Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 maja 2017, 20:51

autor: Adrian Werner

Nowe Need for Speed - pierwsze informacje, w tym o obecności trybu offline

Firma Electronic Arts i studio Ghost Games zdradziły pierwsze konkrety odnośnie kolejnej odsłony cyklu Need for Speed. Porzucony zostanie wymóg stałego połączenia z Internetem, a podczas zabawy będziemy ścigali się zarówno na asfalcie, jak i po bezdrożach.

Grę w akcji zobaczymy w przyszłym miesiącu. - Nowe Need for Speed - pierwsze informacje, w tym o obecności trybu offline - wiadomość - 2017-05-09
Grę w akcji zobaczymy w przyszłym miesiącu.

Firma Electronic Arts powoli zaczyna kłaść fundamenty pod ujawnienie nowej odsłony cyklu Need for Speed. Gra zostanie zapowiedziana w przyszłym miesiącu, ale już teraz dowiedzieliśmy się kilku konkretów na jej temat, dzięki artykułowi na oficjalnej stronie serii.

Produkcja powstaje w studiu Ghost Games, które zajmuje się rozwijaniem marki od kilku lat i ma na koncie Need for Speed Rivals z 2013 roku oraz pomyślane jako restart serii Need for Speed z 2015 r. Autorzy przyznali, że byli zaskoczeni ilością uwag graczy po drugiej z tych produkcji i zamierzają wyciągnąć z nich wnioski. Jednym z rezultatów tego będzie porzucenie kontrowersyjnego wymogu stałego połączenia z Internetem nawet podczas samotnej zabawy. Oznacza to również obecność opcji pauzowania w dowolnym momencie. Te wiadomości, powinny ucieszyć fanów, którzy od dawna domagali się możliwości rozgrywki offline.

Ponadto autorzy obiecują, że w nowym Need for Speed będziemy mogli ścigać się zarówno na asfalcie, jak i rywalizować na bezdrożach. Duży nacisk położony zostanie na system modyfikowania oraz ulepszania samochodów. Powrócą także pościgi policyjne.

Gra zostanie pokazana podczas imprezy EA Play. Odbędzie się ona w dniach 10-12 czerwca, czyli tuż przed targami E3. Warto jednak zauważyć, że na wypuszczonej z artykułem grafice znalazł się znak drogowy z datą 2 czerwca, więc możliwe, że już wtedy poznamy więcej konkretów.

  1. Oficjalna strona cyklu

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej