Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jeśli nie musisz iść w tym dniu do pracy, rozdział powinien rozpocząć się we wczesnych godzinach porannych - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Jeśli nie musisz iść w tym dniu do pracy, rozdział powinien rozpocząć się we wczesnych godzinach porannych. Wykonanie wszystkich powierzonych zadań zajmie ci prawie cały dzień, aczkolwiek będziesz sobie mógł robić dłuższe przerwy. Ponadto zadania z tego rozdziału nie będą zbytnio wymagające. Więcej czasu spędzisz na ich wykonywaniu, aniżeli zastanawianiu się co wypadałoby w danym momencie zrobić.

Cel: Sprzątnąć kuchnię (250 punktów aspiracji)

Główny bohater uzna, że najwyższa pora rozpocząć przygotowania do maskarady. W tym celu postanowi zająć się jedną z zamówionych potraw. Udaj się do kuchni. Niestety, Stefan najwyraźniej jest poważnie chory, gdyż zabrudzi całą kuchnię (#1). W rezultacie w pierwszej kolejności będziesz ją musiał wyczyścić (#2). Zgodnie z podpowiedzią gry, mógłbyś oczywiście wydać automatyczne polecenie, ale lepiej tym osobiście się zająć.

1 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
W sumie będziesz musiał zająć się oczyszczeniem czterech różnych miejsc - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

W sumie będziesz musiał zająć się oczyszczeniem czterech różnych miejsc. Na początek proponowałbym oczyścić półki kuchenne, na których przygotowuje się potrawy (#1). Następnie zajmij się kuchenką gazową oraz zlewem (#2). Za każdym razem musisz oczywiście wybierać opcję Wyczyść i zaczekać aż bohater wykona odpowiednią akcję.

2 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Nie będziesz mógł automatycznie przeskoczyć do kolejnego zadania - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Nie będziesz mógł automatycznie przeskoczyć do kolejnego zadania. Pojawi się bowiem informacja, że Stefan będzie musiał zdobyć punkt umiejętności kulinarnych. W tym celu najprościej będzie skorzystać z książki, przyrządzić parę potraw (#1) lub obejrzeć program kulinarny w telewizji. Równolegle z otrzymaniem informacji o awansie pojawi się krótki komentarz Stefana (#2). Główny bohater postanowi przygotować sałatkę.

3 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przygotuj sałatkę (250 punktów aspiracji) - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przygotuj sałatkę (250 punktów aspiracji)

W pierwszej kolejności będziesz musiał kliknąć na lodówce. Pojawi się tu nowa opcja, którą trzeba będzie wybrać, a mianowicie Przygotować sałatkę (#1). Musisz teraz cierpliwie zaczekać aż głównemu bohaterowi uda się przyrządzić tę potrawę (#2).

4 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Stefan pozostawi gotową sałatkę na stole, a to dlatego, iż będzie musiał błyskawicznie udać się do toalety (#1) - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Stefan pozostawi gotową sałatkę na stole, a to dlatego, iż będzie musiał błyskawicznie udać się do toalety (#1). Jak można się było tego domyślić, kocurek Czesławy w międzyczasie wykorzysta okazję do tego żeby spróbować sałatki (#2).

5 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Wracaj błyskawicznie do kuchni - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Wracaj błyskawicznie do kuchni. Stefan powinien automatycznie przegonić kocura (#1). Sałatka będzie oczywiście nadawała się wyłącznie do wyrzucenia. Gdyby tego było mało, przed domem głównego bohatera pojawi się Julianna. Stefan będzie musiał wytłumaczyć się z nieplanowanego opóźnienia (#2). W rezultacie w późniejszym terminie będziesz musiał ponownie przygotować tę samą potrawę.

6 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
7 - Rozdział 6 - Tradycja (1) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry