Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział ten będzie wyjątkowo krótki - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Rozdział ten będzie wyjątkowo krótki. Ze wszystkimi wymaganymi czynnościami powinieneś dość szybko się uporać. Nie jest to jedyna istotna kwestia. Rozdział rozpocznie się zdecydowanie później niż zazwyczaj, albowiem wieczorem (w okolicach godziny 18:00). Jak się więc zapewne domyślasz, powinieneś się sprężać z wykonywaniem powierzonych zadań, szczególnie jeśli kolejnego dnia będziesz musiał iść do pracy. Generalnie jednak nie przewiduję żadnych poważniejszych komplikacji.

Zanim jeszcze otrzymasz pierwsze "poważne" zadanie, będziesz świadkiem niezbyt długiej rozmowy. W willi głównego bohatera pojawi się Rozalia, z zamierzeniem nakłonienia go do wspólnego spotkania w Klubie Z (#1). Stefan początkowo będzie niechętny wobec tej propozycji, jednak da się w końcu przekonać (#2).

1 - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pójść do Klubu Z wraz z Rozalią (250 punktów aspiracji) - Rozdział 8 - Łaps: 1, Swojak: 0 (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Zostało jeszcze 55% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie