Recenzje gier 86
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Infernal - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2007
Gdybym miał wskazać najlepszą polską produkcję wydaną do tej pory, bez wahania wymieniłbym Infernal. Jestem dumny, że po przyjemnym Painkillerze doczekaliśmy się kolejnej gry na wysokim, światowym poziomie.
Infernal - recenzja gryMaelstrom - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2007
Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.
Maelstrom - recenzja gryMetal Gear Solid: Portable Ops - recenzja gry
recenzja gry20 lutego 2007
Fanom serii Metal Gear Solid PO spodoba się bez dwóch zdań. W wersji przeznaczonej na PSP znalazło się wszystko, co znają plus jeden ciekawy pomysł.
Metal Gear Solid: Portable Ops - recenzja gryArtur i Minimki - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2007
Artur i Minimki jest grą piękną zarówno w warstwie oprawy jak i w przesłaniu opowieści, choć trudno się tu zachwycać pomysłem i samą fabułą, będącymi dokładną kopią filmowej historii.
Artur i Minimki - recenzja grySam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2007
Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.
Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gryCrackdown - recenzja gry
recenzja gry12 lutego 2007
Słyszeliście? Do bety Halo 3 dają jakąś grę! Nie zmienia to jednak faktu, że Crackdown nie jest grą złą.
Crackdown - recenzja gryThe Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2007
Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?
The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gryBroken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2007
George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.
Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gryAgatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2007
Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.
Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry
Twierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gryChildren of Mana - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2007
Children of Mana opowiada historię czwórki bohaterów, którzy przed laty utracili najbliższych. Co ciekawe, fabuła jest kontynuacją wydarzeń, jakie miały miejsce w części wydanej na GBA (Sword of Mana).
Children of Mana - recenzja gry18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2007
Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.
18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gryWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gryRunaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gryWii Play - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Zakup drugiego kontrolera do Wii to konieczność – a ten zestaw minigierek osłodzić ma nam ów wydatek.
Wii Play - recenzja grySherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2007
Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.
Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gryThe Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gry
recenzja gry15 stycznia 2007
Gdyby najnowsza Zelda miała oprawę audiowizualną godną swoich czasów, ani chybi dostałaby notę co najmniej 99%. Oto podręcznik dla tych, którzy poszukują definicji słowa „grywalność”.
The Legend of Zelda: Twilight Princess - recenzja gryLost Planet: Extreme Condition - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2007
Lost Planet to taka Diuna na zimno, z dodatkiem mechów i gigantycznych przeciwników. Tu zima nie zaskakuje drogowców.
Lost Planet: Extreme Condition - recenzja gryXpand Rally Xtreme - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2007
Edycją Xtreme zainteresują się głównie te osoby, którym poprzednia część serii spodobała się. Przemawia za tym między innymi wygórowany poziom trudności.
Xpand Rally Xtreme - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2007
Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gryDead or Alive: Xtreme 2 - recenzja gry
recenzja gry2 stycznia 2007
Developerzy nie pozostawiają złudzeń, więc i my powiemy to jasno: w tej niby-grze chodzi tylko i wyłącznie o oglądanie polygonowych krągłości
Dead or Alive: Xtreme 2 - recenzja gryRayman Szalone Kórliki - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2006
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gryPrzygotowaliśmy już ponad 3200 recenzji. Jeżeli szukasz profesjonalnych opinii redaktorów, ocen, wyczerpujących testów, lub nie wiesz, jaką grę komputerową, konsolową czy mobilną kupić – w tym miejscu znajdziesz nasze rekomendacje oraz gry, które zdecydowanie odradzamy. Polecamy zwłaszcza recenzje takich gier jak Commandos: Origins, South of Midnight oraz Assassin's Creed: Shadows.