiecaną pierwszą dużą łatkę.

Premiera TDU: Solar Crown też przebiegła kiepsko. Twórcy szykują ponad 300 poprawek i wkrótce odniosą się do próśb o tryb offline
Premiera TDU: Solar Crown też przebiegła kiepsko. Twórcy szykują ponad 300 poprawek i wkrótce odniosą się do próśb o tryb offline

Krzysztof Mysiak, 14 września 2024, 22:22

Po oficjalnej premierze Test Drive Unlimited: Solar Crown serwery gry nadal ledwo zipią, a niska ocena na Steamie wciąż nieubłaganie spada. Twórcy czym prędzej zapowiedzieli więc pierwszą dużą łatkę, a także odezwę do graczy, w której poruszą różne palące tematy – w tym tryb offline.

Ubisoft wyciągnął wnioski z afery wokół The Crew: sequele dostaną tryb offline. Zobacz darmowe rozszerzenie mapy w Motorfest i inne duże nowości
Ubisoft wyciągnął wnioski z afery wokół The Crew: sequele dostaną tryb offline. Zobacz darmowe rozszerzenie mapy w Motorfest i inne duże nowości

Krzysztof Mysiak, 10 września 2024, 22:44

Dziś odbył się pokaz The Crew Showcase, na którym Ubisoft i Ivory Tower przedstawili przyszłość tej serii. Prezentację zdominowała zawartość na drugi rok rozwoju The Crew: Motorfest (z wyspą Maui na czele), ale najważniejsza wieść to zapowiedź trybu offline w TC2 i TCM. Ponadto „dwójkę” da się teraz kupić za 4 zł.

Informacja zapisana drobnym druczkiem na pudełku Assassin’s Creed: Shadows wzbudziła obawy u graczy. Ubisoft szybko ich uspokoił
Informacja zapisana drobnym druczkiem na pudełku Assassin’s Creed: Shadows wzbudziła obawy u graczy. Ubisoft szybko ich uspokoił

Kamil Kleszyk, 16 maja 2024, 17:28

Ubisoft potwierdził, że najnowsza odsłona serii Assassin’s Creed będzie wymagać dostępu do sieci tylko w trakcie instalacji.

Nightingale otrzyma tryb offline. Twórcy zmieniają plany po narzekaniach graczy
Nightingale otrzyma tryb offline. Twórcy zmieniają plany po narzekaniach graczy

Jakub Błażewicz, 23 lutego 2024, 10:00

Twórcy Nightingale zmieniają plany. Teraz ich priorytetem jest jak najszybsze udostępnienie opcji zabawy poza siecią.

TDU Solar Crown to gra MMO bez wyścigów singleplayer; zobacz nowy, dynamiczny trailer
TDU Solar Crown to gra MMO bez wyścigów singleplayer; zobacz nowy, dynamiczny trailer

Krzysztof Mysiak, 13 grudnia 2023, 20:52

Do sieci trafił nowy zwiastun Test Drive Unlimited: Solar Crown, skupiony na wyścigach i tuningu aut. Towarzyszy mu długi artykuł studia KT Racing, z którego wyłania się obraz gry dość bezkompromisowo reprezentującej gatunek MMO.

Najnowszy hit Steama zawiódł wielu graczy, twórcy spieszą z wyjaśnieniami
Najnowszy hit Steama zawiódł wielu graczy, twórcy spieszą z wyjaśnieniami

Michał Ciężadlik, 21 września 2023, 13:00

Party Animals zderzyło się z oczekiwaniami graczy i było to zderzenie bolesne. Gra dzień po premierze otrzymuje mieszane recenzje.

„Jeśli tak, to tego nie kupię” - najbardziej oczekiwana strzelanka na Steamie jest ostro krytykowana przed premierą
„Jeśli tak, to tego nie kupię” - najbardziej oczekiwana strzelanka na Steamie jest ostro krytykowana przed premierą

Hubert Śledziewski, 21 lipca 2023, 19:24

Gracze czekający na PayDay 3 wściekli się na wieść, że – niczym Diablo 4 – produkcja ta będzie wymagała stałego połączenia z Internetem. Część z nich zaczęła anulować preordery.

Skradankowy gameplay z PayDay 3; gracze solo obrabują banki tylko w trybie online
Skradankowy gameplay z PayDay 3; gracze solo obrabują banki tylko w trybie online

Krystian Pieniążek, 17 lipca 2023, 09:43

Światło dzienne ujrzał nowy gameplay z gry PayDay 3, który skupia się na skradankowych aspektach tej produkcji. Ponadto firmy Starbreeze i Overkill Software udzieliły informacji, które nie spodobają się osobom lubiącym zabawę solo.

Po serii ataków na serwery Diablo 4 gracze chcą opcji gry offline
Po serii ataków na serwery Diablo 4 gracze chcą opcji gry offline

Adrian Werner, 26 czerwca 2023, 09:53

Niedawne ataki na serwery Diablo 4 boleśnie uwypukliły problem, jakim jest brak trybu offline w najnowszej produkcji studia Blizzard Entertainment.

Forza Motorsport bez Internetu nie pozwoli nawet odpalić kariery; gracze są źli
Forza Motorsport bez Internetu nie pozwoli nawet odpalić kariery; gracze są źli

Krzysztof Mysiak, 14 czerwca 2023, 15:42

Wczorajszy gameplay przyniósł dużo informacji o grze Forza Motorsport. Część cieszy, inne intrygują, a jeszcze kolejne budzą konsternację (jak elementy RPG) lub wręcz sprzeciw fanów – w szczególności uzależnienie postępów w karierze od połączenia z siecią.

Dzięki opóźnieniu Suicide Squad ma zrzucić wymóg grania online (przeciek)
Dzięki opóźnieniu Suicide Squad ma zrzucić wymóg grania online (przeciek)

Adrian Werner, 15 kwietnia 2023, 08:20

Według wiarygodnych plotek, wielkie opóźnienie Suicide Squad: Kill the Justice League zaowocuje m.in. usunięciem wymogu stałego połączenia z Internetem.

Microsoft kazał anulować Redfall na PS5. Tryb offline jest w planach
Microsoft kazał anulować Redfall na PS5. Tryb offline jest w planach

Jakub Błażewicz, 22 marca 2023, 19:45

Redfall może dostać tryb gry poza siecią, ale wersję na PlayStation 5 pogrzebała interwencja Microsoftu.

Suicide Squad zawodzi raz jeszcze: gra wymaga stałego dostępu do sieci
Suicide Squad zawodzi raz jeszcze: gra wymaga stałego dostępu do sieci

Adrian Werner, 25 lutego 2023, 07:26

Gracze otrzymali kolejny powód do rozczarowania grą Suicide Squad: Kill The Justice League. Okazuje się, że nawet w trybie singleplayer konieczne będzie posiadanie połączenia z Internetem.

Diablo 4 powtarza błąd poprzednika - przywraca kontrowersyjną „funkcję”
Diablo 4 powtarza błąd poprzednika - przywraca kontrowersyjną „funkcję”

Jakub Błażewicz, 3 lutego 2023, 14:55

Blizzard dotrzymał słowa: w Diablo IV nie zagramy bez połączenia z siecią, a na konsolach prawdopodobnie konieczne będzie także wykupienie subskrypcji PlayStation Plus, Xbox Live Gold lub Xbox Game Pass Ultimate.

W Redfall możemy grać solo, ale nie offline; gracze są źli
W Redfall możemy grać solo, ale nie offline; gracze są źli

Hubert Śledziewski, 1 lutego 2023, 17:12

Redfall od Arkane Studios będzie wymagał stałego połączenia z Internetem – nawet do grania w tryb single player. W społeczności zawrzało.

Tryb offline na Steam - użytkownik obala mity o limicie czasu i transferach
Tryb offline na Steam - użytkownik obala mity o limicie czasu i transferach

Hubert Śledziewski, 3 października 2022, 14:10

Użytkownik Steama postanowił obalić kilka mitów na temat trybu offline w aplikacji Valve. Za najpowszechniejszy uznał konieczność łączenia się z siecią co kilka dni.

Gracze ubolewają nad brakiem trybu offline w V Rising [Aktualizacja]
Gracze ubolewają nad brakiem trybu offline w V Rising [Aktualizacja]

Miriam Moszczyńska, 19 maja 2022, 10:28

V Rising zaliczyło dobry start, jednak społeczność gry narzeka na brak możliwości grania offline. Poza wygodą, którą niesie ze sobą ta opcja, również nerwy niektórych graczy byłyby zdrowsze.

W Diablo 2 Resurrected nie zagrasz po 30 dniach bycia offline na konsoli
W Diablo 2 Resurrected nie zagrasz po 30 dniach bycia offline na konsoli

Hubert Śledziewski, 18 stycznia 2022, 14:57

Osoby grające w Diablo 2: Resurrected na konsolach mają problem. Okazuje się bowiem, że po 30 dniach zabawy w trybie offline konieczne jest ponowne zalogowanie się.

Gran Turismo 7 będzie wymagać połączenia z internetem z powodu cheaterów
Gran Turismo 7 będzie wymagać połączenia z internetem z powodu cheaterów

Krystian Rzepecki, 17 września 2021, 11:59

Główny projektant gry tłumaczy, dlaczego Gran Turismo 7 będzie wymagać stałego połączenia z internetem.

Część funkcjonalności Gran Turismo 7 będzie wymagała połączenia z Internetem
Część funkcjonalności Gran Turismo 7 będzie wymagała połączenia z Internetem

Damian Gacek, 12 września 2021, 13:38

Premiera Gran Turismo 7 zbliża się wielkimi krokami i wiemy coraz więcej na temat gry. Z najnowszych informacji dowiadujemy się, że połączenie z Internetem będzie niezbędne, aby w pełni cieszyć się tytułem.

Back 4 Blood bez trybu offline nawet podczas samotnej zabawy
Back 4 Blood bez trybu offline nawet podczas samotnej zabawy

Adrian Werner, 17 czerwca 2021, 10:53

W Back 4 Blood zabraknie trybu offline, pomimo tego, że gra pozwoli na samotną zabawę z partnerami AI.

Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas na PC z wymogiem stałego połączenia z siecią
Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas na PC z wymogiem stałego połączenia z siecią

Paweł Musiolik, 27 marca 2021, 09:27

Pecetowa wersja gry Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas wymaga stałego połączenia z serwerami Battle.net mimo braku sieciowego multiplayera. Activision Blizzard chce w ten sposób walczyć z piractwem.

Twórcy Control wycofują DRM z gry i przyznają się do błędu
Twórcy Control wycofują DRM z gry i przyznają się do błędu

Paweł Woźniak, 19 października 2019, 09:27

Okazało się, że wczorajsza aktualizacja wprowadzona do Control zawierała błędy i została już wycofana. Tym samym gra znowu działa bez połączenia z internetem, a pad Steam Controller ponownie jest kompatybilny.

Control - patch 1.04 dodaje DRM i usuwa tryb offline. Fani szukają winnych
Control - patch 1.04 dodaje DRM i usuwa tryb offline. Fani szukają winnych

Adrian Werner, 18 października 2019, 09:07

Patch 1.04 do pecetowej wersji gry Control przyniósł sporo niemiłych niespodzianek. Dodał system DRM, wymuszający zabawę w trybie online i przez klienta Epic Games Store. Popsuł również kompatybilność z padem Steam Controller.

Rockstar: wyłączenie trybu offline GTA 5 to bug
Rockstar: wyłączenie trybu offline GTA 5 to bug

Bartosz Świątek, 18 września 2019, 08:43

Po pojawieniu się aplikacji Rockstar Games Launcher część użytkowników zauważyła, że nie może uruchomić GTA 5 w trybie offline. Deweloperzy uspokajają, że to tylko bug i szukają już rozwiązania.

Marvel's Avengers stawia na single player
Marvel's Avengers stawia na single player

Jakub Błażewicz, 24 czerwca 2019, 18:34

Pojawiają się kolejne informacje na temat Marvel's Avengers. Przedstawiciele studia Crystal Dynamics potwierdzili, że całą grę ukończymy bez łączenia się z Internetem, a nowi bohaterowie i lokacje będą udostępniane za darmo.

Masa funkcji w Mortal Kombat 11 wymaga połączenia z siecią
Masa funkcji w Mortal Kombat 11 wymaga połączenia z siecią

Jakub Błażewicz, 17 kwietnia 2019, 18:27

Mortal Kombat 11 wymaga połączenia sieciowego do odblokowania sporej części zawartości. Takie informacje pojawiły się w skasowanym już wpisie jednego z deweloperów. Ponadto potwierdzono obecność mikrotransakcji.

Beyond Good & Evil 2 będzie wymagało stałego połączenia z Internetem
Beyond Good & Evil 2 będzie wymagało stałego połączenia z Internetem

Konrad Serafiński, 23 grudnia 2018, 12:15

Kolejne doniesienia z obozu Ubisoftu. Tym razem studio podzieliło się ciekawymi informacjami dotyczącymi Beyond Good & Evil 2. Produkcja będzie wymagała stałego połączenia z Internetem, a jej głównym założeniem będzie kooperacja - chociaż gra solo też zostanie udostępniona.

Windows 10 może przesyłać logi aktywności bez zgody użytkownika
Windows 10 może przesyłać logi aktywności bez zgody użytkownika

Konrad Hazi, 12 grudnia 2018, 20:37

Wygląda na to, że zawiłość ustawień prywatności w systemie Windows 10 pozwala firmie Microsoft zbierać dane dotyczące aktywności użytkownika nawet wtedy, gdy teoretycznie nie wyrazi on na to zgody. Częściowo zapobiec można temu zmieniając inne ustawienia, jednak niemożliwym nadal pozostaje zupełne wyłączenie przesyłania informacji o komputerze do sieci.

Fallout 76 bez trybu offline - nowe informacje o grze
Fallout 76 bez trybu offline - nowe informacje o grze

Jakub Mirowski, 14 czerwca 2018, 11:37

W materiale, który pojawił się na kanale Noclip na YouTube, firma Bethesda Softworks potwierdziła, że Fallout 76 nie będzie mieć ani trybu offline, ani prywatnych serwerów, a w grze pojawią się mikrotransakcje.

Anthem z wymogiem stałego połączenia z Internetem i bez trybu PvP
Anthem z wymogiem stałego połączenia z Internetem i bez trybu PvP

Adrian Werner, 10 czerwca 2018, 09:52

Po zakończeniu pokazu Anthem na konferencji Electronic Arts ludzie z BioWare spędzili godziny na odpowiadaniu na pytania fanów i dziennikarzy. Dzięki temu dowiedzieliśmy się, że w dniu premiery w grze nie znajdziemy trybu PvP. Zabraknie również opcji zabawy bez stałego połączenia z Internetem.

Wieści ze świata (Rainbow Six: Siege, Magic: The Gathering Arena, Metal Gear Survive) 26/10/2017
Wieści ze świata (Rainbow Six: Siege, Magic: The Gathering Arena, Metal Gear Survive) 26/10/2017

Krzysztof Sobiepan, 26 października 2017, 14:47

Dziś piszemy o zmianach w balansie postaci w aktualizacji Rainbow Six: Siege, zbliżających się zamkniętych testach karcianki Magic: The Gathering Arena i wymaganiu ciągłego dostępu do Internetu w Metal Gear Survive. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Nowe Need for Speed - pierwsze informacje, w tym o obecności trybu offline
Nowe Need for Speed - pierwsze informacje, w tym o obecności trybu offline

Adrian Werner, 9 maja 2017, 20:51

Firma Electronic Arts i studio Ghost Games zdradziły pierwsze konkrety odnośnie kolejnej odsłony cyklu Need for Speed. Porzucony zostanie wymóg stałego połączenia z Internetem, a podczas zabawy będziemy ścigali się zarówno na asfalcie, jak i po bezdrożach.

For Honor będzie wymagać stałego połączenia z siecią
For Honor będzie wymagać stałego połączenia z siecią

Kamil Zwijacz, 13 grudnia 2016, 19:02

Firma Ubisoft poinformowała, że wbrew wcześniejszym zapowiedziom, gra akcji For Honor wymagać będzie stałego połączenia z siecią ze względu na elementy postępu współdzielone przez kampanię fabularną i multiplayer.

Star Wars: Battlefront – dziś premiera trybu Skirmish; zobacz gameplay

Maciej Żulpo, 21 lipca 2016, 10:24

Do sieci trafiły zapisy rozgrywki z trybu Skirmish, umożliwiającego prowadzenie potyczek z botami w trybach Atak AT-AT i Eskadra - zarówno solo, jak i ze znajomym na podzielonym ekranie.

Gran Turismo Sport bez trybu kariery?
Gran Turismo Sport bez trybu kariery?

Michał Kułakowski, 30 maja 2016, 19:43

Materiały pochodzące z wczesnej wersji nadchodzącego Gran Turismo Sport wskazują na to, że w tytule zabraknie klasycznego trybu kariery dla pojedynczego gracza. Produkcja będzie też wymagała stałego połączenia z Internetem.

Hitman i wyzwania sieciowe – znamy szczegóły komponentu online
Hitman i wyzwania sieciowe – znamy szczegóły komponentu online

Szymon Liebert, 22 lutego 2016, 12:25

Hitman od studia IO Interactive będzie posiadał ciekawy system wyzwań online, który pozwoli zapolować na „nieuchwytne cele”, a także zaszaleć w trybie eskalacji. Szczegóły tego elementu rozgrywki zostały podane na forum Steama.

Hitman – pełna wersja gry nie będzie wymagać stałego dostępu do sieci
Hitman – pełna wersja gry nie będzie wymagać stałego dostępu do sieci

Michał Kułakowski, 9 lutego 2016, 19:04

Firma Square Enix potwierdziła, że wersja beta gry Hitman ma wymagać od graczy stałego dostępu do sieci, ale pełna edycja tytułu nie będzie mieć tego typu ograniczeń. Osoby, które zdecydują się na zabawę offline, będą jednak musiały pogodzić się z utratą pewnych dodatkowych opcji, takich jak cotygodniowe wyzwania i nowe darmowe DLC.

Need for Speed - autorzy bronią wymogu stałego połączenia z internetem
Need for Speed - autorzy bronią wymogu stałego połączenia z internetem

Adrian Werner, 9 sierpnia 2015, 18:40

Autorzy nowego Need for Speed postanowili wytłumaczyć decyzję o wprowadzeniu do swojej gry wymogu stałego połączenia z Internetem. Według nich elementy sieciowe są kluczowym elementem tego projektu i znacząco wzbogacą zabawę.

Need for Speed wymagać ma stałego połączenia z Internetem
Need for Speed wymagać ma stałego połączenia z Internetem

Kamil Zwijacz, 29 maja 2015, 09:54

Na oficjalnym profilu gry Need for Speed w serwisie społecznościowym Twitter zdradzono, że nowa odsłona popularnej serii gier wyścigowych wymagać ma stałego połączenia z Internetem. Dzięki temu otrzymamy ponoć lepsze doświadczenia płynące z zabawy.

Elite: Dangerous – refundacja za brak trybu offline nie dla testerów [aktualizacja]
Elite: Dangerous – refundacja za brak trybu offline nie dla testerów [aktualizacja]

Krzysztof Mysiak, 20 listopada 2014, 18:28

Afery wokół braku obiecanego trybu offline w grze Elite: Dangerous ciąg dalszy. Studio Frontier Developments poinformowało, że na zwrot pieniędzy nie mogą liczyć osoby, które grały już w omawiany tytuł w wersji alfa lub beta. Taka decyzja wywołała kolejną falę niezadowolenia wśród fanów space-sima Davida Brabena.

Elite: Dangerous bez trybu offline - gracze chcą zwrotu pieniędzy
Elite: Dangerous bez trybu offline - gracze chcą zwrotu pieniędzy

Krzysztof Mysiak, 17 listopada 2014, 15:10

Studio Frontier Developments (kierowane przez Davida Brabena) ogłosiło, że debiutująca w grudniu gra Elite: Dangerous zostanie pozbawiona możliwości grania offline, wbrew pierwotnym obietnicom. Decyzja ta spotkała się z ostrą krytyką części fanów, którzy zaczęli żądać zwrotu pieniędzy zainwestowanych w rozwój tytułu.

SimCity – można już grać w trybie offline
SimCity – można już grać w trybie offline

Krzysztof Mysiak, 19 marca 2014, 08:53

Wczoraj studio Maxis opublikowało długo oczekiwaną aktualizację nr 10 do gry SimCity. Jej instalacja sprawia, że możliwa staje się zabawa z tym tytułem w trybie jednego gracza, czyli bez połączenia z Internetem (offline). Zajrzyjcie, aby poznać więcej szczegółów na temat patcha.

SimCity z trybem offline lada dzień
SimCity z trybem offline lada dzień

Łukasz Szliselman, 14 marca 2014, 10:45

Aktualizacja nr 10, mająca umożliwić rozgrywkę offline w SimCity, ukaże się lada dzień. Studio Maxis zdradza, że aktualnie trwają ostatnie testy łatki, więc możemy się jej spodziewać nawet w tym miesiącu.

SimCity – szczegóły prac nad trybem offline
SimCity – szczegóły prac nad trybem offline

Artur Raciborski, 15 stycznia 2014, 12:39

Kilka dni temu firma Electronic Arts podała, że najnowszy patch do SimCity wprowadzi w końcu możliwość rozgrywki offline. Wczoraj główny programista studia Maxis, Simon Fox, przedstawił szczegóły pracy nad aktualizacją i wyjaśnił, dlaczego wprowadzenie możliwości zabawy bez stałego podłączenia do serwerów EA trwało tak długo.

SimCity prawdopodobnie otrzyma tryb offline. Twórcy zmieniają podejście
SimCity prawdopodobnie otrzyma tryb offline. Twórcy zmieniają podejście

Marcin Skierski, 5 października 2013, 11:05

Patrick Buechner ze studia Maxis zdradził, że twórcy obecnie „badają możliwość wprowadzenia trybu offline” w grze SimCity. Deweloper zmienił podejście i chce umożliwić zabawę także graczom, którzy nie chcą lub nie mogą być cały czas podłączeni do Internetu.

Electronic Arts nie zabroni grania offline
Electronic Arts nie zabroni grania offline

Łukasz Szliselman, 28 sierpnia 2013, 09:28

Peter Moore z firmy Electronic Arts wyjaśnia, że choć wszystkie najnowsze gry wydawcy korzystają z opcji sieciowych, to w wiele z nich da się grać bez dostępu do Internetu. Granie offline jest czymś, z czym Elektronicy nie mają zamiaru walczyć.

Nowe SimCity będzie wymagać zainstalowania platformy Origin. Narzędzia moderskie po premierze
Nowe SimCity będzie wymagać zainstalowania platformy Origin. Narzędzia moderskie po premierze

Grzegorz Ferenc, 28 marca 2012, 18:36

Studio Maxis poinformowało, że kolejna odsłona serii SimCity będzie wymagać podczas rozgrywki stałego połączenia z platformą firmy Electronic Arts. Ponadto, gra pojawi się na rynku bez dostępnych narzędzi dla moderów.