Testy wydajności gier Sprzęt dla Gracza
Sprzęt i oprogramowanie dla graczy
Zestawienie artykułów związanych ze sprzętem oraz akcesoriami dla graczy. Znajdziesz tu także poradniki i przewodniki dotyczące oprogramowania użytkowego, które przydaje się miłośnikom elektronicznej rozrywki.
Just Cause 2 - test wydajności
artykuł31 marca 2010
Nastał czas prawdziwej uczty dla fanów gier akcji z otwartym światem, gdyż w sklepach wylądowała produkcja pt. Just Cause 2. Jak radzą sobie z nią różne konfiguracje sprzętowe?
Metro 2033 - test wydajności
artykuł29 marca 2010
Czy najwyższe obecnie wymagania sprzętowe na rynku są uzasadnione? Sprawdziliśmy to, wnikliwie testując grę Metro 2033.
Assassin's Creed II - test wydajności
artykuł17 marca 2010
Ezio Auditore najlepiej radzi sobie we współpracy z procesorami czterordzeniowymi. Do takiego wniosku doszliśmy po przetestowaniu jego przygód na szeregu różnych konfiguracji sprzętowych.
Napoleon: Total War - test wydajności
artykuł10 marca 2010
Taka gra jak najnowsza odsłona serii Total War wymaga w założeniach przede wszystkim mocnego procesora. Nasz test wydajności to potwierdził.
Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności
artykuł8 marca 2010
Pełna wersja najnowszego Battlefielda wylądowała wreszcie na sklepowych półkach. Mieliśmy więc okazję do ponownego przetestowania tej gry pod kątem wydajności.
BioShock 2 - test wydajności
artykuł15 lutego 2010
Tworząc kontynuację BioShocka deweloperzy zrobili użytek z tej samej technologii graficznej, co w części pierwszej. Przetestowaliśmy, jak sequel radzi sobie na różnych konfiguracjach hardware'owych.
Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności
artykuł5 lutego 2010
Wersja beta najnowszego Battlefielda stwarza pierwszą okazję do wypróbowania silnika Frostbite Engine na PC. Nie omieszkaliśmy zatem przeprowadzić w tej grze testu wydajności.
Mass Effect 2 - test wydajności
artykuł2 lutego 2010
Druga część kosmicznych przygód komandora Sheparda radzi sobie nieźle nawet na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Jest to m.in. zasługa dobrej optymalizacji gry.
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności
artykuł11 grudnia 2009
Pecetowa edycja najnowszego slashera ze świata Gwiezdnych Wojen to kolejna produkcja, którą postanowiliśmy poddać testowi kart graficznych. Gra wcale nie wymaga posiadania komputera, zbudowanego w technologii kosmicznej.
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności
artykuł24 listopada 2009
Trzecia część popularnego cyklu S.T.A.L.K.E.R. jest jedną z pierwszych gier, wykorzystujących efekty spod znaku DirectX 11. Postanowiliśmy to przetestować.
Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności
artykuł17 listopada 2009
Wprawdzie druga odsłona Modern Warfare wykorzystuje engine, mający korzenie w 1999 roku, ale nie znaczy to, że oferuje przestarzałą grafikę. Przetestowaliśmy kilka różnych konfiguracji sprzętowych pod kątem wydajności w tej grze.
Far Cry 2 - test wydajności
artykuł7 stycznia 2009
Analizujemy grę Far Cry 2 z punktu widzenia szybkości działania na różnych konfiguracjach z naciskiem na karty graficzne. Jaki sprzęt trzeba posiadać żeby wyruszyć w podróż Afryki bez problemów?