Total War Warhammer 3: Tzeentch, Technologie i budynki - jakie na początek?

Na tej stronie poradnika dowiecie się jakie są przydatne na start budynki i technologie frakcji Tzeentch w grze Total War Warhammer 3.

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Poniżej znajdziecie porady dotyczące przydatnych budynków i technologii frakcji Tzeentch z gry Total War Warhammer 3.

Technologie

Drzewko technologiczne Tzeentch zaczynacie opracowywać od środka. Z niego odchodzą odnogi do osobnych gałęzi badań.

Dodatkowym utrudnieniem jest to, że za niektóre technologie trzeba płacić Grymuarami - Total War Warhammer 3: Tzeentch, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Dodatkowym utrudnieniem jest to, że za niektóre technologie trzeba płacić Grymuarami. Na początku warto zwrócić uwagę na badanie, które zapewni większy rozwój osad - Zaklinacz Kultu. Ponadto wzmocnijcie Wasze Różowe Strachulce Tzeentcha za pomocą Źródła Transmogryfikacji. Jeżeli planujecie szturmować bramy Kataju, to dobrym pomysłem jest również inwestycja w Splątanie Ścieżek umożliwiające otwieranie bram w osadach - pozwoli Wam na to technologia z drzewka po prawej stronie - Droga Przepowiedni.

Budynki

Jak przy okazji każdej frakcji Wasze pierwsze inwestycje powinny zostać poczynione w zakresie budowli wojskowych. Warto jednak również jak najszybciej rozbudować struktury powiązane z surowcami specjalnymi, gdyż dostarczają Wam one Grymuarów, a to surowiec wart każdej ceny.

Ponadto w stolicach prowincji rasa Tzeentch ma do dyspozycji 2 rodzaje budynku głównego - Twierdza Dusz oraz Międzywymiarowy Prześwit - Total War Warhammer 3: Tzeentch, Technologie i budynki - jakie na początek? - Total War Warhammer 3 - poradnik do gry

Ponadto w stolicach prowincji rasa Tzeentch ma do dyspozycji 2 rodzaje budynku głównego - Twierdza Dusz oraz Międzywymiarowy Prześwit. Ten pierwszy jest budynkiem "defensywnym" - rozsiewa Wasze spaczenie na sąsiednie prowincje, wzmacnia kontrolę, a także zmniejsza koszt budynków infrastruktury. Drugi natomiast wspiera wojsko - tańsze budynki wojskowe i mniejszy koszt rekrutacji. Dlatego też przy wyborze pomiędzy nimi zastanówcie się do czego potrzebujecie danej prowincji. Jeżeli Wasze potrzeby zmienią się, to możecie w każdej chwili przebudować jeden budynek na drugi.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2024-07-22
16:08

januszn2 Junior

Cześć właśnie kupiłem tw 3 czemu mam tylko do wyboru kislew królestwo demonów i jakąś 3 kampania obejmująca cały świat

Komentarz: januszn2
2022-02-23
01:46

Shamalek Junior

-1

Czaruś, chętnie pomogę w pisaniu poradnika jeśli jest mozliwość. Machnąłem już dwie kampanie frakcjami Kataju ( i ponad połowe lodowym dworem) a w Total War'y gram od roma ;)

Komentarz: Shamalek
2022-02-23
09:09

Czaruś Chorąży

Czaruś

Cześć! Ja gram od Shoguna, pamiętam czasy, kiedy nie było chodzących postaci, a figurki... jestem już stary :)
Dzięki za ofertę pomocy, doceniam :D Nie mam niestety uprawnień do przyjmowania nowych autorów. Dział poradników jednak zawsze szuka. Szczegóły poznasz pod tym adresem: https://firma.gry-online.pl/praca/poradniki/

Komentarz: Czaruś
2022-02-20
19:34

OKASONE Chorąży

Zróżnicowana armia to podstawa? Co to za gó…o porady? Serio nie ma tu za grosz prawdy. Nie zrobiliście konkretnej recenzji, a za porady się bierzecie. Te informacje to parodia. Czas na poważniejszą naukę, może nie taką jak LegendofTotalWar, ale postarajcie się chociaż trochę.

Komentarz: OKASONE
2022-02-21
21:59

Czaruś Chorąży

Czaruś

YYY OK :D
Informacja dla Wszystkich - jestem człowiekiem, więc mogę być omylny lub coś przeoczyć! Dlatego też jestem otwarty na dialog i KONSTRUKTYWNĄ krytykę - zapraszam do komentowania. Jeżeli są błędy, to miło by było wiedzieć, co jest złe :) Niestety komentarz powyżej tych przesłanek nie spełnia! Ale i tak na niego odpowiem, bo jestem miły.
Zróżnicowana armia to podstawa - piechota do walki w zwarciu, strzelcy, artyleria i konnica spełniają w wojsku różne role, jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie, to zapraszam do lektury poradnika! :D Jestem przekonany, że istnieją strategie, w których armia złożona z samej artylerii czy łuczników konnych zniszczy wszystkie pozostałe, jednak ten poradnik nie ma na celu "serowania" gry. Oczywiście nie wszystkie frakcje mogą stworzyć zrównoważone armie, dlatego przy każdej rasie daję osobne porady w kwestii strategii. Pozdrawiam!

Komentarz: Czaruś
2022-02-22
17:28

Panty Junior

Całkowita racja, w żadnym TW Warhamerze chyba nie było frakcji, którą dobrze się gra "zróżnicowaną armią".
W trójce jest jeszcze większa przepaść (szczególnie u chaosytów) i w zależności od fazy gry zupełnie inne jednostki będą nam potrzebne.
Samo posiadanie konnicy jest mocno dyskusyjne, bo zwykle ma problem z wycofaniem się, ale to jest dość znane i zastępowalne potworami, lordami, a w niektórych frakcjach nawet artylerią. Chyba jedyną konną jednostką, która w jakiś sposób sobie razi są konni strzelcy.
Zrezygnowanie z danych typów oddziałów też jest przydatne, by lepiej porozdzielać pkt. doświadczenia.
Raczej w tym fragmencie przydałby się tekst, że warto się zastanowić w jakie typy jednostek będziemy danymi armiami iść, bo część jest diablo skuteczna w obronie, a część w ataku i dobrze jest robić wyspecjalizowane armie stawiające na 2-3 typy jednostek.

Komentarz: Panty
2022-02-22
22:13

Czaruś Chorąży

Czaruś

A widzisz, ciekawy punkt widzenia. Z mojej strony mogę powiedzieć, że pograłem trochę konnicą w Warhammerrze 3 i często korzystałem z taktyki - atak, ucieczka, co pomogło mi kilka bitew wygrać. Kluczem było wycofać wojsko w odpowiednią stronę i nie dać się otoczyć. Nie natrafiłem na jakieś wielkie trudności w stosowaniu tej taktyki. Stąd taka porada, a nie inna - nie napisałbym niczego, co nie działało u mnie.

Komentarz: Czaruś
2022-02-18
13:05

Czaruś Chorąży

Czaruś

Rzeczywiście brakowało :D Dzięki za czujność!

Komentarz: Czaruś
2022-02-18
10:59

Morteniusz23 Legionista

Morteniusz23

Brakuje ogrów w liście frakcji

Komentarz: Morteniusz23

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl