Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji)

Jeżeli Rozalia nie opuściła jeszcze okolic stolika, przy którym siedział Gwidon, nic dodatkowego nie będziesz musiał robić. W przeciwnym wypadku musiałbyś się ustawić przy wieży, kliknąć na niej i wybrać opcję Zawołaj. W celu przystąpienia do wspólnego tańca kliknij na Rozalii. Wybierz opcję Tańcz razem (#1) i zaczekaj na efekty działania (#2). Taniec nie potrwa jednak zbyt długo, gdyż wkrótce pojawi się kolejne zadanie.

1 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zaprosić Rozalię na randkę (250 punktów aspiracji)

Główny bohater postanowi teraz zaprosić Rozalię na randkę. W tym celu będziesz musiał ponownie na niej kliknąć. Tym razem wybieraj opcje Zapytaj i Umówisz się ze mną? (#1). Okaże się niestety, iż jest ona już umówiona z Gwidonem (#2), tak więc z tego pomysłu będziesz musiał zrezygnować.

2 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Możesz już opuścić okolice wieży - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Możesz już opuścić okolice wieży. Najlepiej będzie ustawić się w centralnej części planszy (#1). Po chwili ponownie podejdzie do Ciebie panna młoda. Tym razem Czesława poprosi głównego bohatera o to żeby na czas wyjazdu na miesiąc miodowy zajął się jej kotką Puszką (#2). Stefan nie będzie oczywiście mógł odmówić. Nie masz się jednak czego obawiać, gdyż zwierzątko otrzymasz w późniejszym terminie.

3 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Stefan postanowi powrócić do domu. W tym celu będziesz musiał skierować się do budki telefonicznej i wybrać akcję Zadzwoń po taksówkę (#1). Jako cel podróży wybierz oczywiście Dom. Po dotarciu na miejsce NIE WCHODŹ jeszcze do willi, gdyż po chwili zjawi się tu kurier. Będziesz musiał odebrać od niego przesyłkę (#2).

4 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Ustawić akwarium i zapełnić je rybkami (250 punktów aspiracji) - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Ustawić akwarium i zapełnić je rybkami (250 punktów aspiracji)

Okazuje się, iż w przesyłce znajduje się akwarium, które Stefan jakiś czas temu sobie zamówił. Będziesz je musiał ustawić gdzieś w domu. Wybierz więc z inwentarza nowo otrzymany przedmiot - Zbiornik przepływowy "Rybia baza" (#1). Osobiście proponuję największe pomieszczenie. Ponadto po ustawieniu akwarium kliknij na tym obiekcie i wybierz akcję Uzupełnij (#2). To już koniec tego rozdziału. Z racji tego, że Stefan kolejnego dnia musi iść do pracy, proponowałbym zaspokoić wszystkie główne potrzeby tego bohatera i wcześniej położyć się do snu.

5 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 1 - Wstęp (3) | Nocna maskarada | The Sims Historie ze świata zwierząt - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry