Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Usiąść (250 punktów aspiracji)

To bardzo proste zadanie. Na początek proponowałbym jednak zbliżyć się do dyskoteki. Odnajdziesz tu mnóstwo miejsc siedzących. Kliknij na jednym z tych obiektów i wybierz opcję Usiądź (#1). Będziesz miał teraz okazję do tego żeby z Rozalią sobie trochę pogawędzić (#2). Radziłbym oczywiście czytać wszystkie pojawiające się na ekranie kwestie dialogowe.

1 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji)

W pierwszej kolejności będziesz musiał anulować aktualnie wykonywaną czynność. Najprawdopodobniej będzie to zwykła rozmowa. Wstań i upewnij się, że aktualnie znajdujesz się na terenie dyskoteki (niedaleko dj'a). Kliknij na Rozalii i wybierz akcję Tańcz razem (#1). Tradycyjnie już będziesz miał okazję do tego żeby trochę poobserwować zachowania obu Simów (#2).

2 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Uwieść Rozalię (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Uwieść Rozalię (250 punktów aspiracji)

Stefan po kilku chwilach zdecyduje się na odważniejszy krok. W tym celu powinieneś oczywiście przerwać taniec, choć prawidłową opcję najlepiej będzie wybierać przy załączonej pauzie. Skieruj się do sekcji Flirtuj i kliknij na opcji Uwodź (#1). Nie zdziwię cię chyba mówiąc, że powinieneś spodziewać się sukcesu (#2).

3 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Napić się (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Napić się (250 punktów aspiracji)

Stefan zaproponuje teraz Rozalii wspólny drink. Kobieta oczywiście wyrazi zgodę. Będziesz musiał opuścić teren dyskoteki. Zlokalizuj barek, przy którym stoi barman. Kliknij na barku. Wybierz opcję Zamów napój, a następnie jeden z dwóch możliwych drinków (#1). Zaczekaj oczywiście aż barman przygotuje drinka (#2).

4 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Wspólna randka wkrótce zostanie niestety przerwana - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Wspólna randka wkrótce zostanie niestety przerwana. W klubie pojawi się bowiem Gwidon, który od razu podejdzie oczywiście do naszych bohaterów (#1). Co więcej, mężczyźnie uda się uwieść Rozalię (#2), w wyniku czego randka ta dobiegnie końca. Nie będziesz niestety mógł temu w żaden sposób zapobiec.

5 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Schemat działania powinien ci być doskonale znany. Będziesz oczywiście musiał skorzystać z budki telefonicznej (#1) w celu zamówienia taksówki. Jako cel podróży wybierz Dom. Będzie już zapewne bardzo późno, ale nie kładź się od razu do snu, gdyż zjawi się tu kurier z zamówionym wcześniej zestawem do ćwiczeń (Ławka treningowa "MaksMuskuł" firmy Riptech; #2). Przedmiot ten najlepiej rozstawić w ogrodzie czy biurze. Rozdział dobiegnie w tym momencie końca. Koniecznie połóż się do snu, odkładając sobie inne potrzeby na później.

6 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
7 - Rozdział 4 - Szykuj się na tańce (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry