6. Czarny Kostur | Kampania militarna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
6. Czarny Kostur
Warunki zwycięstwa:
- zdobądź zamek.
Warunki przegranej:
- śmierć wszystkich posiadanych jednostek.
177
| 178
|
Pogrupuj swoje jednostki pod klawiszami "1", "2" i "3". Uzbrojonych chłopów wysyłaj przodem jako tzw. "mięso armatnie" przeciwko grupie jednostek wroga. Jeśli natomiast masz do czynienia z małą grupką warto powoli zbliżyć się łucznikami i ją po cichu wyeliminować, jeden po drugim. Na wzniesieniu na północ od miejsca w którym zacząłeś stoi łucznik - rozkaż wszystkim swoim łucznikom zaatakować go [177]. Następną grupą będzie patrol [178]. Tutaj z przodu wyślij uzbrojonych chłopów, a za nimi kmieci oraz łuczników, którzy zaatakują wrogów włóczniami i strzałami. Następnie dopełnij dzieła wysyłając kmieci, aby wykończyli wrogów w walce wręcz. Taki jest schemat dla postępowania w tej misji.
179
| 180
|
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie