Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Jeśli pierwszych rozdział tego scenariusza w całości udało ci się ukończyć w ciągu jednego dnia, oznacza to, iż będziesz musiał iść do pracy. Jak już wcześniej powiedziałem, główny bohater powinien wcześniej pójść spać (najlepiej w okolicach godziny 23:00 lub północy). Zadbaj też o to żeby wszystkie paski potrzeb Stefana zostały zregenerowane. Rozdział oficjalnie rozpocznie się bowiem gdy nasz główny bohater wróci z pracy, a wtedy będzie już nieco wyczerpany. Spadek efektywności jego działań musi więc być możliwie jak najmniejszy.
Cel: Przeczytać gazetę (250 punktów aspiracji)
Zadanie to pojawi się niedługo po tym gdy Stefan wróci do domu z pracy. Główny bohater uzna, że dobrze będzie poczytać lokalną gazetę. Najlepiej więc jeśli nie wejdziesz automatycznie do domu, gdyż gazetę odnajdziesz przy wejściu. Kliknij na niej i wybierz opcję Czytaj (#1). Zaczekaj aż Stefan uda się z gazetą na sofę. Główny bohater przeczyta między innymi coś na swój temat (#2). Nic innego na szczęście nie będziesz musiał robić.
Cel: Powitać Elę (250 punktów aspiracji)
Główny bohater powinien zauważyć, że przed jego domem pojawiła się jakaś dziewczyna (#1). Postanawia więc wyjść się z nią przywitać. Zaczekaj aż kobieta zbliży się do drzwi wejściowych. Kliknij na niej i wybierz jedyną możliwą formę interakcji, czyli Powitaj Sima: Ela Zwis (#2). Dotarcie Stefanowi na miejsce zajmie trochę czasu, tak więc bądź cierpliwy. W razie konieczności (np. zgubienie właściwej drogi) być może będziesz też musiał ponowić wykonanie tej czynności.
Okaże się, iż poznana kobieta jest przyjaciółką Czesi, czyli kuzynki głównego bohatera (miałeś już okazję ją poznać w pierwszym rozdziale tego scenariusza). Ponadto Ela (tak poznana dziewczyna ma na imię) przyprowadziła kotka Czesi, tego samego, którym Stefan będzie się musiał zaopiekować (#1). Zwierzątkiem zajmiemy się jednak za chwilę. Stefan będzie bowiem zauroczony Elą i spróbuje ją bliżej poznać (#2).
Cel: Oczarować Elę (250 punktów aspiracji)
To kolejne bardzo proste zadanie. W celu oczarowania Eli musisz kliknąć na jej postaci. Wybieraj teraz Flirtuj oraz Oczaruj (#1). Opcja ta powinna już być dostępna. Zaczekaj oczywiście na efekty działania (#2), które powinny być bardzo pozytywne. Ela wspomni także za chwilę o samym kotku, którym będziesz się musiał zaopiekować.
Cel: Wziąć kota (250 punktów aspiracji)
Będziesz się musiał wreszcie zainteresować kocurkiem, gdyż Ela nie przyszła tu w pojedynkę. ;-) Zwierzątko powinno stać gdzieś obok. W przeciwnym wypadku należy je zlokalizować, najlepiej przy załączonej pauzie. Kliknij na kotku i wybierz opcję Zaopiekuj się Pusią (#1). Stefan jednocześnie zaprosi Elę na kawę (#2). Dziewczyna zgodzi się, tak więc domyślasz się chyba, jak będzie przedstawiało się kolejne zleconko.