Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza 3 - poradnik do gry

Twierdza 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 poradnik Twierdza 3

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

13. Biskup Szynkowór

Warunki zwycięstwa:

- przejmij kościół.

Warunki przegranej:

- nieprzejęcie kościoła prze świtem (upływ czasu);

- śmierć wszystkich posiadanych jednostek.

273 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
273
274 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
274

To bardzo szybka misja! Niestety nie masz za wiele jednostek [273]. Nie warto atakować od frontu, nie masz tutaj większych szans. Udaj się wzdłuż krawędzi mapy [274].

275 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
275
276 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
276

Pogrupuj jednostki według typu. Musisz uderzyć na mury w tym miejscu włączając w to zniszczenie bastionu [275]. Skieruj tutaj uzbrojonych chłopów, a za nimi wekierników oraz zbrojnych, a saperów skieruj bezpośrednio na bastion. Gdy runie od razu skieruj swoje jednostki w kierunku donżonu [276].

277 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
277
278 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
278

Tutaj ostatni mur obronny - postaraj się szybko zlikwidować napataczające się jednostki wroga [277]. Łuczników staraj się trzymać z tyłu jako wsparcie. Gdy się przebijesz podążaj szybko pod górę [278] - możesz omijać wrogie jednostki, szczególnie że z murów jesteś ostrzeliwany przez łuczników wroga.

279 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
279
280 - 13. Biskup Szynkowór | Kampania militarna w Twierdza 3 - Twierdza 3 - poradnik do gry
280

Na szczycie nie powinno być wrogich jednostek [279]. A to oznacza, że wystarczy podejść do flagi, a po kilku sekundach przejmiesz donżon i zwyciężysz [280].