długość gier - newsy i ciekawostki (2)
Biomutant: wiemy, ile zajmie ukończenie gry
Hubert Śledziewski, 7 maja 2021, 18:42
Biomutant od studia Experiment 101 wystarczy na około 12-15 godzin zabawy… jeśli się pospieszymy. Powolni gracze, którzy zechcą zbadać każdy zakamarek świata i wykonać wszystkie zadania, mają spędzić z produkcją nawet 65 godzin.
STALKER 2 to gra na setki godzin. Nie zobaczymy wszystkiego, grając tylko raz
Bartosz Świątek, 7 maja 2021, 09:37
Zakhar Bocharov ze studia GSC Game World porozmawiał z redakcją serwisu GamingBolt na temat nadchodzącej postapokaliptycznej strzelanki – STALKER 2. W czasie konwersacji pojawiły się m.in. wątki długości i atmosfery gry.
Dying Light 2 z historią na 20 godzin zabawy
Jakub Błażewicz, 1 kwietnia 2021, 12:14
W sieci pojawił się nowy wywiad z twórcami Dying Light 2. Deweloperzy firmy Techland wspomnieli m.in. o wersjach na konsole (w tym dopracowaniu wydań na PS4 i XONE), czasie przejścia oraz ogromnym świecie gry.
Project Triangle Strategy będzie grą na kilkadziesiąt godzin
Paweł Musiolik, 28 marca 2021, 10:29
Zmierzające na Switcha w 2022 roku Project Triangle Strategy nie będzie krótką grą. Odpowiedzialny za produkcję Tomoya Asano w wywiadzie zdradził, że ukończenie tytułu zajmie nam kilkadziesiąt godzin.
Sherlock Holmes Chapter One - długość gry, otwarty świat i nowa mechanika
Krystian Pieniążek, 7 stycznia 2021, 10:01
Studio Frogwares ujawniło szereg konkretów na temat swojej nowej gry, czyli Sherlock Holmes: Chapter One. Dzięki temu poznaliśmy jej długość, a także dowiedzieliśmy się o nowych rozwiązaniach gameplayowych.
Cyberpunk 2077 można ukończyć raptem w 20 godzin
Bartosz Woldański, 7 grudnia 2020, 18:02
Do sieci trafiły recenzje polskiej gry Cyberpunk 2077, w związku z czym poznaliśmy masę nowych szczegółów. Jednym z najistotniejszych dla graczy, poza samą jakością RPG-a, była długość rozgrywki. O ile krótszy okazał się Cyberpunk 2077 od Wiedźmina 3?
Cyberpunk 2077 to gra na ponad 170 godzin
Bartosz Świątek, 23 listopada 2020, 08:22
Deweloper ze studia CD Projekt RED – Łukasz Babiel – spędził ponad 175 godzin, próbując przejść grę jeden raz. Nie zobaczył jeszcze ekranu końcowego, co sugeruje, że produkcja nie rozczaruje pod względem długości.
Valhalla to najdłuższy Assassin’s Creed; oto ile zajmuje przejście całej serii
Krystian Pieniążek, 17 listopada 2020, 15:11
AC Valhalla posiada najdłuższy wątek główny w historii cyklu. Gra jednak odstaje od AC Odyssey pod względem czasu potrzebnego na jej „wymaksowanie”. Policzyliśmy również, ile zajmuje przejście całej serii. Jak się okazuje, wynik jest mniej imponujący, niż mogłoby się wydawać.
PS5 poinformuje, ile czasu spędziliśmy w danej grze
Bartosz Krawcewicz, 7 listopada 2020, 11:02
Firma Sony wprowadzi na PlayStation 5 nową funkcję: licznik czasu gry. Opcja, dobrze znana użytkownikom platformy Steam i konkurencyjnych konsol, pozwoli na sprawdzenie, ile godzin spędziliśmy w danym tytule.
Early Access Baldur's Gate 3 ukończony w siedem minut
Krystian Pieniążek, 16 października 2020, 10:51
Wydawać by się mogło, że Baldur’s Gate III będzie stanowić nie lada wyzwanie dla speedrunnerów. Jak się jednak okazuje, wersję gry, która trafiła do Wczesnego dostępu na Steamie, można ukończyć już w nieco ponad siedem minut.
Główny wątek w Cyberpunk 2077 będzie krótszy przez Wiedźmina 3
Mikołaj Łaszkiewicz, 19 września 2020, 11:08
Jeden z pracowników CD Projekt Red powiedział, że główny wątek fabularny w Cyberpunku 2077 będzie nieco krótszy od tego z Wiedźmina 3. Nie oznacza to jednak, że nie spędzimy w Night City wielu godzin.
Baldur’s Gate 3 - długość i rozmiary wersji Early Access
Adrian Werner, 26 sierpnia 2020, 10:59
Studio Larian zdradziło, czego możemy się spodziewać po wersji Baldur’s Gate 3, która zadebiutuje we wczesnym dostępie. Omówiono długość kampanii oraz porównano zawartość gry z Divinity: Original Sin 2.
The Outer Worlds: Peril on Gorgon – długość dodatku i inne konkrety
Adrian Werner, 28 lipca 2020, 11:47
Studio Obsidian Entertainment ujawniło spodziewaną długość dodatku The Outer Worlds: Peril on Gorgon. Twórcy poinformowali także, że DLC projektowane jest z myślą o doświadczonych postaciach.
Przeciek: Crash Bandicoot 4 będzie miał ponad 100 poziomów
Bartosz Krawcewicz, 27 czerwca 2020, 10:13
Do sieci trafił przeciek sugerujący, że gra Crash Bandicoot 4: Najwyższy czas będzie miała ponad sto poziomów. Oznacza to, że najnowsza odsłona przygód zwariowanego jamraja może być dłuższa niż trzy poprzednie części razem wzięte.
Były szef studiów PlayStation o zbyt drogiej produkcji gier: „To nie może trwać”
Bartosz Świątek, 25 czerwca 2020, 14:29
Shawn Layden – były prezes SIE Worldwide Studios, który pracował w Sony przez 25 lat – twierdzi, że koszty tworzenia gier stają się zbyt wysokie i w branży coś musi się zmienić. Jego zdaniem wyjściem mogłoby być postawienie na krótsze, bardziej skondensowane produkcje.
Wiemy, jak długie jest Ghost of Tsushima
Paweł Woźniak, 21 maja 2020, 19:14
Dyrektor kreatywny gry Ghost of Tsushima - Nate Fox - zdradził, jak długo może zająć przejście nadchodzącej produkcji studia Sucker Punch.
Assassin's Creed Valhalla może być jednak większe od Odyssey
Jakub Błażewicz, 18 maja 2020, 17:42
Internauci wypatrzyli wypowiedź głównego producenta Assassin's Creed: Valhalla, jakoby gra mogła być większa od poprzedniej odsłony. Zdaje się to stać w sprzeczności z późniejszą informacją o rzekomo mniejszej skali produkcji w porównaniu z AC: Odyssey.
AC: Valhalla nie będzie największą grą w serii
Bartosz Świątek, 8 maja 2020, 11:30
Malek Teffaha – jeden z pracowników Ubisoftu na Bliskim Wschodzie – przyznał na Twitterze, że Assassin’s Creed: Valhalla nie będzie najdłuższym i największym tytułem w historii cyklu.
Baldur's Gate 3 będzie można przejść w 40 godzin
Krystian Pieniążek, 28 lutego 2020, 07:46
Zespół Larian Studios podzielił się szczegółami dotyczącymi długości gry Baldur’s Gate III. Poza tym przedpremierowa prezentacja tej produkcji dała nam obraz tego, jaki jest zakres zmian wprowadzonych przez deweloperów względem poprzednich części serii.
Half-Life Alyx - skala gry porównywalna z Half-Life 2
Konrad Serafiński, 23 stycznia 2020, 10:00
Twórcy Half-Life: Alyx odpowiedzieli na pytania użytkowników Reddita. Dowiedzieliśmy się między innymi, że nad grą pracuje największy zespół w historii Valve, a jej fabuła pod względem długości będzie przypominać Half-Life 2.
Doom Eternal z kampanią na ponad 20 godzin. Twórca opowiada o pracy nad grą
Bartosz Świątek, 17 stycznia 2020, 11:03
Hugo Martin - dyrektor kreatywny znanego studia id Software, które obecnie pracuje nad strzelanką Doom Eternal - poinformował, że przejście kampanii fabularnej wspomnianej produkcji zajmie graczom od 23 do 30 godzin.
Długość Darksiders Genesis i wygaszanie wsparcia dla Battleborna - wieści
Miłosz Szubert, 26 listopada 2019, 16:10
Dziś piszemy o długości Darksiders Genesis oraz wygaszaniu wsparcia dla sieciowej strzelanki Battleborn od studia Gearbox Software. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
The Outer Worlds da się przejść w pół godziny – zobacz speedrun
Krystian Pieniążek, 29 października 2019, 17:14
Choć na ukończenie The Outer Worlds gracze potrzebują średnio ponad dziesięć godzin, da się to zrobić znacznie szybciej. W serwisie YouTube pojawił się materiał wideo udowadniający, że najnowszą grę studia Obsidian Entertainment można przejść już w... nieco ponad pół godziny.
The Last of Us Part 2 będzie najdłuższą grą Naughty Dog
Agnieszka Adamus, 30 września 2019, 20:55
Naughty Dog ma ambitne plany wobec The Last of Us Part 2. Według zapowiedzi twórców, do ukończenia tytułu będziemy potrzebowali znacznie więcej czasu niż w przypadku innych produkcji stworzonych przez studio.
Dying Light 2 z głównym wątkiem na 15-20 godzin
Jakub Błażewicz, 26 września 2019, 20:33
W sieci pojawił się wywiad z Tymonem Smektałą, głównym projektantem Dying Light 2. Twórca zdradził, że ukończenie głównego wątku ma zająć od 15 do 20 godzin. Natomiast poznanie wszystkich sekretów gry może dostarczyć ponad 100 godzin zabawy.
Milion słów, 60+ godzin gry - twórcy RPG Disco Elysium chwalą się skalą projektu
Konrad Serafiński, 26 września 2019, 10:10
Studio ZA/UM, odpowiedzialne za nadchodzące izometryczne RPG Disco Elysium, podzieliło się z fanami liczbami pokazującymi, jak ambitny jest to tytuł. Dzięki temu poznaliśmy długość gry, kompleksowość zadań i liczbę napisanych słów czy... substancji psychoaktywnych. Ponoć trzeba będzie ukończyć przygodę co najmniej trzy razy, by zobaczyć większość przygotowanej zawartości.
Rune II z datą premiery. Główny wątek starczy na 15 godzin
Jakub Błażewicz, 11 września 2019, 19:33
Studio Human Head udostępniło nowy zwiastun Rune II. Filmik zdradza datę premiery gry, która według twórców ma dostarczyć nam co najmniej 15 godzin zabawy.
Blair Witch jednorazowo wystarczy na 5-6 godzin
Konrad Serafiński, 25 sierpnia 2019, 10:00
Zainteresowanie polskim horrorem Blair Witch nie maleje. Maciej Głomb z Bloober Team, w rozmowie z serwisem Game Watcher, zdradził, że jednorazowe przejście gry zajmie około 5-6 godzin, ale tytuł ma zaoferować wiele zakończeń.
Ujawniono, ile czasu zajmie przejście gry Doom Eternal
Krystian Pieniążek, 20 sierpnia 2019, 09:35
Firma id Software ujawniła, ile czasu zajmie nam przejście jej najnowszego dzieła, czyli gry Doom Eternal. Jak się okazuje, mamy do czynienia z produkcją znacznie większą niż Doom z 2016 roku i poprzednie odsłony cyklu, przez co w skórze Doom Slayera spędzimy długie godziny.
GreedFall starczy na 30-45 godzin, poznaliśmy liczbę zakończeń
Miłosz Szubert, 13 sierpnia 2019, 11:25
W wywiadzie z magazynem The Escapist Jehanne Rousseau, prezes studia Spiders, zdradziła, że przejście nadchodzącego RPG-a GreedFall zajmie około 30-45 godzin. Ponadto tytuł będzie posiadał cztery główne zakończenia.
CoD: Modern Warfare z kampanią na około 7 godzin. Battle.net obowiązkowy
Dariusz Matusiak, 8 sierpnia 2019, 15:19
Magazyn Game Informer przyniósł sporo ciekawych nowinek na temat Call of Duty: Modern Warfare. Dziennikarze mogli zagrać w przypominający Battlefielda tryb Ground War, a także wypytali twórców o wiele szczegółów, m.in. długość kampanii.
Control - nowe niższe wymagania sprzętowe
Adrian Werner, 3 sierpnia 2019, 08:18
Pojawiły się nowe wymagania sprzętowe gry Control, które są niższe niż te udostępnione wcześniej. Ponadto autorzy zdradzili długość kampanii fabularnej.
Wasteland 3 wystarczy na 50 godzin
Adrian Werner, 10 lipca 2019, 09:24
Studio inXile Entertainment poinformowało, że przejście gry Wasteland 3 zajmie około 50 godzin. Zespół zdradził również, że zamierza pracować nad projektami reprezentującymi tę markę przez następną dekadę.
Take-Two chce przyspieszyć produkcję gier kosztem ich premierowej zawartości
Bartosz Świątek, 19 czerwca 2019, 11:02
Prezes firmy Take-Two Interactive – Strauss Zelnick – stwierdził w wywiadzie dla serwisu GamesIndustry.biz, że w przyszłości gry będą nieco mniejsze. Skróceniu ma też ulec czas produkcji. W zamian otrzymamy więcej zawartości popremierowej.
They Are Billions z kampanią fabularną zapewniającą 60 godzin zabawy
Bartosz Świątek, 19 czerwca 2019, 08:40
Strategia czasu rzeczywistego They Are Billions od studia Numantian Games wyszła z programu wczesnego dostępu platformy Steam. Pełna wersja gry posiada obszerną kampanię fabularną The New Empire. Tryb składa się z kilkudziesięciu misji, których przejście może zająć przeszło 60 godzin.
Reżyser Star Wars Jedi Fallen Order: „To nie jest gra na 5 godzin”
Bartosz Świątek, 12 czerwca 2019, 10:48
W czasie rozmowy na panelu E3 Coliseum 2019 twórcy ze studia Respawn Entertainment opowiedzieli o swoim nowym tytule – Star Wars Jedi: Fallen Order. Poznaliśmy m.in. przybliżoną długość gry i kilka smaczków na temat procesu produkcji.
Dying Light 2 - skutki decyzji graczy i długość gry
Konrad Serafiński, 4 czerwca 2019, 11:25
W sieci pojawiła się grafika koncepcyjna, która pokazuje, w jaki sposób decyzje gracza wpłyną na świat gry w Dying Light 2. Przy okazji dowiedzieliśmy się nieco więcej na temat długości gry oraz mechanik usprawnionych względem pierwszej części.
Wolfenstein: Youngblood będzie dłuższy niż poprzednie części
Jakub Mirowski, 11 maja 2019, 18:49
Podczas sesji AMA na Reddicie deweloperzy ze studia MachineGames zapowiedzieli, że pomimo bycia poboczną odsłoną cyklu, Wolfenstein: Youngblood ma zapewnić równie długą zabawę co dotychczasowe pełnoprawne gry z serii - a nawet dłuższą.
Główny wątek w Borderlands 3 potrwa minimum 30 godzin
Konrad Serafiński, 2 maja 2019, 16:52
Jeśli baliście się, że Borderlands 3 może okazać się krótką grą, to możecie już być spokojni. Twórcy obiecują, że główny wątek fabularny ma wystarczyć na 30 godzin, i to pod warunkiem, że będziecie się naprawdę śpieszyć.
Vampire The Masquerade Bloodlines 2 wystarczy na 25-30 godzin
Bartosz Krawcewicz, 2 kwietnia 2019, 12:00
Twórcy gry zdradzili, ile czasu zajmie nam przejście głównego wątku w Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2. Deweloperzy zaczynają powoli również chwalić się aktorską obsadą produkcji.
Days Gone starczy na 30 godzin, z czego 6 zajmą scenki przerywnikowe
Adrian Werner, 5 marca 2019, 13:43
Bend Studio poinformowało, że przejście gry Days Gone powinno zająć 30 godzin, z czego aż 6 spędzimy na oglądaniu scenek przerywnikowych.
The Outer Worlds - autorzy o długości gry
Adrian Werner, 10 lutego 2019, 11:40
Studio Obsidian Entertainment zdradziło informacje na temat długości kampanii w The Outer Worlds, czyli pierwszoosobowej grze RPG przypominającej Fallout: New Vegas, która ma się ukazać w tym roku.
Ile osób naprawdę kończy gry? Analiza 12 hitów na PS4
Krystian Pieniążek, 31 stycznia 2019, 14:54
Na podstawie informacji o trofeach można sprawdzić, ilu osobom udało się ukończyć poszczególne produkcje wydane na PlayStation 4. Jak się okazuje, większość tytułów ma problem z przykuciem graczy do ekranów aż do finałowych scen.
Twórcy Resident Evil 2 o długości kampanii
Adrian Werner, 17 stycznia 2019, 11:17
Twórcy Resident Evil 2 ujawnili długość kampanii, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, ile zajmie przejście gry jedną postacią.
Twórca Devil May Cry 5 o długości gry i potencjalnych dodatkach DLC
Adrian Werner, 10 stycznia 2019, 11:59
Główny projektant Devil May Cry 5 zdradził, jak wiele godzin zajmie przejście kampanii w grze. Wypowiedział się również na temat ewentualnych dodatkowych postaci.
Life is Strange 2 w Xbox Game Pass, nowy znak towarowy ZeniMax i inne wieści
Miłosz Szubert, 3 stycznia 2019, 15:10
Dziś piszemy o kolejnych grach w usłudze Xbox Game Pass, nowym znaku towarowym zarejestrowanym przez firmę ZeniMax (właściciela Bethesda Softworks) oraz czasie potrzebnym na odblokowanie wszystkiego w Ace Combat 7. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.
Beta Fallout 76 ze „spektakularnymi błędami”. Ponad 150 godzin zadań pobocznych na premierę
Jakub Błażewicz, 23 października 2018, 11:40
Firma Bethesda Softworks opublikowała komunikat poświęcony grze Fallout 76. Twórcy oświadczyli, że gracze powinni spodziewać się znaczących błędów w trakcie rozpoczynających się wkrótce beta-testów. Ponadto zdradzono, że zadania poboczne w premierowej wersji tytułu zapewnią 150 godzin zabawy.
Darksiders 3 wystarczy na kilkanaście godzin
Konrad Serafiński, 18 października 2018, 18:03
Przedstawiciel firmy THQ Nordic podzielił się informacja o czasie potrzebnym do przejścia zbliżającej się gry Darksiders 3. Trzecia część serii ma zapewnić około 15 godzin rozgrywki. Premiera za nieco ponad miesiąc.
Red Dead Redemption 2 to gra na co najmniej 60 godzin
Bartosz Świątek, 15 października 2018, 11:30
Dan Houser – współtwórca studia Rockstar Games i wiceprezes odpowiedzialny za dział kreatywny – zdradził w wywiadzie dla serwisu Vulture, że Red Dead Redemption II zaoferuje co najmniej 60 godzin zabawy. Podzielił się też innymi ciekawostkami dotyczącymi produkcji.
Cyberpunk 2077 zapewni co najmniej 100 godzin rozgrywki. Rozmiar świata robi wrażenie
Maciej Żulpo, 30 sierpnia 2018, 15:50
Cyberpunk 2077 zapewni co najmniej 100 godzin zabawy. O długości rozgrywki oraz wielkości i różnorodności świata w nadchodzącym RPG od twórców Wiedźmina 3 opowiedział projektant poziomów z CD Projekt RED.