Starfield: Zagrywka Junony - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady
Jedną z pobocznych misji w Starfiled jest Zagrywka Junony. Nasza solucja objaśnia, jak rozpocząć zadanie oraz jakie można podjąć decyzje.
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2023
Zagrywka Junony to poboczne zadanie, które związane jest z frakcją Ryujin Industries. Poniżej wyjaśniamy, jak rozpocząć tę misję oraz jak uwolnić Junonę lub zainstalować jej panel.
- Odnalezienie tajemniczego statku
- Opcja 1 - instalacja panelu
- Opcja 2 - współpraca z Junoną
- Opcja 3 - uwolnienie Junony bez zabijania agentów
Odnalezienie tajemniczego statku

- Miejsce rozpoczęcia misji jest losowe. Zagrywka Junony zostanie odblokowana, gdy na orbicie planety znajdziecie wrogi Statek Ecliptica, a członek Ryujin Industries poinformuje Was, żebyście go pokonali. Zadanie może się rozpocząć np. na orbicie jakiejś planety w układzie Shoza czy Tau Ceti.
- Gdy pokonacie wroga, zadokujcie do tajemniczego statku, a tam porozmawiajcie z agentami.

- Musicie zadecydować, co zrobić ze sztuczną inteligencją Junoną. Członkowie Ryujin Industries twierdzą, że jest niebezpieczna, natomiast SI sądzi, iż jest osobą.
- Najpierw porozmawiajcie z Junoną, zadajcie jej pytania i potem podejmijcie decyzję.
Opcja 1 - instalacja panelu

- Możecie postępować tak, jak chcą agencji Ryujin Industries. Po rozmowie z Junoną przyczepcie więc do niej panel kontrolny.
- Gdy to zrobicie, porozmawiajcie z agentami.
- Wróćcie na swój statek i wysłuchajcie Junony. Z powodu przyczepienia panelu, sztuczna inteligencja zabije agentów - nie możecie nic z tym zrobić.
- Misja zakończy się, Wy otrzymacie PD i kredyty, a tajemniczy statek odleci.
Opcja 2 - współpraca z Junoną

- Jeśli po rozmowie z Junoną stwierdzicie, że nie jest ona tylko maszyną, możecie jej pomóc.
- Zabijcie dwóch agentów Ryujin Industries.
- Ponownie porozmawiajcie z Junoną, wróćcie na swój statek i oddokujcie go. Po wysłuchaniu SI misja zakończy się, otrzymacie PD i kredyty, a Junona odleci.
Opcja 3 - uwolnienie Junony bez zabijania agentów

- Po rozmowie z Junoną możecie porozmawiać z agentami i przekonać ich do uwolnienia SI.
- Specjalna opcja dialogowa pojawi się tylko wtedy, jeśli należycie do frakcji Ryujin Industries.
- Gdy przekonacie agentów, jeszcze raz pomówcie z Junoną.
- Wróćcie na swój statek i podrzućcie agentów na planetę Volii Alfa w układzie Volii do miasta Neon. Zadanie zakończy się, a Wy otrzymacie PD i kredyty.