Recenzje gier PC 72
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Earth 2160 - recenzja gry
recenzja gry14 lipca 2005
Earth 2160 jest jednym z najlepszych RTS-ów dostępnych na rynku. Jest w nim wszystko, co powinno być w solidnej strategii: niebanalna fabułą, nietuzinkowa grafika, przeogromna liczba budowli oraz pojazdów.
Earth 2160 - recenzja gryStill Life - recenzja gry
recenzja gry13 lipca 2005
Victoria, doświadczona agentka FBI, od dłuższego już czasu prowadzi skomplikowane dochodzenie. Jego efektem ma być wykrycie osobnika, który w sposób niezwykle okrutny i bezwzględny morduje kobiety. Zbrodniarz ten ma już na koncie cztery ofiary...
Still Life - recenzja gryImperial Glory - recenzja gry
recenzja gry11 lipca 2005
Przemyślana dyplomacja, bez której ani rusz, dopracowane realia historyczne, niebrzydka grafika oraz sposobność rozegrania 5 bitew, które zmieniły oblicze świata, to niewątpliwe atuty tej najpoważniejszej konkurencji dla serii Total War.
Imperial Glory - recenzja gryER: The Game - recenzja gry
recenzja gry8 lipca 2005
Serialu „Ostry dyżur” nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak pomysł wyprodukowania gry bazującej na nim może wydać się nieco dziwnym. Tym bardziej, że podczas gdy serial skierowany jest raczej w stronę starszej widowni, gra zainteresuje głównie młodzież.
ER: The Game - recenzja gryEEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gry
recenzja gry6 lipca 2005
EEP 3 zainteresuje zagorzałych miłośników kolejarstwa. Jest to ciekawa alternatywa dla prawdziwych makiet. Koszty ich konstruowania sięgają bowiem nawet kilku tysięcy złotych. W grze kosztującej niecałe 60 złotych możemy stworzyć praktycznie to samo.
EEP 3 - Profesjonalny Symulator Kolei - recenzja gryJuiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gry
recenzja gry5 lipca 2005
Sukces NfS:U i filmów pokroju „Szybcy i wściekli” spowodował istny wysyp gier ocierających się o tematykę nielegalnych wyścigów. Pojawiały się produkcje lepsze i gorsze. „Juiced” odeszło troszeczkę w bok.
Juiced: Szybcy i Gniewni - recenzja gryBattlefield 2 - recenzja gry
recenzja gry1 lipca 2005
Bliski Wschód i Azja. Niedaleka przyszłość. I trzy strony konfliktu toczące zmagania o każdy metr kwadratowy wirtualnych pól walki. A do tego olbrzymi ładunek grywalności. Oto BF2 w pigułce.
Battlefield 2 - recenzja gryProject: Snowblind - recenzja gry
recenzja gry29 czerwca 2005
W zamierzeniach „Project: Snowblind” miał być ideowym spadkobiercą obu części „Deus Ex”. W efekcie prac powstał futurystyczny FPS, który zapożyczył część elementów z serii „Deus Ex”, ale wykształcił własny styl.
Project: Snowblind - recenzja gryS.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gry
recenzja gry28 czerwca 2005
S.C.A.R. jest jedną z największych niespodzianek bieżącego roku. Opublikowane na miesiąc przed oficjalną premierą demo zostało przez miłośników czterech kółek przyjęte nadzwyczaj dobrze, choć wcześniej mało kto w ogóle o tej grze słyszał.
S.C.A.R.: Squadra Corse Alfa Romeo - recenzja gryChrome: SpecForce - recenzja gry
recenzja gry27 czerwca 2005
Druga część czołowej polskiej strzelaniny utrzymała poziom swojego poprzednika. Autorzy nawet nie starali się zaszczepić jakiś rewolucyjnych zmian i w sumie dobrze, bo wiadomo, że lepsze jest wrogiem dobrego.
Chrome: SpecForce - recenzja gryMassive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Strategie turowe nie są szczególnie licznie reprezentowanym gatunkiem. Dobrze, jeśli w roku pojawi się kilka turówek do wyboru. Domination jest jedną z najgodniejszych uwagi.
Massive Assault: Phantom Renaissance - recenzja gryTwierdza 2 - recenzja gry
recenzja gry24 czerwca 2005
Błąd na błędzie, a jednak da się w drugą część Twierdzy grać. Co więcej, zarządzanie średniowiecznym miasteczkiem daje wiele satysfakcji. Zajmujemy się ekonomią, dbamy o wykwintne życie naszego Lorda oraz budujemy zamki i prowadzimy wojny.
Twierdza 2 - recenzja gryFord Racing 3 - recenzja gry
recenzja gry23 czerwca 2005
W Ford Racing 3 pojawia się ponad 50 różnych maszyn, wśród których nie zabrakło wozów sportowych, limuzyn, pick-upów, muscle-carów czy też aut zabytkowych. Gra jednak nie zawiera żadnych rewolucyjnych rozwiązań, nie rozwija serii w wystarczającym stopniu.
Ford Racing 3 - recenzja gryKozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gry
recenzja gry21 czerwca 2005
Autorzy drugiej części Kozaków nie poszli na skróty – włożyli w ten tytuł naprawdę wiele serca, co widać chociażby po dużej liczbie nowatorskich zmian. W zasadzie mamy do czynienia z inną grą.
Kozacy II: Wojny Napoleońskie - recenzja gryDungeon Lords - recenzja gry
recenzja gry20 czerwca 2005
Przez knowania Wielkiego Kręgu Magów zszedł z tego świata Galdryn of the Meadows. Jego szef, Lord Davenmor, posmutniał. My również posmutnieliśmy dostawszy grę, która byłaby naprawdę fajna gdyby nie...
Dungeon Lords - recenzja gryGuild Wars: Prophecies - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Innowacyjność „Guild Wars” polega przede wszystkim na próbie wyeliminowania klasycznej dla MMO „harówki”. PvP ograniczono do aren i turniejów oraz wprowadzono nowy model używania umiejętności – takie podejście wprowadziło element taktyki...
Guild Wars: Prophecies - recenzja gry7 Sins - recenzja gry
recenzja gry17 czerwca 2005
Istnieje na rynku gier zakątek, w którym mieszczą się gry erotyczne – czasem, jak seria Larry, okraszone humorem. Do tej kategorii należy zaliczyć 7 Sins, chociaż tutaj łóżkowe figle nie stanowią jedynej formy ulegania pokusom.
7 Sins - recenzja gryGrand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PC
recenzja gry14 czerwca 2005
Świetny klimat, doskonała muza, olbrzymie miasta, dowolność poczynań - czegóż chcieć więcej? Najwspanialsza odsłona Grand Theft Auto przybyła, by skraść nasze serca oraz... mnóstwo wolnego czasu.
Grand Theft Auto: San Andreas - recenzja gry na PCRecenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięci
recenzja gry10 czerwca 2005
Wcielamy się w postać Nicka Scryera, tajnego agenta zajmującego się walką z organizacjami terrorystycznymi. Zapowiadała się grubsza afera wymagająca dyskrecji. Aby w przypadku wpadki wróg nic z Nicka nie wyciągnął, ten zgodził się na wymazanie pamięci.
Recenzja gry Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - bez pamięciObscure: Learn about Fear - recenzja gry
recenzja gry9 czerwca 2005
Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.
Obscure: Learn about Fear - recenzja gryPariah - recenzja gry
recenzja gry8 czerwca 2005
Pariah jest trójwymiarowym shooterem z akcją prezentowaną z widoku pierwszej osoby. Wcielasz się w rolę Jacka Masona. Główny bohater jest naukowcem, który został przydzielony do ochraniania bardzo cennej przesyłki podążającej na Ziemię.
Pariah - recenzja gryPsychonauts - recenzja gry
recenzja gry6 czerwca 2005
Założyciel Double Fine Studios, Tim Schafer, uczestniczył już w swoim życiu w kilku „niezłych” projektach. Monkey Island, Full Throttle, Day of the Tentacle, Grim Fandango (słusznie uznane za Obywatela Kane’a gier komputerowych). Dzwoni? Dzwoni.
Psychonauts - recenzja gryThe Moment of Silence - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2005
Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...
The Moment of Silence - recenzja gryClose Combat: First to Fight - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2005
Akcja rozgrywa się w 2006 roku w Bejrucie. W wyniku walk o władzę dochodzi do wojny domowej, dziesiątkującej okoliczną populację. Targany wewnętrznymi pobudkami moralnymi, wielkoduszny wujek Sam postanawia się zlitować i pomóc w rozwiązaniu konfliktu.
Close Combat: First to Fight - recenzja gry