Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Pójść do baru Płaski Kapelusz (250 punktów aspiracji)

Tradycyjnie już będziesz musiał zlokalizować telefon. Klikaj na Zadzwoń i Wezwij taksówkę. Ponadto będziesz musiał wybrać opcję Różni simowie (#1). Nie zabierzesz ze sobą Pusi, ale dołączy do Ciebie Janek. Możesz już wyjść przed dom. Jako cel podróży powinieneś wybrać Bar "Płaski Kapelusz" (#2). Zaczekaj oczywiście aż taksówka zawiezie cię na miejsce.

1 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zagrać w karty (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zagrać w karty (250 punktów aspiracji)

Trochę problemów może ci tu sprawić zlokalizowanie stołu do gry. Wejdź oczywiście do baru. Teraz będziesz musiał uaktywnić widok na pierwsze piętro, klikając w przedstawiony na screenie przycisk (#1). Kliknij wreszcie na stole do gry i wybierz opcję Graj (#2). Zaczekaj aż Stefan się tu zjawi. Może się też zdarzyć tak, iż się pogubi. Musiałbyś wtedy ponownie kliknąć na stole.

2 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Teraz będziesz oczywiście musiał zaczekać aż Stefan i Janek usiądą do gry (#1) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Teraz będziesz oczywiście musiał zaczekać aż Stefan i Janek usiądą do gry (#1). Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że stracisz tu dużo pieniędzy, gdyż nie będziesz miał żadnego wpływu na przebieg gry. Wysłuchaj natomiast rozmowy obu postaci (#2). Janek po kilku chwilach zauważy też, że w barze pojawiła się Rozalia.

3 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Zaprosić Rozalię do gry (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Zaprosić Rozalię do gry (250 punktów aspiracji)

Rozalia powinna pojawić się na tym samym piętrze, na którym nasi bohaterowie prowadzą grę, tak więc nie będziesz miał raczej dużych problemów z jej odnalezieniem (#1). Kliknij na Rozalii i wybierz opcję Zaproś. Zaczekaj teraz aż dołączy ona do gry (#2). Nie przejmuj się też, jeśli Janek odejdzie od stołu. Nie będzie on chwilowo potrzebny do wykonywanych zadań.

4 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji) - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Tańczyć z Rozalią (250 punktów aspiracji)

Rozalia po kilku chwilach zaproponuje rozmowę oraz wspólny taniec. Odejdź więc od stołu do gry. Nie musisz natomiast opuszczać tego piętra, gdyż obok znajduje się jukebox (#1). Mógłbyś co prawda spróbować go włączyć, ale najprawdopodobniej zajmie się tym Rozalia. Kliknij więc na jej postaci i wybierz opcję Tańcz razem (#2).

5 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Taniec w dowolnym momencie będziesz mógł przerwać - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Taniec w dowolnym momencie będziesz mógł przerwać. Spowoduje to załączenie krótkiej scenki z rozmowy (#1). Rozalia pójdzie do toalety. Możesz więc na chwilę usiąść. W barze zjawi się Gwidon (#2). Mężczyzna ten podejdzie oczywiście do Stefana. Obserwuj dalszy rozwój wydarzeń. Gwidon zacznie się odgrażać, co najwyraźniej bardzo poirytuje głównego bohatera.

6 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
7 - Rozdział 7 - Wchodzę w to (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry