Starfield: Najlepsi z najlepszych - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady
Najlepsi z najlepszych to misja dla frakcji Karmazynowa Flota, w której zdobywacie ComSpike. Tutaj dowiecie się, jak dotrzeć na stację SY-920, jak zdobyć tam mundur i ukraść statek.
Ostatnia aktualizacja: 4 października 2023
Kolejnym zadaniem dla Karmazynowej Floty jest Najlepsi z najlepszych. Nasza solucja objaśnia, jak dostać się na stację SY-920, jak zdobyć mundur potrzebny do wejścia na strzeżony teren, jak zdobyć ComSpike i co powiedzieć doktorowi Vogel oraz jak ukraść statek i wrócić na Klucz.
Spotkanie z Huan Daiyu
- Na stacji kosmicznej Klucz w układzie Kryx porozmawiajcie z Naevą oraz Jasmine o urządzeniu ComSpike.
- Udajcie się na planetę Jemison (układ Alfa Centauri) do Studni. Na piętrze spotkajcie się z Huan Daiyu.
- Następnie idźcie do portu kosmicznego w Nowej Atlantydzie i wsiądźcie na statek Jade Swan.
- Miejcie na uwadze, że gdy odlecicie z Huan, to nie będziecie mogli przerwać misji i np. udać się w jej trakcie do innego układu.
Zdobycie munduru
- Wejdźcie do stacji kosmicznej SY-920, kiedy Jade Swan do niej zadokuje.
- Na miejscu nie możecie wywołać zamieszania, dlatego potrzebujecie munduru, aby nie być o nic podejrzewanym.
- Możecie bez problemu poruszać się po pierwszej hali stacji SY-920. Zjedźcie windą na dół i porozmawiajcie z Huan przez interkom.
- Porozmawiajcie z mężczyzną o imieniu Elijah Schilling - zgubił on kartę dostępową.
- Zagadajcie do Marine ZK, który stoi przy wózku widłowym. Powiedzcie mu, że Elijah go szuka. Dzięki temu będziecie mogli wziąć kartę dostępową z wózka.
- Otwórzcie drzwi zdobytą kartą. Wejdziecie na strzeżony teren, dlatego nie pokazujcie się nikomu, dopóki nie zdobędziecie munduru. Najlepiej cały czas skradajcie się.
- Na teren strzeżony możecie też wejść bez karty. Musicie porozmawiać z oficerem pilnującego głównego wejścia przy windzie. Możecie użyć na nim perswazji i przekonać go, że nie wzięliście ze sobą munduru. Jeśli Was przepuści, to na terenie strzeżonym i tak będziecie musieli znaleźć i założyć mundur, gdyż bez niego nie wejdziecie do kolejnych pomieszczeń.
- Innym sposobem na dostanie się na teren strzeżony jest złamanie zamku w drzwiach zamiast otwieranie go kartą dostępową Elijaha. Musicie mieć cyfrychy i odpowiednią umiejętność.
- Mundur możecie zdobyć w trzech różnych miejscach - najprościej jest przejść przez wentylację, a następnie skierować się do pomieszczenia po prawej stronie, gdy miną Was żołnierze.
- Gdy wyposażycie się w mundur, nie będziecie musieli się chować. Alarm zostanie podniesiony tylko wtedy, gdy pierwsi zaatakujecie lub zostaniecie wykryci podczas rozmowy z podejrzliwymi żołnierzami - mogą do Was podejść, a wtedy trzeba będzie wygrać próbę perswazji.
Zdobycie kodu dostępu
- Kiedy zdobędziecie mundur, będziecie musieli wejść do centrum dowodzenia.
- Pierwsze zamknięte drzwi otworzy Wam bez problemu żołnierz - wystarczy skłamać.
- Po zejściu na dół włóżcie kartę identyfikacyjną do czytnika.
- W centrum dowodzenia możecie podejść do interkomu i powiadomić Huan o postępach. Podpowie Wam, że potrzebujecie kodu dostępu.
- Musicie włamać się na komputer z kodami (o łatwym zabezpieczeniu).
- Podajcie oficerowi kod (sprawdzając go w odpowiednim folderze na komputerze), który zgadza się z nazwiskiem skradzionego munduru (sprawdzając je w ekwipunku).
Kradzież statku
- Przejdźcie dalej i przeczytajcie dane na temat uprawnień z komputera o urządzeniu ComSpike.
- W kolejnym pomieszczeniu otwórzcie drzwi za pomocą panelu.
- Idźcie dalej, aż dojdziecie do windy. Włóżcie tam swoją kartę do czytnika.
- Możecie ponownie porozmawiać z Huan przez interkom. Dowiecie się od niej, że będziecie musieli ukraść statek. Przed tym jednak znajdźcie na dole doktora Vogela.
- Podczas rozmowy z mężczyzną możecie zdradzić Huan lub użyć perswazji na doktorze, aby móc wsiąść na statek.
- Jeśli zdradziliście Huan, to możecie od razu udać się na statek. W przeciwnym wypadku przejdźcie przez wentylację, ukradnijcie i załóżcie mundur pilota. Następnie zaplanujcie lot próbny dodając projekt o nazwie "ComSpike" - jeśli tego nie zrobicie, to zostaniecie zaatakowani.
- Bez względu na podjęte decyzje, opuśćcie orbitę skradzionym statkiem i udajcie się na Klucz do układu Kryx.
Powrót na stację Klucz
- W siedzibie Karmazynowej Floty porozmawiajcie z Delgado oraz Naevą.
- Następnie udajcie się do układu Procjon B na OZK Vigilance. Po rozmowie z komandorem misja zakończy się. Otrzymacie PD i kredyty.