Rozdział 7 - Tajemnice Psiej Łapy | Psie zawody poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział ten w moim przypadku oficjalnie rozpoczął się o bardzo nietypowej porze albowiem po północy. Jeżeli u Ciebie będzie podobnie, nie oznacza to na szczęście, iż trzeba przerywać sobie sen, niemniej jednak dobrze będzie wstać w okolicach trzeciej lub czwartej nad ranem. Sam rozdział jest na szczęście bardzo krótki i opiera się w głównej mierze na czytaniu kwestii dialogowych oraz wykonywaniu prostych czynności.
Cel: Powitać Olgierda (250 punktów aspiracji)
Główna bohaterka powinna po wstaniu z łóżka zauważyć, iż ktoś znajduje się przed jej domem. Będzie to starszy mężczyzna wraz ze swoim psem (#1). Jak się zapewne domyślasz, musisz wyjść z domu, tak aby się z tą osobą móc przywitać. Kliknij na mężczyźnie i wybierz domyślną akcję, czyli Powitaj Sima Olgierd (#2).
Czeka Cię teraz zdecydowanie dłuższa scenka z rozmowy (#1). Dowiesz się, iż Olgierd też brał kiedyś udział w pokazie dla psów, lecz Dianie udało się zastosować pewne uchybienia formalne w celu odniesienia zwycięstwa. Olgierd wyjawi ci także, iż poznał sekrety lepszej komunikacji ze swoim zwierzęciem. Równolegle będziesz mógł obserwować oba psiaki (#2).
Cel: Poznać Tajemnice Psiej Łapy (250 punktów aspiracji)
Alicja będzie oczywiście bardzo zaintrygowana przedstawioną przez Olgierda formą komunikacji ze zwierzęciem. W rezultacie zapragnie ona bliżej zaznajomić się z tą techniką. W pierwszej kolejności będziesz musiał kliknąć na Olgierdzie i wybrać opcję Ucz się Tajemnic Psiej Łapy (#1). Uwaga! Opcja ta może nie od razu się pojawić. Teraz czeka cię jedynie zabawna scenka przerywnikowa (#2), przypominająca ćwiczenia yogi. Proces nauczania potrwa około minuty, tak więc musisz uzbroić się w cierpliwość.
Cel: Poddaj Ciapka zaawansowanemu treningowi (250 punktów aspiracji)
Teraz będziesz oczywiście musiał przetestować nabyte umiejętności, wchodząc w interakcję ze zwierzakiem głównej bohaterki. Generalnie nie masz się tu czego obawiać, gdyż jest to właściwie czysta formalność. Kliknij na Ciapku i wybierz akcję Zaawansowana tresura posłuszeństwa (#1). Zaczekaj na efekty działania (#2). Ponadto od Olgierda otrzymasz cenny prezent. Będzie to bardzo nietypowa figurka.
Cel: Umieścić Łapę (250 punktów aspiracji)
W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał wejść do inwentarza. Wybierz otrzymany przed chwilą prezent, czyli Obsydianową łapę Jangbu (#1). Przedmiot ten najlepiej będzie umieścić gdzieś w domu, na przykład na szafce czy stoliku (#2). Dobrze byłoby gdybyś zdecydował się na często odwiedzane pomieszczenie.
Wysłuchaj ostatniego już dialogu pomiędzy główną bohaterką, a Olgierdem (#1). Mężczyzna pożegna się i opuści teren Twojej posesji. Jeśli chcesz, możesz już teraz wejść w interakcję z otrzymanym obiektem, wybierając opcję oglądania (#2). Nie jest to jednak wymagane do końcowego sukcesu. Po chwili rozdział ten dobiegnie końca. W zależności od aktualnej pory dnia możesz rozpocząć przygotowania do kolejnego rozdziału lub poświęcić cały dzień na rozrywkę.