autor: Paweł Woźniak
Wiemy, jak długie jest Ghost of Tsushima
Dyrektor kreatywny gry Ghost of Tsushima - Nate Fox - zdradził, jak długo może zająć przejście nadchodzącej produkcji studia Sucker Punch.
Wczoraj mieliśmy okazję poznać masę nowych szczegółów dotyczących gry Ghost of Tsushima, o których opowiedział Jason Connell, dyrektor kreatywny i artystyczny produkcji. Stwierdził on m.in., że tytuł ten będzie największym projektem studia Sucker Punch, zarówno pod względem treści, jak i rozmiaru mapy. Jego słowa w wywiadzie dla serwisu Voxel potwierdził dyrektor kreatywny Nate Fox. Zapytany o to, czy zabawa w Ghost of Tsushima może potrwać nawet 50 godzin, odpowiedział:
Absolutnie. Zalecałbym każdemu zejście z głównej drogi i zwiedzanie wyspy Cuszima. Jest na niej wiele do odkrycia.
Przypomnijmy, że Ghost of Tsushima zadebiutuje 17 lipca 2020 roku wyłącznie na konsolach PlayStation 4. Zapraszamy do przeczytania wczorajszej obszernej wiadomości, w której znajdziecie wszystkie najnowsze informacje o grze. Natomiast poniżej obejrzycie obszerny gameplay pokazany pierwotnie podczas ostatniego State of Play.