Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 3 - poradnik do gry

Twierdza 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

4. Droga pielgrzyma

Warunki zwycięstwa:

- odzyskaj zaopatrzenie dla Zajazdu w Czerwonym Domu;

- udane pielgrzymki;

- uzyskanie punktów honoru miasta: 1200.

Warunki przegranej:

- upływ czasu (50 dni);

- śmierć władcy.

053 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
053
054 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
054

Musisz się tutaj spieszyć i działać wielotorowo. Umieść skład i spichlerz obok karczmy, wtedy się rozjaśni. Wybuduj przynajmniej trzy chaty drwala, w tym dwie na północy [053]. Od razu możesz postawić jedną studnię. Na północy na końcu twoich włości przy przesmyku postaw jedną klatkę dla psów bojowych [054]. Wyślij w tamte okolice także władcę, ale nie stawiaj go przy klatkach - niech one będą pierwszą linią obrony. Obok istniejącego kamieniołomu dostaw dwa postoje wołów.

055 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
055
056 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
056

Na panelu popularności zmniejsz spożycie racji żywnościowych do 1/2. Postaw pierwsze budynki przynoszące żywność - trzy chlewnie to minimum. Przy donżonie wybuduj dwie chaty - oczywiście posiadłości, które łącznie dadzą 20 miejsc noclegowych. Jeśli możesz wybuduj jedną uprawę chmielu oraz browar. Honorem zajmiesz się później - na razie musisz skupić się na bandytach. W momencie gdy ich pierwsza fala zniszczy klatkę dla psów bojowych, a władca się z bandytami rozprawi postaw kolejną klatkę tak, aby go wesprzeć w kolejnych najazdach. Przez pewien czas będzie on sam w stanie zająć się najeźdźcami. Na złożach rudy postaw jedną kopalnię żelaza oraz dwa postoje wołów. Wybuduj zbrojownie oraz jedną kuźnię [055] - to w zupełności wystarczy. Postaw także koszary [056].

057 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
057
058 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
058

Potrzebujesz 200 złota - możesz sprzedać nadmiar kamienia (generalnie jego wydobycie po postawieniu koszar i zbrojowni traktuj jako źródło dochodu i wszystko sprzedawaj; pamiętaj tylko by postawić rynek najlepiej daleko na południu). W kategorii "budynki miejskie" znajdziesz posągi - postaw jeden z nich jak najbliżej donżonu tak by codziennie dawał 10 punktów honoru [057]. W ten sposób będziesz miał zapewnione wszystkie rzeczy potrzebne do rekrutacji wekierników. Oczywiście musisz jeszcze zadbać o nowe osoby, a także trochę złota - zgodnie z wcześniejszymi uwagami. Gdy władca będzie odpierał kolejne ataki, kolejne wekiery będą trafiać do zbrojowni, a dzięki posągowi uzyskasz w ciągu 3 dni 30 punktów honoru. Możesz zająć się nowymi chatami oraz zabezpieczeniem dostaw żywności. Koniecznie zadbaj także o piwo oraz włącz jego spożycie na panelu popularności (o ile wcześniej tego nie zrobiłeś). Wreszcie zajmij się także budynkami prestiżowymi - wybuduj po jednym budynku każdego rodzaju [058] (łącznie sześć budynków).

059 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
059
060 - 4. Droga pielgrzyma | Kampania ekonomiczna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
060

Zostało jeszcze 48% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie