Sprzęt dla Gracza
Sprzęt i oprogramowanie dla graczy
Zestawienie artykułów związanych ze sprzętem oraz akcesoriami dla graczy. Znajdziesz tu także poradniki i przewodniki dotyczące oprogramowania użytkowego, które przydaje się miłośnikom elektronicznej rozrywki.
Test myszy Razer Naga Epic i klawiatury Razer Anansi
artykuł15 kwietnia 2011
Akcesoria Razera przeznaczone dla gier MMO mają oferować nową jakość rozgrywki. Prezentują się świetnie, posiadają mnóstwo dodatkowych klawiszy, ale jak sprawdzają się w grach?
Test sprzętu firmy Razer do StarCrafta II
artykuł23 grudnia 2010
Razer znany jest z najwyższej jakości sprzętu komputerowego dla graczy. Jak prezentują się jego najnowsze dzieła sygnowane logiem StarCrafta II? Czas to sprawdzić.
Przewodnik po Xbox LIVE
artykuł18 listopada 2010
W niniejszym artykule spróbujemy przybliżyć kilka zagadnień, które mogą sprawić problem początkującym użytkownikom konsoli Xbox 360, mając nadzieję, że uwagi te okażą się pomocne.
Przewodnik po Steamie
artykuł6 października 2010
Steam jest nie tylko światowym liderem elektronicznej dystrybucji gier, to także aplikacja o stale rosnących możliwościach. Prezentujemy przewodnik, który poprowadzi Was przez proces zakładania konta Steam oraz rzuci światło na jego pozostałe funkcje.
Xbox 360 po liftingu
artykuł16 lipca 2010
Prezentujemy Wam nową wersję konsoli giganta z Redmond. Xbox 360 Slim lub po prostu 360S to przede wszystkim... odświeżone podzespoły, mniejszy pobór energii, cichsza praca oraz zmiany... kosmetyczne.
Just Cause 2 - test wydajności
artykuł31 marca 2010
Nastał czas prawdziwej uczty dla fanów gier akcji z otwartym światem, gdyż w sklepach wylądowała produkcja pt. Just Cause 2. Jak radzą sobie z nią różne konfiguracje sprzętowe?
Metro 2033 - test wydajności
artykuł29 marca 2010
Czy najwyższe obecnie wymagania sprzętowe na rynku są uzasadnione? Sprawdziliśmy to, wnikliwie testując grę Metro 2033.
Assassin's Creed II - test wydajności
artykuł17 marca 2010
Ezio Auditore najlepiej radzi sobie we współpracy z procesorami czterordzeniowymi. Do takiego wniosku doszliśmy po przetestowaniu jego przygód na szeregu różnych konfiguracji sprzętowych.
Komputer dla Gracza (marzec 2010)
artykuł17 marca 2010
Dobór podzespołów przy zakupie komputera potrafi przyprawić o ból głowy. Z myślą o tego typu problemach prezentujemy trzy proponowane przez nas zestawy dla gracza, dobrane w zależności od przeznaczonego na ten cel budżetu.
Napoleon: Total War - test wydajności
artykuł10 marca 2010
Taka gra jak najnowsza odsłona serii Total War wymaga w założeniach przede wszystkim mocnego procesora. Nasz test wydajności to potwierdził.
Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności
artykuł8 marca 2010
Pełna wersja najnowszego Battlefielda wylądowała wreszcie na sklepowych półkach. Mieliśmy więc okazję do ponownego przetestowania tej gry pod kątem wydajności.
BioShock 2 - test wydajności
artykuł15 lutego 2010
Tworząc kontynuację BioShocka deweloperzy zrobili użytek z tej samej technologii graficznej, co w części pierwszej. Przetestowaliśmy, jak sequel radzi sobie na różnych konfiguracjach hardware'owych.
Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności
artykuł5 lutego 2010
Wersja beta najnowszego Battlefielda stwarza pierwszą okazję do wypróbowania silnika Frostbite Engine na PC. Nie omieszkaliśmy zatem przeprowadzić w tej grze testu wydajności.
Mass Effect 2 - test wydajności
artykuł2 lutego 2010
Druga część kosmicznych przygód komandora Sheparda radzi sobie nieźle nawet na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Jest to m.in. zasługa dobrej optymalizacji gry.
Serious Sam HD: The First Encounter - test wydajności
artykuł15 grudnia 2009
Serious Sam HD to nic innego jak stary Serious Sam: The First Encounter w wersji z bardzo współczesną oprawą. Nie omieszkaliśmy sprawdzić wydajność kart graficznych w najnowszej produkcji Croteam.
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności
artykuł11 grudnia 2009
Pecetowa edycja najnowszego slashera ze świata Gwiezdnych Wojen to kolejna produkcja, którą postanowiliśmy poddać testowi kart graficznych. Gra wcale nie wymaga posiadania komputera, zbudowanego w technologii kosmicznej.
Colin McRae: DiRT 2 - test wydajności
artykuł30 listopada 2009
Ostatnią ważną pecetową grą w tym roku będzie Colin McRae: DiRT 2. Sprawdziliśmy, jak z najnowszą produkcją ze stajni Codemasters radzą sobie różne karty graficzne.
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności
artykuł24 listopada 2009
Trzecia część popularnego cyklu S.T.A.L.K.E.R. jest jedną z pierwszych gier, wykorzystujących efekty spod znaku DirectX 11. Postanowiliśmy to przetestować.
Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności
artykuł17 listopada 2009
Wprawdzie druga odsłona Modern Warfare wykorzystuje engine, mający korzenie w 1999 roku, ale nie znaczy to, że oferuje przestarzałą grafikę. Przetestowaliśmy kilka różnych konfiguracji sprzętowych pod kątem wydajności w tej grze.
Test myszy Razer Mamba
artykuł2 lipca 2009
Przyglądamy się najnowszej myszy jednego z wiodących producentów sprzętu dla graczy, czyli firmy Razer. Przed Wami Mamba!
Windows 7 w praktyce
artykuł29 kwietnia 2009
Najnowszy system operacyjny firmy Microsoft znajduje się obecnie w fazie beta-testów. Postanowiliśmy dokładnie sprawdzić, jak "Siódemka" prezentuje się w akcji.
Test myszy Sidewinder X8
artykuł17 marca 2009
Na rynek sprzętu komputerowego dla graczy trafił kolejny, dedykowany im produkt. Microsoft próbuje odbudować swoją pozycję myszką z serii Sidewinder – oznaczoną X8. Zapraszamy do recenzji tego gryzonia.
Komputer dla Gracza
artykuł11 marca 2009
Dobór podzespołów przy zakupie nowego komputera potrafi niejednego użytkownika przyprawić o ból głowy. Z myślą o tego typu osobach powstał poniższy tekst, mający na celu ułatwienie wyboru nowego zestawu komputerowego do gier.
Windows Vista kontra Windows 7 okiem gracza
artykuł19 lutego 2009
Czy Windows 7 spełni nadzieje pokładane w systemie przez grono osób, które skusiły się na zakup średnio udanego Windows Vista?
Test klawiatury SideWinder X6
artykuł3 lutego 2009
SideWinder X6 to pierwsza klawiatura dla graczy, którą gigant z Redmond opracował sam. Czy debiut wypadł okazale?
Far Cry 2 - test wydajności
artykuł7 stycznia 2009
Analizujemy grę Far Cry 2 z punktu widzenia szybkości działania na różnych konfiguracjach z naciskiem na karty graficzne. Jaki sprzęt trzeba posiadać żeby wyruszyć w podróż Afryki bez problemów?
Szanowni gracze, proszę wstać: oto Wii Fit
artykuł27 marca 2008
Japońska wersja Wii Fita zawitała do redakcji. Dowiedz się kilku szczegółów na temat gadżetu, którego premiera w Europie odbędzie się 19 maja.
Logitech G15 - mocna rzecz dla graczy
artykuł19 marca 2008
Pewne jest, że mamy do czynienia ze sprzętem dla graczy – budzący respekt i podziw futurystyczny wygląd G15, bogate możliwości konfiguracji klawiszy, jej niecodzienny system podświetlenia oraz wachlarz możliwości ekranu LCD.
GfW LIVE. Nowe życie dla PC?
artykuł10 marca 2008
Biorąc do ręki pudełko z logiem Games for Windows możemy być pewni, że gra pójdzie na Viście oraz tego, że ustawione w rządku innych pudełek w tym logiem, będzie ładnie prezentować się na półce. To tak naprawdę tyle, jeżeli chodzi o wartości stałe.
Xbox 360: Pytania i odpowiedzi
artykuł27 lutego 2008
Witamy w trzecim FAQ dotyczącym najnowszych konsol stacjonarnych. Do tej pory mieliście możliwość zapoznać się z informacjami na temat Wii i PS3, czas więc zająć się Xboksem 360.