Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada poradnik The Sims: Historie ze świata zwierząt

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Cel: Przeprosić Elę (250 punktów aspiracji)

Ponownie będziesz musiał kliknąć na stojącej obok przyjaciółce głównego bohatera. Tym razem jednak powinieneś wybrać akcję Przeproś (#1). Zaczekaj oczywiście na reakcję Eli (#2). Przeprosiny potrwają kilkanaście sekund, tak więc musisz być cierpliwy.

1 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Ela powinna przyjąć przeprosiny, a następnie opuści tę planszę - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Ela powinna przyjąć przeprosiny, a następnie opuści tę planszę. Główny bohater zauważy natomiast, że w centrum handlowym pojawił się jego kolega Janek (#1). Zaczekaj aż Janek podejdzie do Stefana, który uzna, że warto będzie wypytać przyjaciela o Gwidona (#2).

2 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Pogawędzić z Jankiem (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Pogawędzić z Jankiem (250 punktów aspiracji)

W celu wykonania tego bardzo prostego zadanka będziesz oczywiście musiał kliknąć na Janku Brydżu. Wybieraj akcje Rozmawiaj i Pogawędka (#1). Rozmowa będzie oczywiście dotyczyła odkrycia prawdziwej tożsamości Gwidona (#2). Wkrótce dobiegnie ona jednak końca, albowiem Stefan uzna, iż najwyższa już pora zająć się przygotowaniem lodowej figury.

3 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Wrócić do domu (250 punktów aspiracji)

Tradycyjnie już będziesz musiał skierować się do budki telefonicznej i wybrać opcję transportu (#1). Jako cel podróży wybierz oczywiście Dom. Po dotarciu do willi nie wchodź jeszcze do środka, gdyż wkrótce zjawi się tu kurier (#2). Otrzymasz od niego przesyłkę, a konkretnie stół (Blok lodu) potrzebny do stworzenia figurki z lodu.

4 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Stworzyć rzeźbę z lodu (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Stworzyć rzeźbę z lodu (250 punktów aspiracji)

W pierwszej kolejności będziesz oczywiście musiał rozstawić gdzieś otrzymany od kuriera stół. W tym celu musisz go wybrać z inwentarza (#1). Nie radziłbym ustawiać stołu wewnątrz willi. Najlepiej żeby znalazł się on gdzieś w ogrodzie (#2), tym bardziej, że powinieneś mieć tam sporo wolnego miejsca.

5 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Skieruj teraz w to miejsce Stefana - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Skieruj teraz w to miejsce Stefana. Kliknij na stole i wybierz opcję Stwórz rzeźbę. Cierpliwie zaczekaj teraz aż Stefanowi uda się ją przygotować (#1). Zajmie to około godziny-dwóch (czasu gry), ale na szczęście nie będziesz przez nikogo pośpieszany. Po wykonaniu figurki w willi pojawi się Julianna. Porozmawia ona na chwilkę ze Stefanem, a następnie uda się w stronę stołu w celu odebrania gotowej figurki (#2).

6 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
Cel: Przygotuj plan (250 punktów aspiracji) - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry

Cel: Przygotuj plan (250 punktów aspiracji)

Ostatnie już zadanie tego rozdziału będzie związane z przygotowaniami, mającymi na celu poznanie prawdziwego nazwiska Gwidona. Kliknij na półce z książkami i wybierz akcję Przygotuj plan (#1). Stefan wyjątkowo usiądzie na podłodze (#2), ale nie powinno cię to przerazić. Po wykonaniu tego zadania cały rozdział zostanie zaliczony. Przygotuj się oczywiście do kolejnego dnia, którego pierwszą część najprawdopodobniej spędzisz w pracy.

7 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry
8 - Rozdział 10 - Łap Łapsa! (2) | Nocna maskarada - The Sims: Historie ze świata zwierząt - poradnik do gry