Rozdział 2 - Specjalna przesyłka (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Cel: Zaparzyć kawę (250 punktów aspiracji)
Musisz oczywiście wrócić się do domu. Ekspres do kawy odnajdziesz niedaleko lodówki. Domyślam się, że z tego obiektu mogłeś już korzystać, tak więc nie powinieneś mieć z tym żadnych problemów. Kliknij na ekspresie i wybierz opcję Podaj kawę (#1). Tradycyjnie już musisz zaczekać aż główny bohater się tu zjawi i wykona pożądaną czynność (#2).
Ela powinna automatycznie wejść do willi i dołączyć do pijącego kawę Stefana (#1). Nie należy im w tym procesie przeszkadzać, tym bardziej, iż sama rozmowa nie potrwa zbyt długo. Ela zaoferuje ponadto przyjacielską radę odnośnie Pusi (#2). To właśnie z kocurkiem związane już będzie kolejne zadanie tego rozdziału scenariusza.
Cel: Zganić Pusię (250 punktów aspiracji)
Jak zapewne zdążyłeś już zauważyłeś, przyniesiony przez Elę kotek niszczy już jeden z mebli (#1). W rezultacie będziesz musiał stanowczo zadziałać. Generalnie obowiązuje do zbliżony system do psów, tj. chwalenia oraz ganienia. Różnią się jedynie rodzaje czynności. Kliknij na Pusi. Wybieraj akcje Zgań za i Niszczenie sprzętów (#2). Zaczekaj teraz aż Stefan wykona tę czynność.
Ela powinna po chwili wkroczyć do akcji. Udzieli ci ona kilku cennych wskazówek na temat opiekowania się tym zwierzątkiem (#1). Informacje te warto byłoby oczywiście czytać. Dziewczyna wkrótce pożegna się. Stefan otrzyma ponadto od Eli pierwszy prezent (#2). Będzie to miska na jedzenie (Miska dla zwierząt, model II).
Cel: Położyć miskę na jedzenie (250 punktów aspiracji)
Nie będzie to trudne zadanie, lecz wszystkie czynności musisz wykonywać w ustalonej kolejności. Na początek będziesz musiał otworzyć okno inwentarza. Wybierz z inwentarza otrzymaną od Eli miskę (#1). Musisz teraz wybrać lokalizację dla tego przedmiotu (#2). Osobiście radziłbym zdecydować się na okolice kuchni. Pamiętaj jednak o tym żeby nie zatarasować sobie drogi.
Teraz będziesz musiał kliknąć na położonym przed chwilą obiekcie. Wybierz jedyną możliwą akcję, czyli Napełnij miskę (#1). Cierpliwie zaczekaj aż główny bohater wykona pożądaną czynność (#2). Sam kotek powinien się również błyskawicznie miseczką tą zainteresować. Nie licz jednak na to, że na wypełnieniu miski jedzonkiem kłopoty z Pusią się skończą. ;-)
Cel: Wypędzić Pusię (250 punktów aspiracji)
Proponowałbym od razu skierować się do sypialni. Okaże się bowiem, że Pusia rozgościła się na jednej z kanap (#1). Zwierzątko będziesz musiał oczywiście przegonić. W tym celu kliknij na kotku. Wybierz akcję Wygoń zwierzaka (#2). Spowoduje to zarazem zakończenie tego rozdziału. Osobiście radziłbym teraz zaopatrzyć się w kilka sprzętów dla zwierząt, jak chociażby wygodny materacyk czy zabawki. Wszystko to jest oczywiście opcjonalne. Kociego domku nie musisz kupować, gdyż podobny obiekt otrzymasz wkrótce w prezencie. Upewnij się ponadto żeby Stefan nie poszedł zbyt późno spać, gdyż kolejnego dnia najprawdopodobniej również będzie musiał iść do pracy.