Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Sprzęt dla Gracza

Sprzęt i oprogramowanie dla graczy

Zestawienie artykułów związanych ze sprzętem oraz akcesoriami dla graczy. Znajdziesz tu także poradniki i przewodniki dotyczące oprogramowania użytkowego, które przydaje się miłośnikom elektronicznej rozrywki.

Test myszy Razer Naga Epic i klawiatury Razer Anansi
Test myszy Razer Naga Epic i klawiatury Razer Anansi

artykuł15 kwietnia 2011

Akcesoria Razera przeznaczone dla gier MMO mają oferować nową jakość rozgrywki. Prezentują się świetnie, posiadają mnóstwo dodatkowych klawiszy, ale jak sprawdzają się w grach?

Test sprzętu firmy Razer do StarCrafta II
Test sprzętu firmy Razer do StarCrafta II

artykuł23 grudnia 2010

Razer znany jest z najwyższej jakości sprzętu komputerowego dla graczy. Jak prezentują się jego najnowsze dzieła sygnowane logiem StarCrafta II? Czas to sprawdzić.

Przewodnik po Xbox LIVE
Przewodnik po Xbox LIVE

artykuł18 listopada 2010

W niniejszym artykule spróbujemy przybliżyć kilka zagadnień, które mogą sprawić problem początkującym użytkownikom konsoli Xbox 360, mając nadzieję, że uwagi te okażą się pomocne.

Przewodnik po Steamie
Przewodnik po Steamie

artykuł6 października 2010

Steam jest nie tylko światowym liderem elektronicznej dystrybucji gier, to także aplikacja o stale rosnących możliwościach. Prezentujemy przewodnik, który poprowadzi Was przez proces zakładania konta Steam oraz rzuci światło na jego pozostałe funkcje.

Xbox 360 po liftingu
Xbox 360 po liftingu

artykuł16 lipca 2010

Prezentujemy Wam nową wersję konsoli giganta z Redmond. Xbox 360 Slim lub po prostu 360S to przede wszystkim... odświeżone podzespoły, mniejszy pobór energii, cichsza praca oraz zmiany... kosmetyczne.

Just Cause 2 - test wydajności
Just Cause 2 - test wydajności

artykuł31 marca 2010

Nastał czas prawdziwej uczty dla fanów gier akcji z otwartym światem, gdyż w sklepach wylądowała produkcja pt. Just Cause 2. Jak radzą sobie z nią różne konfiguracje sprzętowe?

Metro 2033 - test wydajności
Metro 2033 - test wydajności

artykuł29 marca 2010

Czy najwyższe obecnie wymagania sprzętowe na rynku są uzasadnione? Sprawdziliśmy to, wnikliwie testując grę Metro 2033.

Assassin's Creed II - test wydajności
Assassin's Creed II - test wydajności

artykuł17 marca 2010

Ezio Auditore najlepiej radzi sobie we współpracy z procesorami czterordzeniowymi. Do takiego wniosku doszliśmy po przetestowaniu jego przygód na szeregu różnych konfiguracji sprzętowych.

Komputer dla Gracza (marzec 2010)
Komputer dla Gracza (marzec 2010)

artykuł17 marca 2010

Dobór podzespołów przy zakupie komputera potrafi przyprawić o ból głowy. Z myślą o tego typu problemach prezentujemy trzy proponowane przez nas zestawy dla gracza, dobrane w zależności od przeznaczonego na ten cel budżetu.

Napoleon: Total War - test wydajności
Napoleon: Total War - test wydajności

artykuł10 marca 2010

Taka gra jak najnowsza odsłona serii Total War wymaga w założeniach przede wszystkim mocnego procesora. Nasz test wydajności to potwierdził.

Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności
Battlefield: Bad Company 2 - test wydajności

artykuł8 marca 2010

Pełna wersja najnowszego Battlefielda wylądowała wreszcie na sklepowych półkach. Mieliśmy więc okazję do ponownego przetestowania tej gry pod kątem wydajności.

BioShock 2 - test wydajności
BioShock 2 - test wydajności

artykuł15 lutego 2010

Tworząc kontynuację BioShocka deweloperzy zrobili użytek z tej samej technologii graficznej, co w części pierwszej. Przetestowaliśmy, jak sequel radzi sobie na różnych konfiguracjach hardware'owych.

Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności
Battlefield: Bad Company 2 (beta) - test wydajności

artykuł5 lutego 2010

Wersja beta najnowszego Battlefielda stwarza pierwszą okazję do wypróbowania silnika Frostbite Engine na PC. Nie omieszkaliśmy zatem przeprowadzić w tej grze testu wydajności.

Mass Effect 2 - test wydajności
Mass Effect 2 - test wydajności

artykuł2 lutego 2010

Druga część kosmicznych przygód komandora Sheparda radzi sobie nieźle nawet na słabszych konfiguracjach sprzętowych. Jest to m.in. zasługa dobrej optymalizacji gry.

Serious Sam HD: The First Encounter - test wydajności
Serious Sam HD: The First Encounter - test wydajności

artykuł15 grudnia 2009

Serious Sam HD to nic innego jak stary Serious Sam: The First Encounter w wersji z bardzo współczesną oprawą. Nie omieszkaliśmy sprawdzić wydajność kart graficznych w najnowszej produkcji Croteam.

Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności
Star Wars: The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition - test wydajności

artykuł11 grudnia 2009

Pecetowa edycja najnowszego slashera ze świata Gwiezdnych Wojen to kolejna produkcja, którą postanowiliśmy poddać testowi kart graficznych. Gra wcale nie wymaga posiadania komputera, zbudowanego w technologii kosmicznej.

Colin McRae: DiRT 2 - test wydajności
Colin McRae: DiRT 2 - test wydajności

artykuł30 listopada 2009

Ostatnią ważną pecetową grą w tym roku będzie Colin McRae: DiRT 2. Sprawdziliśmy, jak z najnowszą produkcją ze stajni Codemasters radzą sobie różne karty graficzne.

S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności
S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci - test wydajności

artykuł24 listopada 2009

Trzecia część popularnego cyklu S.T.A.L.K.E.R. jest jedną z pierwszych gier, wykorzystujących efekty spod znaku DirectX 11. Postanowiliśmy to przetestować.

Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności
Call of Duty: Modern Warfare 2 - test wydajności

artykuł17 listopada 2009

Wprawdzie druga odsłona Modern Warfare wykorzystuje engine, mający korzenie w 1999 roku, ale nie znaczy to, że oferuje przestarzałą grafikę. Przetestowaliśmy kilka różnych konfiguracji sprzętowych pod kątem wydajności w tej grze.

Test myszy Razer Mamba
Test myszy Razer Mamba

artykuł2 lipca 2009

Przyglądamy się najnowszej myszy jednego z wiodących producentów sprzętu dla graczy, czyli firmy Razer. Przed Wami Mamba!

Windows 7 w praktyce
Windows 7 w praktyce

artykuł29 kwietnia 2009

Najnowszy system operacyjny firmy Microsoft znajduje się obecnie w fazie beta-testów. Postanowiliśmy dokładnie sprawdzić, jak "Siódemka" prezentuje się w akcji.

Test myszy Sidewinder X8
Test myszy Sidewinder X8

artykuł17 marca 2009

Na rynek sprzętu komputerowego dla graczy trafił kolejny, dedykowany im produkt. Microsoft próbuje odbudować swoją pozycję myszką z serii Sidewinder – oznaczoną X8. Zapraszamy do recenzji tego gryzonia.

Komputer dla Gracza
Komputer dla Gracza

artykuł11 marca 2009

Dobór podzespołów przy zakupie nowego komputera potrafi niejednego użytkownika przyprawić o ból głowy. Z myślą o tego typu osobach powstał poniższy tekst, mający na celu ułatwienie wyboru nowego zestawu komputerowego do gier.

Windows Vista kontra Windows 7 okiem gracza
Windows Vista kontra Windows 7 okiem gracza

artykuł19 lutego 2009

Czy Windows 7 spełni nadzieje pokładane w systemie przez grono osób, które skusiły się na zakup średnio udanego Windows Vista?

Test klawiatury SideWinder X6
Test klawiatury SideWinder X6

artykuł3 lutego 2009

SideWinder X6 to pierwsza klawiatura dla graczy, którą gigant z Redmond opracował sam. Czy debiut wypadł okazale?

Far Cry 2 - test wydajności
Far Cry 2 - test wydajności

artykuł7 stycznia 2009

Analizujemy grę Far Cry 2 z punktu widzenia szybkości działania na różnych konfiguracjach z naciskiem na karty graficzne. Jaki sprzęt trzeba posiadać żeby wyruszyć w podróż Afryki bez problemów?

Szanowni gracze, proszę wstać: oto Wii Fit
Szanowni gracze, proszę wstać: oto Wii Fit

artykuł27 marca 2008

Japońska wersja Wii Fita zawitała do redakcji. Dowiedz się kilku szczegółów na temat gadżetu, którego premiera w Europie odbędzie się 19 maja.

Logitech G15 - mocna rzecz dla graczy
Logitech G15 - mocna rzecz dla graczy

artykuł19 marca 2008

Pewne jest, że mamy do czynienia ze sprzętem dla graczy – budzący respekt i podziw futurystyczny wygląd G15, bogate możliwości konfiguracji klawiszy, jej niecodzienny system podświetlenia oraz wachlarz możliwości ekranu LCD.

GfW LIVE. Nowe życie dla PC?
GfW LIVE. Nowe życie dla PC?

artykuł10 marca 2008

Biorąc do ręki pudełko z logiem Games for Windows możemy być pewni, że gra pójdzie na Viście oraz tego, że ustawione w rządku innych pudełek w tym logiem, będzie ładnie prezentować się na półce. To tak naprawdę tyle, jeżeli chodzi o wartości stałe.

Xbox 360: Pytania i odpowiedzi
Xbox 360: Pytania i odpowiedzi

artykuł27 lutego 2008

Witamy w trzecim FAQ dotyczącym najnowszych konsol stacjonarnych. Do tej pory mieliście możliwość zapoznać się z informacjami na temat Wii i PS3, czas więc zająć się Xboksem 360.

 
1 2 3