Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 72

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Earth 2160 - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2005

Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.

Earth 2160 - recenzja gry

Still Life - recenzja gry

recenzja gry13 lipca 2005

Victoria, doświadczona agentka FBI, od dłuższego już czasu prowadzi skomplikowane dochodzenie. Jego efektem ma być wykrycie osobnika, który w sposób niezwykle okrutny i bezwzględny morduje kobiety. Zbrodniarz ten ma już na koncie cztery ofiary...

Still Life - recenzja gry

Imperial Glory - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2005

Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.

Imperial Glory - recenzja gry

ER: The Game - recenzja gry

recenzja gry8 lipca 2005

Serialu „Ostry dyżur” nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak pomysł wyprodukowania gry bazującej na nim może wydać się nieco dziwnym. Tym bardziej, że podczas gdy serial skierowany jest raczej w stronę starszej widowni, gra zainteresuje głównie młodzież.

ER: The Game - recenzja gry

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2005

EEP 3 zainteresuje zagorzałych miłośników kolejarstwa. Jest to ciekawa alternatywa dla prawdziwych makiet. Koszty ich konstruowania sięgają bowiem nawet kilku tysięcy złotych. W grze kosztującej niecałe 60 złotych możemy stworzyć praktycznie to samo.

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gry

Juiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2005

Sukces NfS:U i filmów pokroju „Szybcy i wściekli” spowodował istny wysyp gier ocierających się o tematykę nielegalnych wyścigów. Pojawiały się produkcje lepsze i gorsze. „Juiced” odeszło troszeczkę w bok.

Juiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gry
Battlefield 2 - recenzja gry

Battlefield 2 - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2005

Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.

Battlefield 2 - recenzja gry

Project: Snowblind - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2005

W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.

Project: Snowblind - recenzja gry

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

S.C.A.R. jest jedną z największych niespodzianek bieżącego roku. Opublikowane na miesiąc przed oficjalną premierą demo zostało przez miłośników czterech kółek przyjęte nadzwyczaj dobrze, choć wcześniej mało kto w ogóle o tej grze słyszał.

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

Chrome: SpecForce - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2005

Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.

Chrome: SpecForce - recenzja gry

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

Twierdza 2 - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.

Twierdza 2 - recenzja gry

Ford Racing 3 - recenzja gry

recenzja gry23 czerwca 2005

W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.

Ford Racing 3 - recenzja gry

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

recenzja gry21 czerwca 2005

Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.

Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry

Dungeon Lords - recenzja gry

recenzja gry20 czerwca 2005

Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...

Dungeon Lords - recenzja gry

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...

Guild Wars: Prophecies - recenzja gry

7 Sins - recenzja gry

recenzja gry17 czerwca 2005

Istnieje na rynku gier zakątek, w którym mieszczą się gry erotyczne – czasem, jak seria Larry, okraszone humorem. Do tej kategorii należy zaliczyć 7 Sins, chociaż tutaj łóżkowe figle nie stanowią jedynej formy ulegania pokusom.

7 Sins - recenzja gry
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

recenzja gry14 czerwca 2005

Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.

Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

recenzja gry10 czerwca 2005

Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.

Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

Pariah - recenzja gry

recenzja gry8 czerwca 2005

Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.

Pariah - recenzja gry
Psychonauts - recenzja gry

Psychonauts - recenzja gry

recenzja gry6 czerwca 2005

Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.

Psychonauts - recenzja gry

The Moment of Silence - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2005

Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...

The Moment of Silence - recenzja gry

Close Combat: First to Fight - recenzja gry

recenzja gry2 czerwca 2005

Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.

Close Combat: First to Fight - recenzja gry