Rozdział 11 - Finał zawodów (1) | Psie zawody poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Rozdział ten powinien oficjalnie rozpocząć się w okolicach godziny dziesiątej nad ranem. Nie wystrasz się, gdyż nazwa rozdziału wyświetlona zostanie dopiero wtedy, gdy dotrzesz do miejsca, w którym zostaną one rozegrane. Koniecznie zadbaj o to żeby Twój pupil miał w miarę możliwości zregenerowane wszystkie potrzeby, ze szczególnym uwzględnieniem higieny oraz głodu. Na zawodach spędzisz bowiem praktycznie cały dzień. Ponadto nasza para będzie musiała zaczekać na swoją kolej, co w jeszcze większym stopniu wyczerpie paski potrzeb Ciapka, a to przecież on będzie znajdował się w centrum zainteresowania i to od niego będzie uzależniony wynik końcowy.
Cel: Pójść do Psiego Parku (250 punktów aspiracji)
Domyślam się, że doskonale już wiesz, co należy w takiej sytuacji zrobić. Z obowiązku przypomnę więc jedynie, że będziesz musiał użyć dowolnego telefonu i wybrać opcję wezwania taksówki (#1). Nie zapomnij zaznaczyć opcji Różni simowie (#2), gdyż Ciapek z oczywistych względów będzie ci musiał towarzyszyć.
Wyjdź przed dom i zaczekaj na taksówkę. Jako cel podróży będziesz musiał wybrać Pieskową Łąkę (#1). Po kilku chwilach powinniście dotrzeć na miejsce (#2). Jak zapewne zauważyłeś, jest to ładnie wykonany stadion. Wyjdź z taksówki i skieruj się w prawo.
Cel: Zapisać się (bez nagrody)
Na początek gra dokona ładnego najazdu na całą planszę, dzięki czemu będziesz mógł się też zapoznać z planowanym torem przeszkód (#1). Pierwszym zadaniem będzie jednak zapisanie się do finału konkursu. W tym celu udaj się do sędziego. Kliknij na stole i wybierz opcję Zapisz się (#2). Dowiesz się, że Alicja i Ciapek będą startowali jako drudzy.
Cel: Zająć miejsce (bez nagrody)
W sumie będziesz miał jeszcze około trzech minut do rozpoczęcia pokazu. W rezultacie nie będziesz się musiał śpieszyć. Możesz się więc rozejrzeć po okolicy. Jeśli chcesz postępować zgodnie z poleceniem gry, wybierz jedno z miejsc siedzących znajdujących się przy torze przeszkód i kliknij na Usiądź (#1). Możesz teraz obejrzeć pokaz w wykonaniu innego zawodnika (#2), zapoznając się jednocześnie z przeszkodami, które będzie musiał wkrótce pokonać Ciapek.
Po zakończeniu pokazu pierwszego zawodnika na planszy pojawi się Amanda (#1). Przyjdzie ona oczywiście kibicować głównej bohaterce oraz jej zwierzakowi. Zjawi się tu też wkrótce Diana. Musisz niestety wysłuchać jej kolejnych gróźb i przechwałek (#2). Diana uda się także do sędziego, lecz nie masz się na szczęście czego obawiać, gdyż dowodzona przez Ciebie drużyna nie zostanie zdyskwalifikowana, a wynik będzie uczciwy.