13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3
Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019
13. Biskup Szynkowór
Warunki zwycięstwa:
- przejmij kościół.
Warunki przegranej:
- nieprzejęcie kościoła prze świtem (upływ czasu);
- śmierć wszystkich posiadanych jednostek.
273
| 274
|
To bardzo szybka misja! Niestety nie masz za wiele jednostek [273]. Nie warto atakować od frontu, nie masz tutaj większych szans. Udaj się wzdłuż krawędzi mapy [274].
275
| 276
|
Pogrupuj jednostki według typu. Musisz uderzyć na mury w tym miejscu włączając w to zniszczenie bastionu [275]. Skieruj tutaj uzbrojonych chłopów, a za nimi wekierników oraz zbrojnych, a saperów skieruj bezpośrednio na bastion. Gdy runie od razu skieruj swoje jednostki w kierunku donżonu [276].
277
| 278
|
Tutaj ostatni mur obronny - postaraj się szybko zlikwidować napataczające się jednostki wroga [277]. Łuczników staraj się trzymać z tyłu jako wsparcie. Gdy się przebijesz podążaj szybko pod górę [278] - możesz omijać wrogie jednostki, szczególnie że z murów jesteś ostrzeliwany przez łuczników wroga.
279
| 280
|
Na szczycie nie powinno być wrogich jednostek [279]. A to oznacza, że wystarczy podejść do flagi, a po kilku sekundach przejmiesz donżon i zwyciężysz [280].