Rozdział 3 - Gwidonie, poznaj Pusię (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Cel: Pogłaskać Pusię (250 punktów aspiracji)
Stefan będzie na tyle zadowolony postawą Pusi, że postanowi nagrodzić w jakiś sposób swojego zwierzaka. W rezultacie będziesz musiał zlokalizować kotka. Kliknij na Pusi. Wybieraj opcje Dopieść i Pogłaszcz (#1). Teraz musisz oczywiście zaczekać aż Stefan wykona wspomnianą czynność (#2).
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)
W sklepie nic więcej już nie zdziałasz (nie będziesz wchodził w jakiekolwiek dalsze interakcje z Gwidonem. W rezultacie główny bohater postanowi powrócić do domu. Musisz oczywiście skierować się do budki telefonicznej i wybrać domyślną akcję. Jako cel podróży wybierz Dom (#1) i zaczekaj aż taksówkarz zawiezie Cię we właściwe miejsce (#2).
Cel: Oglądać telewizję z Jankiem (250 punktów aspiracji)
Nie rozstawiaj jeszcze zakupionej w sklepie kuwety, gdyż będzie ona powiązana z jednym z najbliższych zadań. Zamiast tego zrelaksuj się na chwilę. Janek powinien pojawić się za kilkadziesiąt sekund (#1). Nie czekaj aż wejdzie do willi, tylko od razu kliknij na telewizorze. Wybierz oczywiście opcję Oglądaj (#2).
Janek powinien automatycznie dołączyć się do Stefana (#1), lecz może się okazać tak, iż będziesz go musiał zaprosić do wspólnego oglądania. Warto wysłuchać wiadomości (#2). Powinieneś dobrze skojarzyć pewne fakty, ale nie uprzedzajmy wydarzeń z kolejnych rozdziałów tego scenariusza. Janek dość szybko pożegna się, dzięki czemu będziesz mógł przystąpić do kolejnego zadania.
Cel: Sprawdzić pocztę elektroniczną (250 punktów aspiracji)
Nie powinieneś mieć żadnych problemów z odnalezieniem swojego biura. Znajduje się ono niedaleko sypialni. Kliknij na komputerze i wybierz opcję Sprawdź pocztę elektroniczną. Otrzymasz dwa maile - od szefowej (z pytaniem w sprawie potraw) oraz Czesławy. Odejdź od komputera. W mieszkaniu powinien zjawić się kurier. Otrzymasz od niego przesyłkę, w której znajduje się domek dla kotka (#2).
Cel: Umieścić domek dla kotów i Kuwetę, aby Pusia mogła ich używać (250 punktów aspiracji)
To już ostatnie zadanie tego rozdziału. Z jego wykonaniem nie powinieneś mieć jednak żadnych problemów. Musisz po prostu wybierać z inwentarza pozyskane ostatnio przedmioty i rozstawiać je w odpowiednich miejscach. Mam tu na myśli kuwetę (#1), którą najlepiej będzie położyć w kuchni oraz kocią willę (#2), która może wylądować na przykład niedaleko sypialni. Gra wyświetlone pełne podsumowanie rozdziału. Nie zapomnij zregenerować paski potrzeb Stefana i położyć go do snu o rozsądnej godzinie.