Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 72

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Tribes: Zemsta - recenzja gry

recenzja gry31 sierpnia 2005

Trwa międzygalaktyczna wojna. Po jednej stronie barykady Imperium, po drugiej plemiona barbarzyńców. Trwa też miłość. Uczucie połączyło księżniczkę Victorię i przywódcę plemienia Fenixa, Daniela. Związek mógłby zakończyć spór i rozpocząć nowa erę pokoju.

Tribes: Zemsta - recenzja gry

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

recenzja gry30 sierpnia 2005

Jak seria Naga broń wyśmiewa filmy akcji, tak Opowieści Barda parodiują gry cRPG, a szczególnie powtarzające się w nich nielogiczności. Do tego zapewniaja sporo zabawy w dobrym, cRPG-owym stylu.

The Bard's Tale: Opowieści Barda - recenzja gry

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

recenzja gry25 sierpnia 2005

Światowa premiera „Nebula Realm” przeszła bez większego echa, o czym świadczą m.in. znikome informacje na jej temat zarówno w Internecie, jak i w prasie. Ale czy rzeczywiście „Nebula Realm” to porażka na całej linii frontu? Niekoniecznie.

The Settlers: Dziedzictwo Królów - Misje Dodatkowe - recenzja gry

T-72: Bałkany w Ogniu - recenzja gry

recenzja gry19 sierpnia 2005

Przełom lat 80 i 90 to bardzo burzliwy okres w dziejach współczesnej Europy. Zmiany, jakie wówczas się dokonały, odcisnęły swoje piętno na losach wielu narodów, zwłaszcza tych, które wcześniej uznawane były za jedną wielką, socjalistyczną rodzinę.

T-72: Bałkany w Ogniu - recenzja gry

Fantastic 4 - recenzja gry

recenzja gry11 sierpnia 2005

Z pozoru zwykła wycieczka dookoła stacji kosmicznej w celu zamknięcia osłon kończy się tragicznie – Ben Grimm ledwo uchodzi z życiem, a pozostali kosmonauci, nawet wewnątrz stacji, poddani zostają wpływowi promieniowania nieznanego pochodzenia.

Fantastic 4 - recenzja gry

Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry

recenzja gry8 sierpnia 2005

Bohaterem gry jest Saul Myers, były legionista. Mieszka w Paryżu, jest rozwiedziony. Jego córka, Lisa, tworzy reportaże w niewielkim państewku w Południowej Ameryce – Realii. Niestety, Lisa nie dzwoni już od czterdziestu ośmiu godzin.

Boiling Point: Road to Hell - recenzja gry

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC

recenzja gry3 sierpnia 2005

Mamy Europę z czasów przed narodzeniem Chrystusa. Cesarstwo Rzymskie opanowało już całą Europę. No, prawie całą, wszak mieszkańcy niewielkiej galijskiej wioski wciąż stawiają opór potężnemu Cezarowi.

Asterix & Obelix XXL - recenzja gry na PC

Madagaskar - recenzja gry

recenzja gry1 sierpnia 2005

Madagascar to historia perypetii sympatycznych zwierzaków, które znudzone marnym żywotem w nowojorskim ZOO, postanawiają wybrać się w daleką podróż do ciepłych krajów. To także przyzwoita gra dla najmłodszych.

Madagaskar - recenzja gry

Darwinia - recenzja gry

recenzja gry29 lipca 2005

Dziwny to produkt. Niby stworzony w XXI wieku, a bliżej mu do pozycji sprzed dziesięciu lat. Nie ma żadnych wątpliwości, że jest to gra dla wymagających użytkowników. Nie oferuje wodotrysków, ale w zamian daje rzecz niezwykle pożądaną – oryginalność.

Darwinia - recenzja gry

Shadow Vault - recenzja gry

recenzja gry27 lipca 2005

Połowa XX wieku, nikt nie podejrzewa istnienia istot pozaziemskich. Obcy statek atakuje naszą planetę, co w konsekwencji doprowadza do wybuchu zakrojonego na szeroką skalę konfliktu. Wykorzystane zostają arsenały atomowe poszczególnych mocarstw.

Shadow Vault - recenzja gry

Tytus, Romek i A'Tomek - recenzja gry

recenzja gry22 lipca 2005

Słynny i niezrównany Profesor T’Alent zrobił nowy wynalazek: Odponurzacz. Dzielny Tytus postanowił poświęcić się dla dobra nauki i jako pierwszy, osobiście przetestował urządzenie...

Tytus, Romek i A'Tomek - recenzja gry

Sacred: Podziemia - recenzja gry

recenzja gry20 lipca 2005

Ludy Ancarii cieszyły się ze zwycięstwa nad mrocznym magiem i wydawało się, że w krainie zapanuje harmonia. Radość nie trwała długo, bo Shaddar powraca. Co więcej, książę Valor nie żyje, a demon z piekielnych otchłani porywa baronową Vilyę.

Sacred: Podziemia - recenzja gry

Singles 2: Triple Trouble - recenzja gry

recenzja gry18 lipca 2005

Życie wybranej postaci zależy od ciebie. Każda ma swoją osobowość i potrzeby. Dbasz o to, by podopieczny nie był głodny, zmęczony czy brudny. Wysyłasz go do pracy. Jego pieniądze wydajesz na meble, rośliny doniczkowe lub bibeloty.

Singles 2: Triple Trouble - recenzja gry
Earth 2160 - recenzja gry

Earth 2160 - recenzja gry

recenzja gry14 lipca 2005

Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.

Earth 2160 - recenzja gry

Still Life - recenzja gry

recenzja gry13 lipca 2005

Victoria, doświadczona agentka FBI, od dłuższego już czasu prowadzi skomplikowane dochodzenie. Jego efektem ma być wykrycie osobnika, który w sposób niezwykle okrutny i bezwzględny morduje kobiety. Zbrodniarz ten ma już na koncie cztery ofiary...

Still Life - recenzja gry

Imperial Glory - recenzja gry

recenzja gry11 lipca 2005

Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.

Imperial Glory - recenzja gry

ER: The Game - recenzja gry

recenzja gry8 lipca 2005

Serialu „Ostry dyżur” nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak pomysł wyprodukowania gry bazującej na nim może wydać się nieco dziwnym. Tym bardziej, że podczas gdy serial skierowany jest raczej w stronę starszej widowni, gra zainteresuje głównie młodzież.

ER: The Game - recenzja gry

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gry

recenzja gry6 lipca 2005

EEP 3 zainteresuje zagorzałych miłośników kolejarstwa. Jest to ciekawa alternatywa dla prawdziwych makiet. Koszty ich konstruowania sięgają bowiem nawet kilku tysięcy złotych. W grze kosztującej niecałe 60 złotych możemy stworzyć praktycznie to samo.

EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gry

Juiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gry

recenzja gry5 lipca 2005

Sukces NfS:U i filmów pokroju „Szybcy i wściekli” spowodował istny wysyp gier ocierających się o tematykę nielegalnych wyścigów. Pojawiały się produkcje lepsze i gorsze. „Juiced” odeszło troszeczkę w bok.

Juiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gry
Battlefield 2 - recenzja gry

Battlefield 2 - recenzja gry

recenzja gry1 lipca 2005

Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.

Battlefield 2 - recenzja gry

Project: Snowblind - recenzja gry

recenzja gry29 czerwca 2005

W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.

Project: Snowblind - recenzja gry

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

recenzja gry28 czerwca 2005

S.C.A.R. jest jedną z największych niespodzianek bieżącego roku. Opublikowane na miesiąc przed oficjalną premierą demo zostało przez miłośników czterech kółek przyjęte nadzwyczaj dobrze, choć wcześniej mało kto w ogóle o tej grze słyszał.

S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry

Chrome: SpecForce - recenzja gry

recenzja gry27 czerwca 2005

Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.

Chrome: SpecForce - recenzja gry

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry

recenzja gry24 czerwca 2005

Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.

Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry