Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 75

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Aleksander - recenzja gry

recenzja gry8 lutego 2005

GSC Game World, twórcy znanej wszystkim „kozackiej” serii gier strategicznych, wracają na ekrany naszych monitorów z tytułem opartym na następnym przejawie amerykańskiej mody na filmy historyczne...

Aleksander - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

recenzja gry3 lutego 2005

„RollerCoaster Tycoon 3” prezentuje zupełnie inne podejście do rozrywki, aniżeli jego poprzednicy. Gra jest zdecydowanie prostsza, bardziej nakierowana na współczesnego odbiorcę. Prawdziwi stratedzy mogą zgrzytać zębami.

RollerCoaster Tycoon 3 - recenzja gry

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2005

„Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring” to wyjątkowo udana przygodówka. To trudny i dość wymagający tytuł, ale z całą pewnością udany.

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry

I-Ninja - recenzja gry

recenzja gry28 stycznia 2005

„I-Ninja” to bardzo solidny tytuł, który powinien zadowolić zarówno miłośników klasycznych konsolowych zręcznościówek, jak i zatwardziałych PeCetowców. Gra nie nudzi się po kilkunastu minutach zabawy.

I-Ninja - recenzja gry

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

recenzja gry27 stycznia 2005

Riddick jest brutalnym, zimnokrwistym, zobojętniałym mordercą. Poznajemy go w chwili, gdy zostaje schwytany przez galaktycznego łowcę nagród i leci w kierunku tytułowego Butcher Bay – najbardziej rygorystycznego zakładu karnego we wszechświecie.

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - recenzja gry

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2005

„Gorky 02” jest grą dobrą – ładną, nastrojową i grywalną – jednak o ile „Gorky Zero” był zupełnie inny od protoplasty – „Gorky 17” – o tyle „Gorky 02” bardzo niewiele od swojego poprzednika odbiega – jest po prostu jego drugą częścią.

Gorky 02: Aurora Watching - recenzja gry

Midnight Nowhere - recenzja gry

recenzja gry14 stycznia 2005

Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.

Midnight Nowhere - recenzja gry
Axis & Allies - recenzja gry

Axis & Allies - recenzja gry

recenzja gry12 stycznia 2005

AA to gra osadzona w realiach II Wojny Światowej, w której rozgrywka toczy się na poziomie strategicznym (przemieszczanie jednostek między państwami na dużej, ładnie przygotowanej mapie świata) i taktycznym (klasyczne bitwy toczone w czasie rzeczywistym).

Axis & Allies - recenzja gry

Nexus: The Jupiter Incident - recenzja gry

recenzja gry7 stycznia 2005

„Nexus” z nawiązką spełnia to, co obiecują autorzy na okładce gry. Jest przyzwoitym kawałkiem kosmicznego symulatora, oferującym ciekawą przygodę, mnóstwo walk, różnorodne sytuacje taktyczne, od misji wywiadowczych i badawczych po starcia olbrzymich flot.

Nexus: The Jupiter Incident - recenzja gry

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

recenzja gry6 stycznia 2005

„Space Hack” to udany produkt, który powinien zadowolić każdego sympatyka „Diablo”. „Space Hack” nie irytuje sztucznie zawyżonym poziomem trudności, ale i nie podaje wszystkiego na tacy, cieszy wyważonym przebiegiem rozgrywki.

Maximus XV Abraham Strong: Space Mercenary - recenzja gry

Zoo Tycoon 2 - recenzja gry

recenzja gry5 stycznia 2005

Jako prezent pod choinkę nada się dla dzieci, które są wielbicielami zoologii i pochodnych. Starsi mogą być nieco zawiedzeni. Gra jest ładna, słodka i lekka, tego jej nie można odmówić.

Zoo Tycoon 2 - recenzja gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry

recenzja gry31 grudnia 2004

Sid Meier nie byłby sobą, gdyby w znanej od lat konwencji nie upchnął czegoś nowego. Zmian jest sporo, ale nie dotyczą one podstawowych zasad rozgrywki. Wręcz przeciwnie, są to delikatne usprawnienia, które mają za zadanie urozmaicić zabawę.

Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

recenzja gry30 grudnia 2004

„Locomotion” to gra, która w dzisiejszych czasach, może co najwyżej konkurować z produkcjami trzeciej kategorii. Przyjemna gra straciła wiele w oczach fanów również dzięki wprowadzeniu masy nikomu nie potrzebnych usprawnień i usunięciu starych.

Chris Sawyer's Locomotion - recenzja gry

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2004

Ilość scen erotycznych w „Magna Cum Laude” jest kilkakrotnie większa niż we wszystkich dotychczasowych odsłonach „Leisure Suit Larry” razem wziętych. Praktycznie cały czas na ekranie paradują roznegliżowane dziewczyny.

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gry

Rybki z Ferajny - recenzja gry

recenzja gry28 grudnia 2004

Fabuła komputerowych „Rybek z ferajny” w pewnym stopniu pokrywa się z wydarzeniami zaprezentowanymi w filmie. Z oczywistych przyczyn autorzy nie uwzględnili w swym produkcie wielu sytuacji, aczkolwiek najważniejsze sceny zostały na szczęście zilustrowane.

Rybki z Ferajny - recenzja gry

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

recenzja gry27 grudnia 2004

„Apocalypse Weekend” powinien spodobać się sympatykom podstawowej wersji drugiego „Postala”. Gra sprawia jednak wrażenie tworzonej w lekkim pośpiechu. Irytuje też liniowość rozgrywki oraz niewielki stopień powiązania ze sobą kolejnych poziomów.

Postal 2: Apocalypse Weekend - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

recenzja gry24 grudnia 2004

Jest to gra warta polecenia nie tylko osobom, które zaślepione są samym napisem „Lord of the Rings” na opakowaniu. Jest to porcja naprawdę solidnego software`u, potrafiąca zaskoczyć i zapewnić godziny rozrywki.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie - recenzja gry

Iniemamocni - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2004

Iniemamocni to rodzina superbohaterów, która za wszelką cenę próbuje ukryć swe moce i prowadzić spokojne życie. Oczywiście, do czasu. Producenci gry „The Incredibles” wybrali wszystkie najciekawsze sceny z filmu i stworzyli z nich grywalne poziomy.

Iniemamocni - recenzja gry

NBA Live 2005 - recenzja gry

recenzja gry22 grudnia 2004

Nadal dobre NBA, które daje fanom koszykówki więcej przyjemności niż zwykle. Wciąż mamy tutaj kolekcje koszulek, butów, skarpet czy headband’ów, których przejrzenia i odkrycia nie odmówi sobie żaden miłośnik basketu.

NBA Live 2005 - recenzja gry

Total Club Manager 2005 - recenzja gry

recenzja gry21 grudnia 2004

TCM to doskonały menedżer pod względem wykonania i szaty wizualnej. Mnogość opcji, zaawansowany silnik graficzny i innowacyjność – to jego niewątpliwe zalety. Brakuje mu jednak tej iskierki, którą posiada FM 2005.

Total Club Manager 2005 - recenzja gry

Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry

recenzja gry20 grudnia 2004

Nadal mamy do czynienia z niezwykle dynamicznym, fantastycznie grywalnym i odprężającym FPS-em, który graficznym i dźwiękowym przepychem dech zatyka, przy czym nasz wzrok nie spocznie na niczym, co już widzieliśmy.

Painkiller: Battle Out of Hell - recenzja gry

Call of Duty: United Offensive - recenzja gry

recenzja gry17 grudnia 2004

Dodatek do doskonałego FPS-a „Call of Duty” to przede wszystkim rozbudowana rozgrywka wieloosobowa, pojazdy i nowe rodzaje broni. Ale to również trzymająca w napięciu, zrealizowana z filmowym rozmachem kampania dla jednego gracza.

Call of Duty: United Offensive - recenzja gry

Pro Evolution Soccer 4 - recenzja gry

recenzja gry16 grudnia 2004

PES4 jest grą wielką, w dosłownym tego słowa znaczeniu. O jej sile stanowi niezwykły gameplay. Grając w nią odnosi się wrażenie uczestnictwa w prawdziwym spotkaniu meczowym.

Pro Evolution Soccer 4 - recenzja gry

Myst IV: Objawienie - recenzja gry

recenzja gry15 grudnia 2004

Będzie to historia o zbrodni i o karze, o szaleństwie i o miłości, o poświęceniu i zemście. Każdy, kto chociaż raz miał okazję zmierzyć się z tą historią, na pewno przyzna, że warstwa fabularna stanowiła zawsze mocną stronę tej serii.

Myst IV: Objawienie - recenzja gry