Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Śpiewać w duecie z Rozalią (250 punktów aspiracji)

Skieruj się do niezajętej przez nikogo sekcji nocnego klubu, gdyż to właśnie tam odnajdziesz maszynę do karaoke. Kliknij na niej. Wybieraj akcje Śpiewaj z i Rozalia (#1). Zaczekaj aż nasza para rozpocznie swój występ (#2), który najprawdopodobniej nie będzie przez nikogo obserwowany. Podobnie jak w przypadku tańców, występ możesz przedwcześnie zakończyć, kasując aktywowaną aktualnie akcję.

1 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Przed Tobą kilka najważniejszych scenek tego rozdziału - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Przed Tobą kilka najważniejszych scenek tego rozdziału. Do Rozalii wkrótce zbliży się Gwidon (#1). Mężczyzna najprawdopodobniej nie jest w stanie zrozumieć, że dostał kosza. Stefan postanowi oczywiście na to zareagować, ale tym razem nie wszczynając bójki, tylko w nieco inny sposób (#2). ;-)

2 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pocałować romantycznie Rozalię (250 punktów aspiracji) - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pocałować romantycznie Rozalię (250 punktów aspiracji)

W celu wykonania tego stosunkowo prostego zadania będziesz oczywiście musiał kliknąć na stojącej obok Rozalii. Skieruj się do grupy Pocałuj i wybierz akcję Romantycznie (#1). Pocałunku nie powinieneś oczywiście przerywać (#2). Na szczęście nie musisz też osobiście dopilnować tego żeby Gwidon stał obok. Nie powinien on bowiem odejść z tego miejsca.

3 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Pocałunek będzie miał jednak zupełnie odwrotny efekt od zamierzonego - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pocałunek będzie miał jednak zupełnie odwrotny efekt od zamierzonego. Stefanowi uda się bowiem zrazić do siebie zarówno Elę, jak i Rozalię, w wyniku czego randka ta dobiegnie oczywiście końca (#1). Od zadowolonego z takiego obrotu sprawy Gwidona otrzymasz natomiast przygotowany przez Elę prezent (#2).

4 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Myślę, że bardziej szczegółowy opis wydaje się tu być zbędny. Musisz oczywiście skorzystać z okolicznej budki telefonicznej (#1). Odwiedzałeś już ten klub, tak więc nie powinieneś mieć żadnych problemów z jej odnalezieniem. Po dotarciu do domu (#2) rozdział ten zostanie automatycznie zakończony. Nie zapomnij o wcześniejszym położeniu się do snu, szczególnie jeśli następnego dnia będziesz musiał iść do pracy!

5 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry