Sprzęt dla Gracza
Sprzęt i oprogramowanie dla graczy
Zestawienie artykułów związanych ze sprzętem oraz akcesoriami dla graczy. Znajdziesz tu także poradniki i przewodniki dotyczące oprogramowania użytkowego, które przydaje się miłośnikom elektronicznej rozrywki.
Sen o elektronicznej dystrybucji
artykuł18 lutego 2008
Cyfrowa dystrybucja to hit ostatnich lat, a branżą, na której odcisnęła swoje piętno są także gry komputerowe i video. Przyjrzeliśmy się jej bliżej.
PlayStation 3: Pytania i odpowiedzi
artykuł24 stycznia 2008
Pod lupę wzięliśmy PlayStation 3. Tekst przedstawia najważniejsze zagadnienia z zakresu podstawowych informacji o sprzęcie, jego konfiguracji, szerokich możliwości, jak również porady na temat wykorzystywania niektórych funkcji.
Microsoft SideWinder Mouse
artykuł13 grudnia 2007
Microsoft odważnie prezentuje jak powinna wyglądać ergonomiczna myszka - może nawet zbyt odważnie jak na nasze przyzwyczajenia. SideWinder ma jednak dość przydatnych funkcji, by chcieć go polubić.
Nintendo Wii: Pytania i odpowiedzi
artykuł13 sierpnia 2007
Przed wami pierwszy materiał z naszego cyklu konsolowych FAQ-ów. Na pierwszy ogień idzie wszystko to, co chcielibyście wiedzieć o Wii, a o co baliście się spytać.
Microsoft Reclusa Gaming Keyboard
artykuł5 lipca 2007
Bardzo dobrej jakości klawiatura, z podświetlanymi klawiszami, wmontowanymi w obudowę portami USB oraz kilkoma ułatwieniami dla graczy. Czy to dla graczy wystarczy?
Test Drive po polsku
artykuł27 kwietnia 2007
Po wielogodzinnych zmaganiach za kółkami ponad setki wirtualnych super samochodów człowiek zaczyna marzyć, aby dosiąść czegoś takiego w rzeczywistości. Czy jest to realne?
Test PlayStation 3
artykuł4 kwietnia 2007
Jeśli hasło „aż 218 gigaflopów wydajności” cię nie przekonuje, zerknij do naszego testu. Podchodzimy do sprawy mniej abstrakcyjnie.
SteelSound 5H v2
artykuł9 marca 2007
Steel Sound 5H v2 to naprawdę dobre słuchawki, bardziej wytrzymałe od swoich poprzedników, ale ich użytkowanie ma sens wyłącznie wtedy, gdy dużo gramy, zwłaszcza w sieci.
Która Vista dla gracza?
artykuł8 lutego 2007
O nowym „Windowsie”, jego zaletach i wadach można poczytać na setkach stron internetowych. W tym artykule ograniczymy się do ukazania głównych różnic pomiędzy poszczególnymi wersjami nowego systemu operacyjnego.
Jak szumi Radeon X1950 XTX
artykuł1 lutego 2007
Jak szumią wentylatory montowane na współczesnych kartach graficznych? Na takie pytanie postanowiliśmy odpowiedzieć, mając wciąż w pamięci dźwięki, jakie jeszcze nie tak dawno wydawały z siebie systemy chłodzenia kart graficznych.
Komputery lubią chłodek
artykuł3 stycznia 2007
Komputer nie lubi wysokich temperatur, za to uwielbia chłód – wtedy pracuje stabilniej, może nam dłużej służyć jako maszyna biurowa, kino domowe czy też jako źródło rozrywki.
Test Nintendo DS Lite
artykuł13 września 2006
Kto z Was przypuszczał – czytając newsy o powstaniu nowej, odchudzonej wersji Nintendo Dual Screen – że stanie się ona absolutnym bestsellerem? Przecież mówimy „tylko” o nowszej wersji dobrze znanej już konsoli.
16 kierownic dla gracza
artykuł6 września 2006
Wyścigi samochodowe stają się coraz bardziej dopracowane – a przyjemność ze ścigania się oraz poczucie prowadzenia prawdziwego samochodu będzie znacznie wyższe po zakupie kierownicy.
Wii - co z tą Rewolucją?
artykuł21 czerwca 2006
Choć na pojawienie się w sklepach konsoli Nintendo Wii przyjdzie nam poczekać jeszcze pół roku, można pokusić się już o małe podsumowanie i próbę odpowiedzi na pytanie: jak naprawdę będzie wyglądała konsolowa rewolucja w wykonaniu Nintendo?
Test słuchawek Steel Sound 5H
artykuł2 marca 2006
Steel Sound 5H to świetny produkt firmy Steelpad. Solidne wykonanie, wysoka jakość dźwięku oraz niezbyt wygórowana cena to oferta, nad którą warto się zastanowić. Zwłaszcza, jeśli dużo czasu spędzamy przy FPS-ach, rozkoszując się trybem multiplayer.
Komputery dla gracza
artykuł13 lutego 2006
Zastanawiasz się nad tym, jaki komputer wybrać? Z jakich części go poskładać? Oto nasze propozycje - podzielone na trzy kategorie cenowe, tak by sprostać oczekiwaniom każdego gracza.
Z-Board - kontroler dla graczy
artykuł14 października 2005
Pecetowy standard sterowania postaciami w grach trójwymiarowych - WSAD plus myszka - udowadnia od 10 lat swoją użyteczność, ale to nie oznacza, że nie da się go znacząco poprawić.
Test myszki Razer Diamondback i Icemata
artykuł13 czerwca 2005
Ile powinno kosztować stanowisko do komfortowego grania? Czy są powody po temu, by za myszkę dać więcej niż 20 złotych, a za podkładkę ponad 5 złotych? Z pewnością w podejmowaniu takich decyzji pomoże Wam poniższy test.
Gizmondo, czyli konsola Bonda
artykuł22 lutego 2005
Gizmondo jest najnowszą przenośną konsolą do gier, spełniającą oprócz tego jeszcze szereg innych funkcji, a jest ich tak wiele, że brakuje już tylko możliwości chłodzenia piwa czy przerzucania kanałów telewizyjnych.
PSP: Pojedynek, Supremacja, Problemy
artykuł7 lutego 2005
PSP czyli PlayStation Portable to pierwszy poważny ruch koncernu Sony na opanowanym przez Nintendo rynku kieszonkowych konsolek. Ruch, który w dodatku jest skazany na sukces.
Stare-nowe PS2, czyli SCPH-70000
artykuł25 stycznia 2005
PStwo nie jest bardziej zaawansowaną konsolą w stosunku do starszych wersji. Gry wyglądają na niej tak samo i ładują się z tą samą prędkością – to po prostu dobrze znana konsola zamknięta w nowym, atrakcyjnym opakowaniu.
Nintendo DS - koniec GameBoy'a?
artykuł21 stycznia 2005
Dwa 3-calowe ekraniki, w tym jeden dotykowy; dwa procesory, w tym jeden 3D; paleta 262.144 kolorów - a wszystko do mieści się w niedużej kieszeni. Oto Nintendo Dual Screen.
UltraX Flat + MX1000 + Steelpad S&S
artykuł3 grudnia 2004
To właśnie manipulatory są najważniejszym elementem komputerowego zestawu gracza – bo to od nich zależy, jak reakcje gracza zostaną przekazane do komputera i dalej odzwierciedlone w grze.
Razer Viper kontra Logitech MX 510
artykuł27 maja 2004
Producenci proponują nam coraz bardziej zaawansowane urządzenia, dającej wieksze możliwości podczas zabawy - takimi właśnie produktami są opisywane myszy firmy Logitech MX 510 oraz Razer Viper.
Premiera Nokia N-Gage QD
artykuł25 maja 2004
W miniony piątek, czyli 21 maja w warszawskim klubie „Strzelnica WP Warszawianka” odbyła się polska premiera najnowszej konsoli przenośnej firmy Nokia – N-Gage QD.
SB Audigy 2 ZS + Inspire 7700 - TEST
artykuł4 grudnia 2003
Niewielu graczy zdaje sobie sprawę, jak ważną rolę odgrywa dźwięk podczas obcowania z nowymi tytułami. Większość go po prostu bagatelizuje, skupiając się na ilości wyświetlanych na ekranie klatek na sekundę i jakości pełnoekranowego wygładzania krawędzi.
Urządzenia sieciowe
artykuł4 kwietnia 2003
Zastanawialiście sie kiedyś gdzie wędruje kabel sieciowy wychodzący z Waszego komputera? Do jakich urządzeń jest podpięty, przez co przechodzi, itp? Postaramy sie Wam to nieco przybliżyć za pomocą poniższego tekstu.
Prawo Jazdy ABCD v3.0
artykuł25 kwietnia 2002
Kolejna wersja produktu Marksoftu, oznaczona numerkiem 3.0, zawiera w sobie wszystkie pytania testowe wedle stanu prawnego na dzień 1 marca b.r., co jednocześnie oznacza, iż korzystając z tego programu, nie pominiemy żadnej egzaminacyjnej kwestii.
Test zestawu głośnikowego Creative Inspire 5.1 5300
artykuł11 marca 2002
Zastanawiacie się nad kupnem nowych głośników, na których zamierzacie słuchać muzyki, oglądać filmy czy grać w najnowsze gry, wykorzystujące dźwięk przestrzenny – zestaw głośnikowy Inspire 5.1 5300 firmy Creative to coś dla Was.
Test Bramki MILC Multiplayer
artykuł18 lutego 2002
Bramka MultiPlayer jest usługą tranzytu IP dla osób zainteresowanych grami multiplayer, które poprzez własne łącze do internetu nie osiągają wystarczających parametrów transmisji przy korzystaniu z serwerów zagranicznych.