Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 3 sierpnia 2019, 08:18

autor: Adrian Werner

Control - nowe niższe wymagania sprzętowe

Pojawiły się nowe wymagania sprzętowe gry Control, które są niższe niż te udostępnione wcześniej. Ponadto autorzy zdradzili długość kampanii fabularnej.

W Control zagramy pod koniec tego miesiąca. - Control - nowe niższe wymagania sprzętowe - wiadomość - 2019-08-03
W Control zagramy pod koniec tego miesiąca.

Studiu Remedy udostępniło nowe wymagania sprzętowe gry Control. W porównaniu z tymi z ubiegłego miesiąca są one wyraźnie niższe, więc domyślamy się, że autorom udało się poprawić optymalizację produkcji.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: 64-bitowy Windows 7
  2. Procesor: Intel Core i5-4690 lub AMD FX 4350
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 780 lub AMD Radem R9 280x
  5. DirectX: 11

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i5-7600K lub AMD Ryzen 5 1600x
  3. Pamięć RAM: 16 GB
  4. Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 1660/1060 lub AMD Radeon RX 580
  5. Karta graficzna dla ray-tracingu: Nvidia GeForce RTX 2060
  6. DirectX: 11 / 12

Warto wspomnieć, że kilka dni temu serwis IGN przeprowadził wywiad z ludźmi ze studia Remedy. W nim autorzy zdradzili, że przejście kampanii fabularnej powinno zająć 10-15 godzin. Ten czas można będzie wydłużyć do 20 godzin wypełniając misje poboczne oraz kompletując wszystkie ukryte przedmioty.

Przypomnijmy, że Control zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Premiera zaplanowana została na 27 sierpnia tego roku. Produkcja osiągnęła już złoty status, co oznacza, że prace nad grą zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. Tym samym możemy być pewni, że tytuł nie zaliczy żadnych opóźnień. Na PC projekt przez pierwszy rok dostępny będzie tylko przez Epic Games Store.

  1. Oficjalna strona gry studia Remedy

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej