Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Przebrać się w kostium Gwidona (250 punktów aspiracji)

Stefan postanowi wykorzystać okazję i spróbować na kilka chwil udawać, iż to on jest Gwidonem. W tym celu będziesz musiał kliknąć na jego masce, która powinna leżeć na jednym ze stolików. Wybierz opcję Załóż (#1). Na piętrze pojawi się natomiast Antoni, współpracownik Gwidona (#2). Jak się zapewne domyślasz, to właśnie tam będziesz się teraz musiał udać (skorzystaj z okolicznych schodów).

1 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przekonać pomagiera (250 punktów aspiracji) - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przekonać pomagiera (250 punktów aspiracji)

Teraz będziesz musiał spróbować wyciągnąć od Antoniego potrzebne informacje, które mogłyby obciążyć Gwidona. W tym celu musisz z nim porozmawiać, wybierając opcję Przekonaj (#1). W rezultacie będziesz miał okazję ku temu żeby poznać plany obu panów (#2).

2 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przebrać się z powrotem (250 punktów aspiracji) - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przebrać się z powrotem (250 punktów aspiracji)

Ostatnim krokiem będzie zwrócenie pożyczonej od Gwidona maski, tak aby nie spostrzegł, że ktoś przebrał się w jego kostium. Zejdź więc na dół. Kliknij na dowolnym stoliku, wybierając akcję Zdejmij maskę (#1). Zaczekaj aż Stefan wykona tę czynność (#2). Główny bohater postanowi ponadto poinformować o wszystkim swojego kolegę Janka.

3 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Powiedzieć Jankowi tajemnicę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Powiedzieć Jankowi tajemnicę (250 punktów aspiracji)

Janka powinieneś odnaleźć przy scenie, razem z innymi osobami. Musisz oczywiście na nim kliknąć. Wybieraj teraz następujące akcje: Rozmawiaj oraz Zdradź tajemnicę (#1). Janek po otrzymaniu tej informacji postanowi na chwilę się ulotnić (#2). Nie martw się, gdyż wszystko przebiega zgodnie z planem.

4 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Musisz teraz zaczekać aż Julianna wyłoni króla Nocnej Maskarady - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Musisz teraz zaczekać aż Julianna wyłoni króla Nocnej Maskarady. Zostanie nim oczywiście Gwidon (#1). Cierpliwie obserwuj mające miejsce na scenie wydarzenia. Gwidon niestety nie będzie się mógł zbyt długo nacieszyć swoim zwycięstwem, gdyż wkrótce przedstawione mu zostaną oskarżenia (#2).

5 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przewrócić Gwidona (250 punktów aspiracji) - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przewrócić Gwidona (250 punktów aspiracji)

Najlepiej byłoby gdybyś w momencie pojawienia się oskarżeń znajdował się na scenie, niedaleko Gwidona. Musisz teraz na nim kliknąć i wybrać opcję Przewróć (#1). Jeśli nie uda ci się to za pierwszym razem, spróbuj wykonać tę czynność ponownie. Dojdzie w tym miejscu do bójki (#2). Niezależnie od jej wyniku Gwidon nie będzie mógł uciec.

6 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Do ucieczki rzuci się natomiast Antoni, czyli współpracownik Gwidona, z którym przed chwilą rozmawiałeś - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Do ucieczki rzuci się natomiast Antoni, czyli współpracownik Gwidona, z którym przed chwilą rozmawiałeś. On jednak zostanie powstrzymany przez... Pusię (#1)! Po chwili zjawi się tu też funkcjonariusz policji. Aresztuje on najpierw Gwidona (#2), a następnie Antoniego. W międzyczasie możesz się zrelaksować, gdyż procesu tego nie będziesz mógł przyśpieszyć.

7 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
8 - Rozdział 11 - Jedyny, prawdziwy Król (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry