Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Walczyć z Gwidonem (250 punktów aspiracji)

W pierwszej kolejności będziesz musiał oczywiście kliknąć na stojącego obok Gwidona. Wybieraj akcje Walcz i Atakuj (#1). Spowoduje to oczywiście wszczęcie bójki (#2), która powinna zakończyć się zwycięstwem głównego bohatera.

1 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Równolegle kolega Gwidona zaatakuje Janka (#1) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Równolegle kolega Gwidona zaatakuje Janka (#1). Radziłbym oczywiście nie przyglądać się biernie tej walce, tylko ponownie zaatakować Gwidona (#2). Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale nic w ten sposób nie stracisz.

2 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Bójka zostanie wreszcie przerwana przez Rozalię, która powinna się tu wkrótce pojawić (#1) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Bójka zostanie wreszcie przerwana przez Rozalię, która powinna się tu wkrótce pojawić (#1). Gwidon zaprosi ją na przyjęcie, lecz Rozalia uzna, że jest już umówiona ze Stefanem (#2). Główny bohater będzie oczywiście z takiego obrotu spraw zadowolony i zgodzi się zabrać Rozalię na maskaradę.

3 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Powinieneś już doskonale wiedzieć, jak należy się zachować. Najlepiej będzie oczywiście skorzystać z budki telefonicznej (#1). Jako cel podróży wybierz Dom. Po dotarciu na miejsce nie radziłbym wchodzić do willi, gdyż wkrótce zjawi się tu kurier (#2). Otrzymasz od niego kolejną przesyłkę. Będzie to nowa zabawka, tym razem jednak zarówno dla Stefana, jak i Pusi.

4 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Bawić się sterowanym radiowo wabikiem na kota (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Bawić się sterowanym radiowo wabikiem na kota (250 punktów aspiracji)

W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał wybrać otrzymany obiekt z inwentarza (Sterowany radiowo wabik na kota) i umieścić go gdzieś w domu (#1). Kliknij teraz na zabawce i wybierz akcję Baw się tym (#2). Zaczekaj ponadto aż główny bohater użyje zabawki. Rozdział po chwili zostanie zakończony. Jak zwykle, musisz uwzględnić takie czynniki jak praca czy zmęczenie przy planowaniu akcji na wieczór oraz poranek.

5 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (3) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry