Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Testy wydajności gier Sprzęt dla Gracza

Sprzęt i oprogramowanie dla graczy

Zestawienie artykułów związanych ze sprzętem oraz akcesoriami dla graczy. Znajdziesz tu także poradniki i przewodniki dotyczące oprogramowania użytkowego, które przydaje się miłośnikom elektronicznej rozrywki.

Just Cause 2 - test wydajności
Just Cause 2 - test wydajności

artykuł31 marca 2010

Nastał czas prawdziwej uczty dla fanów gier akcji z otwartym światem, gdyż w sklepach wylądowała produkcja pt. Just Cause 2. Jak radzą sobie z nią różne konfiguracje sprzętowe?

Metro 2033 - test wydajności
Metro 2033 - test wydajności

artykuł29 marca 2010

Czy najwyższe obecnie wymagania sprzętowe na rynku są uzasadnione? Sprawdziliśmy to, wnikliwie testując grę Metro 2033.

Assassin's Creed II - test wydajności
Assassin's Creed II - test wydajności

artykuł17 marca 2010

Ezio Auditore najlepiej radzi sobie we współpracy z procesorami czterordzeniowymi. Do takiego wniosku doszliśmy po przetestowaniu jego przygód na szeregu różnych konfiguracji sprzętowych.

Napoleon: Total War - test wydajności
Napoleon: Total War - test wydajności

artykuł10 marca 2010

Taka gra jak najnowsza odsłona serii Total War wymaga w założeniach przede wszystkim mocnego procesora. Nasz test wydajności to potwierdził.

Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności
Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności

artykuł8 marca 2010

Pełna wersja najnowszego Battlefielda wylądowała wreszcie na sklepowych półkach. Mieliśmy więc okazję do ponownego przetestowania tej gry pod kątem wydajności.

BioShock 2 - test wydajności
BioShock 2 - test wydajności

artykuł15 lutego 2010

Tworząc kontynuację BioShocka deweloperzy zrobili użytek z tej samej technologii graficznej, co w części pierwszej. Przetestowaliśmy, jak sequel radzi sobie na różnych konfiguracjach hardware'owych.

Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności
Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności

artykuł5 lutego 2010

Wersja beta najnowszego Battlefielda stwarza pierwszą okazję do wypróbowania silnika Frostbite Engine na PC. Nie omieszkaliśmy zatem przeprowadzić w tej grze testu wydajności.

Mass Effect 2 - test wydajności
Mass Effect 2 - test wydajności

artykuł2 lutego 2010

Druga część kosmicznych przygód komandora Sheparda radzi sobie nieźle nawet na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Jest to m.in. zasługa dobrej optymalizacji gry.

Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności

artykuł11 grudnia 2009

Pecetowa edycja najnowszego slashera ze świata Gwiezdnych Wojen to kolejna produkcja, którą postanowiliśmy poddać testowi kart graficznych. Gra wcale nie wymaga posiadania komputera, zbudowanego w technologii kosmicznej.

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności

artykuł24 listopada 2009

Trzecia część popularnego cyklu S.T.A.L.K.E.R. jest jedną z pierwszych gier, wykorzystujących efekty spod znaku DirectX 11. Postanowiliśmy to przetestować.

Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności
Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności

artykuł17 listopada 2009

Wprawdzie druga odsłona Modern Warfare wykorzystuje engine, mający korzenie w 1999 roku, ale nie znaczy to, że oferuje przestarzałą grafikę. Przetestowaliśmy kilka różnych konfiguracji sprzętowych pod kątem wydajności w tej grze.

Far Cry 2 - test wydajności
Far Cry 2 - test wydajności

artykuł7 stycznia 2009

Analizujemy grę Far Cry 2 z punktu widzenia szybkości działania na różnych konfiguracjach z naciskiem na karty graficzne. Jaki sprzęt trzeba posiadać żeby wyruszyć w podróż Afryki bez problemów?