Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Cel: Walczyć z Gwidonem (250 punktów aspiracji)
W pierwszej kolejności będziesz musiał oczywiście kliknąć na stojącego obok Gwidona. Wybieraj akcje Walcz i Atakuj (#1). Spowoduje to oczywiście wszczęcie bójki (#2), która powinna zakończyć się zwycięstwem głównego bohatera.
Równolegle kolega Gwidona zaatakuje Janka (#1). Radziłbym oczywiście nie przyglądać się biernie tej walce, tylko ponownie zaatakować Gwidona (#2). Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale nic w ten sposób nie stracisz.
Bójka zostanie wreszcie przerwana przez Rozalię, która powinna się tu wkrótce pojawić (#1). Gwidon zaprosi ją na przyjęcie, lecz Rozalia uzna, że jest już umówiona ze Stefanem (#2). Główny bohater będzie oczywiście z takiego obrotu spraw zadowolony i zgodzi się zabrać Rozalię na maskaradę.
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)
Powinieneś już doskonale wiedzieć, jak należy się zachować. Najlepiej będzie oczywiście skorzystać z budki telefonicznej (#1). Jako cel podróży wybierz Dom. Po dotarciu na miejsce nie radziłbym wchodzić do willi, gdyż wkrótce zjawi się tu kurier (#2). Otrzymasz od niego kolejną przesyłkę. Będzie to nowa zabawka, tym razem jednak zarówno dla Stefana, jak i Pusi.
Cel: Bawić się sterowanym radiowo wabikiem na kota (250 punktów aspiracji)
W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał wybrać otrzymany obiekt z inwentarza (Sterowany radiowo wabik na kota) i umieścić go gdzieś w domu (#1). Kliknij teraz na zabawce i wybierz akcję Baw się tym (#2). Zaczekaj ponadto aż główny bohater użyje zabawki. Rozdział po chwili zostanie zakończony. Jak zwykle, musisz uwzględnić takie czynniki jak praca czy zmęczenie przy planowaniu akcji na wieczór oraz poranek.