Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Tym razem rozdział powinien rozpocząć się nieco później, albowiem w okolicach godziny dziewiątej nad ranem - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Tym razem rozdział powinien rozpocząć się nieco później, albowiem w okolicach godziny dziewiątej nad ranem. Zakładam oczywiście, że w tym konkretnym dniu nie musiałbyś iść do pracy. Sam rozdział jest stosunkowo długi. Ponadto wykonanie niektórych czynności może sprawić ci trochę problemów, albowiem będziesz musiał na przykład zaczekać na pojawienie się na planszy odpowiedniej postaci. Początkowo można więc nie wiedzieć, co dokładnie należy wykonać. Mam oczywiście nadzieję, że z moimi poradami wszystko stanie się jasne.

Jeszcze przed pojawieniem się pierwszego oficjalnego zadania, zostaniesz najprawdopodobniej poinformowany o konieczności rozwinięcia swoich umiejętności kulinarnych (#1). W rezultacie będziesz musiał zdobyć dodatkowy punkt umiejętności gotowania. Najprościej będzie wykonać to czytając odpowiednią książkę (#2). Wykonanie przeskoku nie powinno ci zająć zbyt dużo czasu. Do zadania tego możesz też oczywiście przystąpić jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem nowego rozdziału.

1 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przygotuj homara (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przygotuj homara (250 punktów aspiracji)

Teraz Stefan postanowi zająć się przygotowaniem drugiej potrawy dla Julianny. Będzie to homar. Skieruj się oczywiście do kuchni. Kliknij na lodówce i wybierz akcję Przygotuj homara (#1). Pozwól teraz głównemu bohaterowi wykonać wszystkie niezbędne czynności (#1).

2 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Stefan powinien następnie włożyć przygotowanego przez siebie homara do piekarnika - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Stefan powinien następnie włożyć przygotowanego przez siebie homara do piekarnika. W międzyczasie możesz zająć się np. zabawą z kotem. Gdy homar będzie już gotowy, kliknij na piekarniku i wybierz akcję Weź homara (#1). Teraz musisz zaczekać na zjawienie się Julianny (#2), która oczywiście odbierze przygotowaną potrawę. Stefan postanowi dodatkowo nagrodzić Pusię za pozostawienie potrawy w spokoju. Akcji tej nie będziesz mógł przerwać. Na szczęście nie zajmie ci ona dużo czasu.

3 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zaprosić Janka (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zaprosić Janka (250 punktów aspiracji)

Po raz kolejny będziesz miał okazję do tego żeby spotkać się z kumplem Stefana - Jankiem. Będziesz oczywiście musiał skorzystać z telefonu żeby go zaprosić. Klikaj na Zadzwoń i Sim. Z dostępnej listy wybierz Janka Brydża (#1). Następnie będziesz musiał kliknąć na Zaproś (#2). W oczekiwaniu na przybycie Janka główny bohater najprawdopodobniej ponownie wejdzie w interakcję z Pusią, tym razem bawiąc się z kotkiem.

4 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pogawędzić z Jankiem (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pogawędzić z Jankiem (250 punktów aspiracji)

Kliknij oczywiście na postaci Janka. Wybieraj opcje Rozmawiaj i Pogawędka. Musisz oczywiście zaczekać aż Stefan podejdzie do Janka (#1). Główny bohater wypyta go między innymi o Gwidona. Po kilku chwilach Janek zaproponuje wspólne spotkanie w klubie o nazwie Płaski Kapelusz (#2). Będziesz się tam teraz musiał udać.

5 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
6 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (1 | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry