Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 3 - poradnik do gry

Twierdza 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

2. Złe zgromadzenie

Warunki zwycięstwa:

- oczyść ruiny starego opactwa;

- zbierz chleb: 600;

- zbierz wino: 100.

Warunki przegranej:

- śmierć władcy.

017 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
017
018 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
018

Wybuduj skład oraz spichlerz, jednak nie przy samym donżonie - zostaw miejsce na chaty [017]. Następnie szybko postaw trzy chaty drwala w trzech miejscach przy drzewach [018]. Chodzi o to, aby drwale ścieli jak największa liczbę drzew dając ci nowe tereny do zabudowy. W przyszłości będziesz likwidował je i budował dalej od donżonu, tak by zrobić miejsce na chaty.

019 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
019
020 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
020

Warto wyruszyć twoimi wojskami na północ i zlikwidować jedno z legowisk wilków. Pogrupuj jednostki w dwie grupy: z tyłu niech maszeruje trzech łuczników, a z przodu władca z resztą jednostek. Uderz na leże wilków i je zniszcz [019]. Chociaż celem jest oczyszczenie ruin jednak na początku skup się na ekonomii, dlatego zawracaj swoją małą armią. Ustaw ich dokładnie w tym miejscu czym zablokujesz drogę wilkom do twojego miasta [020]. Co prawda na lewo znajduje się drugie łatwe przejście, ale zaraz je zabudujesz ostrokołem. Czas na ekonomię!

021 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
021
022 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
022

Wybuduj dwie uprawy pszenicy oraz - obok składu - młyn i piekarnię [021]. Produkcja żywności ruszy. Zmniejsz podatki oraz racje żywnościowe, aby zadbać o popularność. Możesz także już teraz postawić chatę (posiadłość) obok donżonu. Na północy przy stojących wojskach postaw koszary tak, aby pomiędzy skałami, a nimi pozostało wąskie przejście. Obok po prawej postaw zbrojownie. Łuczników umieść na koszarach, a reszta wojska na czele z władcą niech stoi w owym przejściu [022]. W ten sposób łucznicy będą zwalczać wroga na dystans, a jednostki na dole będą go wykańczać.

023 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
023
024 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
024

Wybuduj kolejne chaty jak najbliżej donżonu - potrzebujesz rąk do pracy oraz rekruta do zasilenia armii. Czas na zabezpieczenie drugiej łatwej drogi do miasta. Skorzystaj tutaj z ostrokołu [023]. Dobrze zabezpiecz całą zachodnią część miasta [024] chociaż w związku z lasem nie jest to do końca możliwe. Gdyby jakiś wilk przedostał się od tej strony rusz z odsieczą.

025 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
025
026 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
026

Jak najszybciej postaw kolejne trzy uprawy pszenicy, dwa młyny oraz trzy piekarnie. Wybuduj kolejne chaty [025]. Umieść także rynek. Musisz rozpędzić produkcję żywności, a następnie skupić sie na obronie przed wilkami. W zbrojowni są trzy łuki, a więc gdy tylko będziesz miał dostępnych chłopów i złoto zrekrutuj trzech łuczników i umieść ich na dachu koszar. Jednocześnie rekrutuj najtańsze jednostki by pomogły władcy bronić dostępu do miasta. Gdyby jego zdrowie się znacząco pogorszyło wycofaj go do donżonu.

Warto wybudować uprawę chmielu, browar oraz karczmę. Pamiętaj, aby uruchomić spożycie na panelu po prawej [026].

027 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
027
028 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
028

Rozbuduj dalej wypiek chleba. W składzie możesz sprawdzić, na jakim etapie produkcji występuje problem [027]. Jeśli przykładowo młynom brakuje pszenicy dostaw kolejne uprawy pszenicy. Jeśli natomiast w składzie zalega sporo mąki oznacza to, że masz za mało piekarni. Tutaj możesz kontrolować zbalansowanie przemysłu twojego miasta. W ten sposób powinieneś być już całkiem nieźle urządzony [028]. Pamiętaj by cały czas nadzorować obronę miasta przed wilkami.

029 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
029
030 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
030

W wolnej chwili wybuduj warsztat łuczarza oraz warsztat grotnika [029]. W jednym będą wytwarzane łuki dla łuczników, w drugim włócznie dla knechtów. Rekrutuj przede wszystkim te dwie jednostki, ale w przypadku braku broni możesz rekrutować uzbrojonych chłopów. Gdy jednych i drugich uzbiera się po min. 10 jednostek wyrusz wszystkimi w kierunku ruin. Zasada jest taka, że łucznicy idą z tyłu, a tuż przed nimi maszeruje reszta [030].

031 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
031
032 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
032

To łucznicy z daleka mają eliminować kolejne wilki - reszta jednostek ma ich chronić, ale sama się nie narażać. Powoli podejdź pod ruiny [031] eliminując napotkane wilki. Najpierw wyeliminuj legowiska wilków, w pierwszej kolejności to na lewo od ruin [032], potem ostatnie na północy.

033 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
033
034 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
034

Następnie zniszcz wszystkie ruiny [033] (ikonka kilofa). To kończy etap militarny tej misji. Jeśli wszystko zniszczyłeś zburz w mieście ostrokół, koszary, zbrojownie oraz wszystkie warsztaty. Same jednostki rozwiąż [034].

035 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
035
036 - 2. Złe zgromadzenie | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
036

Odzyskanych w ten sposób ponad dwudziestu ludzi skieruj do pracy przy produkcji żywności. Wybuduj kilka winnic, a także kolejne uprawy pszenicy, młyn i piekarnie [035]. W spichlerzu możesz zablokować spożywanie przez ludzi chleba jednocześnie kupując inne rodzaje żywności za złoto [036]. Pamiętaj, że za pomocą "+" i "-" na klawiaturze możesz przyspieszać i zwalniać szybkość gry. Po wyprodukowaniu wyznaczonej ilości chleba i wina zakończysz misję.