Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 stycznia 2019, 11:59

autor: Adrian Werner

Twórca Devil May Cry 5 o długości gry i potencjalnych dodatkach DLC

Główny projektant Devil May Cry 5 zdradził, jak wiele godzin zajmie przejście kampanii w grze. Wypowiedział się również na temat ewentualnych dodatkowych postaci.

Gra ukaże się w marcu. - Twórca Devil May Cry 5 o długości gry i potencjalnych dodatkach DLC - wiadomość - 2019-01-11
Gra ukaże się w marcu.

Jeszcze dwa miesiące dzielą nas od premiery Devil May Cry 5, czyli najnowszej odsłony popularnego cyklu gier akcji firmy Capcom. Czekających na ten tytuł powinna zainteresować garść nowych informacji, ujawniona przez deweloperów podczas panelu zorganizowanego dla branżowej prasy w Korei Południowej.

Główny projektant, czyli Hideaki Itsuno, zdradził, że przejście kampanii powinno zająć ok. 15-16 godzin. Potwierdził również, że w Devil May Cry 5 zadebiutuje tylko z trzema grywalnymi postaciami. Możliwe jednak, że kolejni bohaterowie zostaną wprowadzeni w ramach DLC, ale ich powstanie zależeć będzie od sukcesu gry.

W grze ma się znaleźć kilka ukrytych broni dla Dantego, których zdobycie nie będzie wymagane do ukończenia kampanii. Nie wiemy, czy podobnie ma być w przypadku dwóch pozostałych bohaterów. Hideaki Itsuno potwierdził również, że akcja gry toczy się po wydarzeniach z Devil May Cry 2. Dla fanów serii jest to ważna informacja, gdyż czyni to z DMC5 pierwszą odsłonę, która będzie fabularną kontynuacją „dwójki”.

Przypomnijmy, że Devil May Cry 5 zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra trafi na rynek 8 marca, równocześnie na wszystkie trzy platformy sprzętowe.

W zeszłym miesiącu ukazała się wersja demonstracyjna gry, dostępna tylko na Xboksie One. Kilka dni temu autorzy poinformowali, że 7 lutego otrzymamy drugie demo. Tym razem poza wydaniem na konsolę firmy Microsoft ukaże się również wersja na PlayStation 4.

  1. Oficjalna strona firmy Capcom
  2. Graliśmy w Devil May Cry 5 – fani zapłaczą ze szczęścia

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej