długość gier - newsy i ciekawostki (4)

Ukończenie The Order: 1886 zajmie średnio 8-10 godzin
Krzysztof Nieradko, 17 lutego 2015, 12:00
Zdaje się, że w końcu otrzymaliśmy oficjalną, wiarygodną informację związaną z czasem potrzebnym na ukończenie debiutującego w ten piątek The Order: 1886. Dyrektor generalny studia Ready At Dawn, Andrea Pessino, ujawnił, że sfinalizowanie rozgrywki zajmie graczom średnio 8-10 godzin, a nie jak jeszcze niedawno moglibyśmy przypuszczać – raptem pięć i pół godziny.

Dodatek Afterbirth do The Binding of Isaac: Rebirth zapewni setki godzin zabawy
Luc, 17 lutego 2015, 09:49
The Binding of Isaac: Rebirth wkrótce wyjątkowo się rozrośnie. Twórcy ogłosili właśnie, że pierwszy, zbliżający się dodatek do ich rozszerzonej wersji gry zawierać będzie nowe wyzwania i lokacje, zapewniające nawet do 200 godzin zabawy.

Kampania The Order: 1886 zaoferuje tylko 5 godzin zabawy?
Michał Jodłowski, 16 lutego 2015, 11:10
Jak wynika z materiału filmowego, który pojawił się w serwisie YouTube, przejście The Order: 1886 ma zająć plus minus 5 godzin, wliczając w to nieomijalne przeywniki filmowe. Przedstawiciele studia tworzącego grę odmawiają udzielenia w tej sprawie komentarza.

Wieści ze świata (Star Citizen, Underworld Ascendant, The Witness) 9/2/2015
Luc, 9 lutego 2015, 15:59
Dziś piszemy m.in. o kolejnym rekordzie gry Star Citizen, nowym, intrygującym projekcie na Kickstarterze, a także o The Witness – nadchodzącej produkcji twórcy świetnego Braid. Witamy w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Dreamfall: Chapters – ujawniono statystyki graczy po pierwszym epizodzie
Luc, 26 stycznia 2015, 10:00
W dwa miesiące po premierze Dreamfall: Chapters, twórcy zdecydowali się na ujawnienie danych, zebranych na podstawie decyzji podejmowanych podczas przygody. Poznaliśmy m.in. średnią długość rozgrywki, a także łączną ilość dokonanych wyborów.

Steam – sprawdź, ile czasu zajmie przejście gier z Twojej biblioteki
Krzysztof Mysiak, 18 stycznia 2015, 14:25
W Internecie pojawiła się zabawna strona SteamLeft, która pozwala zmierzyć, ile czasu potrzeba na ukończenie wszystkich gier z naszej biblioteki na Steamie. Jak dotąd z serwisu skorzystało 170 tysięcy graczy, którzy mają w swoich kolekcjach gry o uśrednionej łącznej długości ok. 2 tysięcy godzin.
Battlefield: Hardline bez co-opa; długość kampanii zależy od stylu gry
Michał Jodłowski, 23 grudnia 2014, 10:45
Jak wynika z informacji udzielonych przez producenta wykonawczego Battlefield: Hardline, najnowszy BF nie będzie wyposażony w tryb kooperacji, natomiast długość kampanii dla jednego gracza zależeć będzie od stylu gry. W sieci pojawił się również nowy zwiastun nadchodzącego FPS-a.

No Man's Sky – pojawiły się nowe informacje dotyczące rozgrywki
Luc, 4 grudnia 2014, 13:00
No Man's Sky na tegorocznych targach E3 i gamescom zrobiło prawdziwą furorę, przez kolejnych kilka miesięcy o produkcji było jednak stosunkowo cicho. W udzielonym niedawno wywiadzie, twórcy przerwali w końcu milczenie i zdradzili kilka nowych szczegółów.

Far Cry 4 zapewni 35 godzin rozgrywki; wersja na next geny w 1080p
Jakub Mirowski, 15 października 2014, 09:56
Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny studia Ubisoft Montreal, zapowiedział, że na pełne ukończenie mającego premierę w przyszłym miesiącu Far Cry 4 graczom potrzeba będzie około 35 godzin. Ponadto dowiedzieliśmy się, że gra na konsolach nowej generacji będzie działać w rozdzielczości 1080p, przy 30 klatkach na sekundę.

Until Dawn ma zaoferować 9 godzin rozgrywki i setki zakończeń
Artur Raciborski, 15 sierpnia 2014, 11:34
Według zapowiedzi twórców Until Dawn, studia Supermassive Games, przejście gry ma zająć około 9 godzin. Poza tym tytuł ma zaoferować setki różnych zakończeń i tysiące ścieżek, którymi może potoczyć się fabuła, a wszystko w zależności od naszych wyborów. Deweloperzy nazwali tą mechanikę Efektem Motyla.

Forza Horizon 2 - pierwsze screeny i nowe informacje
Krzysztof Mysiak, 3 czerwca 2014, 18:16
W sieci pojawiła się pierwsza paczka screenów, które ukazują grę Forza Horizon 2 w wersji na Xboksa One. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że edycje przeznaczone na obie docelowe platformy sprzętowe (XOne i X360) powstają w innych zespołach deweloperskich i na innych silnikach graficznych. Poznaliśmy też więcej informacji na temat świata, po którym będziemy jeździć.

Raven’s Cry - główny wątek wystarczy na 25 godzin zabawy
Krzysztof Mysiak, 19 kwietnia 2014, 13:06
Krakowskie studio Reality Pump zapoczątkowało nową serię klimatycznych wiadomości na temat gry Raven’s Cry, zatytułowaną „List w butelce” (ang. „Message in a Bottle”). Przy okazji publikacji pierwszej z nich podano informację, że polskie cRPG akcji w pirackich klimatach zapewni nam 25 godzin zabawy.
![Wolfenstein: The New Order zaoferuje kampanię na 15-20 godzin [news zaktualizowany]](/i/w/h1/131191216.jpg)
Wolfenstein: The New Order zaoferuje kampanię na 15-20 godzin [news zaktualizowany]
Łukasz Szliselman, 27 lutego 2014, 17:26
Choć w Wolfenstein: The New Order multiplayera nie uświadczymy, studio MachineGames zapewni kampanię solową na 15-20 godzin. Potwierdzono też, że wersja PlayStation 4 wyświetli obraz w rozdzielczości 1080p. Twórcy obiecują, że bez względu na różnice w wyglądzie, wszystkie wersje gry będą w stanie osiągnąć płynne 60 klatek na sekundę.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes - Hideo Kojima broni krótkiego czasu przejścia gry
Marcin Skierski, 6 lutego 2014, 09:35
Hideo Kojima ze studia Kojima Productions w najnowszym wpisie na Twitterze broni krótkiego czasu potrzebnego na przejście gry Metal Gear Solid V: Ground Zeroes. W swojej wypowiedzi przyznał, że nadchodząca skradanka zaoferuje jedną misję główną i pięć zadań pobocznych. To ostatecznie potwierdza, że redaktorzy magazynu Game Informer pisali o ukończeniu całej produkcji, a nie tylko jej fragmentu.

BioShock Infinite: Burial at Sea - Episode Two zapewni 5-6 godzin rozgrywki
Marcin Skierski, 5 lutego 2014, 11:25
Wygląda na to, że drugi epizod dodatku DLC Burial at Sea do gry BioShock: Infinite będzie dłuższy od pierwszego. Ken Levine ze studia Irrational Games utrzymuje, że na dokładne ukończenie nadchodzącego rozszerzenia będziemy musieli poświęcić do 5-6 godzin.

Lords of the Fallen zaoferuje 15-godzinną kampanię i mnóstwo dodatkowych aktywności
Łukasz Szliselman, 2 stycznia 2014, 13:00
Tomasz Gop zapewnił, że Lords of the Fallen dostarczy około 15 godzin zabawy – pod warunkiem, że zajmiemy się wyłącznie głównym wątkiem fabularnym. W grze nie zabraknie mnóstwa aktywności pobocznych, w tym możliwość rozegrania Nowej Gry +.

Killzone: Shadow Fall ze statusem gold. Gra zdąży na premierę PlayStation 4
Marcin Skierski, 22 października 2013, 10:35
Pierwszoosobowa strzelanina Killzone: Shadow Fall uzyskała status gold - oznacza to, że gra z pewnością ukaże się w dniu premiery PlayStation 4. Studio Guerrilla Games przy okazji ujawniło kilka szczegółów m.in. na temat długości kampanii dla pojedynczego gracza i atrakcji trybu multiplayer.

The Bureau: XCOM Declassified z głównym wątkiem na 10-15 godzin. DLC w drodze
Bartosz Woldański, 16 sierpnia 2013, 12:58
Ukończenie The Bureau: XCOM Declassified zajmie graczom średnio 10-15 godzin, ale ten czas zostanie dwukrotnie wydłużony, jeśli nie skupimy się wyłącznie na głównym wątku fabularnym. Potwierdzono, że gra otrzyma po premierze kolejne dodatki DLC – już trwają nad nimi prace.

Optymalna długość gry
Arkadiusz Ogończyk, 1 sierpnia 2013, 16:18
Po ilu godzinach gra się nudzi? Ile powinna trwać? Do jakich wartości równać? Ostatnio wszystko zaczęło się mieszać.

Killzone Najemnik - kampania na 7-9 godzin, multiplayer i nowe screeny
Marcin Skierski, 21 maja 2013, 11:35
Serwis Destructoid przekazał sporo nowych informacji na temat gry Killzone Najemnik. Ujawniono m.in. przewidywaną długość kampanii dla jednego gracza oraz nowe informacje na temat trybu multiplayer i sterowania. Oprócz tego w sieci pojawiło się kilka nowych screenów.

Kampania w grze Assassin's Creed III potrwa ok. 20-25 godzin
Marcin Skierski, 17 sierpnia 2012, 13:05
Wygląda na to, że ukończenie jednoosobowego trybu kampanii w grze Assassin's Creed III zajmie przeciętnemu graczowi ok. 20-25 godzin. Taką informację na targach gamescom podał jeden z pracowników studia Ubisoft Montreal.

Szczegóły "przeplatanej" kooperacji w Resident Evil 6
Aleksander Kaczmarek, 19 czerwca 2012, 20:23
Yoshiaki Hirabayashi, producent Resident Evil 6 wyjawił na łamach oficjalnego blogu PlayStation założenia systemu crossover, który stanowić ma kolejny ewolucyjny krok w rozwoju trybu kooperacji. Fani zapewnieni zostali także, że w porównaniu z wcześniejszą odsłoną serii ukończenie wszystkich kampanii w grze zajmie im ponad dwa razy więcej czasu.

Dishonored zapewni 12-14 godzin zabawy
Aleksander Kaczmarek, 17 czerwca 2012, 14:45
Na oficjalnym blogu firmy Bethesda pojawiła się kolejna porcja pytań i odpowiedzi związanych z grą Dishonored. Tym razem Harvey Smith i Raphael Colantonio, dyrektorzy artystyczni studia Arkane rozwiali wątpliwości fanów dotyczące długości kampanii głównej, specjalnych mocy bohatera oraz sposobu odnawiania many.

Borderlands 2 dostarczy nawet 40-60 godzin zabawy
Marcin Skierski, 23 kwietnia 2012, 13:50
Borderlands 2 będzie jeszcze bardziej obszerną grą od poprzedniej części. Możemy liczyć nie tylko na odpowiednie rozbudowanie fabuły, ale także dłuższą rozgrywkę, w najlepszym przypadku zapewniającą nawet 40-60 godzin zabawy.

Żywotność gry Kingdoms of Amalur: Reckoning sięgnie ponad 200 godzin
Marcin Skierski, 4 lutego 2012, 10:20
Jeden z twórców gry Kingdoms of Amalur: Reckoning zdradził, że przejście jej na 100% zajmie przeciętnemu graczowi ponad 200 godzin. Z kolei na ukończenie głównej linii fabularnej będziemy musieli poświęcić ok. 30-40 godzin.
Alan Wake's American Nightmare grą na 4-5 godzin. Zobacz film z rozgrywki
Marcin Skierski, 12 stycznia 2012, 11:00
W sieci pojawił się nowy film prezentujący rozgrywkę w grze Alan Wake's American Nightmare. Dowiedzieliśmy się przy okazji, że na przejście głównego wątku fabularnego będziemy musieli poświęcić średnio ok. 4-5 godzin.
Game of Thrones w wydaniu RPG wystarczy na 30 godzin rozgrywki
Marcin Skierski, 6 grudnia 2011, 10:05
Game of Thrones (gra RPG na podstawie uniwersum sagi Pieśń Lodu i Ognia) wystarczy na 30 godzin rozgrywki. Taka informacja została ujawniona przez firmę Focus Home Interactive, która zajmie się wydaniem tej produkcji w Europie.

Główny wątek w grze Uncharted 3: Oszustwo Drake'a przynajmniej na 10 godzin
Marcin Skierski, 20 października 2011, 11:02
Wygląda na to, że ukończenie głównego wątku fabularnego w grze Uncharted 3: Oszustwo Drake'a zajmie przynajmniej 10 godzin. Tak wynika z recenzji opublikowanej w najnowszym numerze hiszpańskiej edycji Official PlayStation Magazine.

Władca Pierścieni: Wojna na Północy - o długości kampanii i mapach w stylu Hordy
Marcin Skierski, 3 października 2011, 09:55
Poznaliśmy przewidywany czas trwania kampanii w grze Władca Pierścieni: Wojna na Północy. Zespół Snowblind Studios zapowiedział także, że w pełnej wersji znajdziemy dwie dodatkowe mapy, na których będziemy odpierać kolejne fale przeciwników.
Co najmniej 200 godzin rozgrywki dla każdej klasy w Star Wars: The Old Republic
Marcin Skierski, 30 czerwca 2011, 09:30
Dobra gra MMO powinna wyróżniać się dużą żywotnością. Z takiego założenia wyszli pracownicy BioWare, obiecując setki godzin zabawy dla każdej klasy postaci w Star Wars: The Old Republic.
Gears of War 3 będzie dłuższy od poprzednich odsłon serii
Szymon Liebert, 10 czerwca 2011, 09:35
Cliff Bleszinski ze studia Epic Games zapewnił, że Gears of War 3 będzie zawierał najdłuższą i najkonkretniejszą kampanię w historii serii. Zdaniem producenta ukończenie kolejnej przygody Marcusa Feniksa zabierze nam około 10-12 godzin. To więcej niż w pierwszej i drugiej części gry, które zdaniem Bleszinskiego gwarantowały mniej więcej po 8-9 godzin zabawy.
Kampania w Battlefield 3 potrwa nie dłużej niż 10 godzin
Marcin Skierski, 10 czerwca 2011, 09:25
Nie da się ukryć, że Battlefield 3 przez większość graczy oczekiwany jest głównie ze względu na tryb multiplayer, przy którym niektóre osoby są w stanie spędzić setki godzin. Co jednak z miłośnikami samotnej rozgrywki? Patrick Söderlund w wywiadzie na targach E3 rzucił nieco światła na czas trwania jednoosobowej kampanii.
Główny wątek w Prey 2 zapewni około 15 godzin zabawy
Marcin Skierski, 20 kwietnia 2011, 12:50
Wczoraj dostarczyliśmy Wam sporej garści informacji dotyczących Prey 2. W międzyczasie Chris Reinhart z Human Head Studios zdradził jeszcze, ile czasu zajmie nam ukończenie produkcji.