Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 maja 2020, 17:42

Assassin's Creed Valhalla może być jednak większe od Odyssey

Internauci wypatrzyli wypowiedź głównego producenta Assassin's Creed: Valhalla, jakoby gra mogła być większa od poprzedniej odsłony. Zdaje się to stać w sprzeczności z późniejszą informacją o rzekomo mniejszej skali produkcji w porównaniu z AC: Odyssey.

Assassins Creed Valhalla może być jednak większe od Odyssey - ilustracja #1
Twórcy podają sprzeczne (?) informacje o rozmiarze gry.

Firma Ubisoft nie kryje się z różnymi informacjami na temat niedawno zapowiedzianego Assassin’s Creed: Valhalla. Tak choćby na początku maja dowiedzieliśmy się z Twittera, że nie będzie to największa odsłona serii, co miało być wynikiem wsłuchania się w krytykę graczy. Jednak nagłe usunięcie wpisu mogło budzić zastanowienie, zwłaszcza że – jak się okazuje – oświadczenie to stoi w sprzeczności ze słowami innego pracownika Ubisoftu. Julien Laferriere (główny producent gry ze studia Ubisoft Montreal) stwierdził, że AC: Valhalla jest raczej nieco większe od Assassin’s Creed Odyssey. Świat gry ma obejmować całą Anglię, tereny Norwegii oraz garść „sekretnych” miejsc. Co zabawne, wypowiedź twórcy pochodzi jeszcze z kwietniowego wywiadu przeprowadzonego przez francuskiego dziennikarza Juliena Chieze’a (dzięki, Reddit).

Z pozoru oba doniesienia wydają się sprzeczne. Można jednak argumentować, że Julien Chieze odnosił się do rozmiaru mapy, podczas gdy Malek Teffaha miał na myśli sztuczne przepełnienie zawartością, co nie przypadło do gustu graczom w Odyssey. W końcu szef działu komunikacji Ubisoftu na Bliskim Wchodzie odnosił się w usuniętym wpisie właśnie do tej krytyki nadmiernego rozciągnięcia gry. Nawet jeśli było inaczej, to wybór między wypowiedzią głównego producenta gry a niepowiązanego z projektem i jego zespołem przedstawiciela firmy wydaje się oczywisty. Niemniej pewność uzyskamy dopiero wraz z ujawnieniem kolejnych informacji oraz premierze tytułu. Assassin’s Creed: Valhalla ma ukazać się jeszcze pod koniec roku na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One, PlayStation 4, Xbox Series X i PlayStation 5.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej