Starfield: Operacja Gwiezdne ziarno - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady
Operacja Gwiezdne ziarno to poboczna misja, w której poznacie historię klonów znanych postaci. Poniżej dowiecie się, jak rozpocząć misję i co wiąże się z pomocą każdemu z sojuszy.
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2023
Na tej stronie poradnika opisaliśmy misję poboczną o nazwie Operacja "Gwiezdne ziarno". Wyjaśniliśmy, jak ją rozpocząć, jak zdobyć wskazówki i dotrzeć do Beagle oraz jak pomóc danym stowarzyszeniom.
- Podróż do Tygla
- Wskazówki w Bazie
- Wybór strony
- Kod dostępowy z Beagle
- Pojedynek w Tyglu
- Zakończenie misji
Podróż do Tygla
- Operacja "Gwiezdne ziarno" zostanie odblokowana, gdy udacie się do układu Charybda.
- W placówce Tygiel na planecie Charybda III porozmawiajcie z Tobiasem i Adą.
- Spotkajcie się z Franklinem - zdobędziecie od niego informacje o klonach.
- Gdy wyjdziecie z budynku zatrzyma Was Wyatt. Po rozmowie z nim udajcie się do Amanirenas oraz Czyngis-Chana - liderów dwóch stowarzyszeń.
- Gdy dotrzecie do Czyngisa będziecie musieli najpierw pokonać atakujące go stworzenia.
- Po rozmowie z dwójką liderów wróćcie do Franklina.
Wskazówki w Bazie
- Musicie udać się do Bazy na Charybdzie III. Tam poszukajcie siedmiu wskazówek.
- Wszystkie wskazówki to strony z pamiętnika, które leżą na stolikach, szafkach lub podłodze. Zbierzcie je uważając na wrogie stworzenia w Bazie.
- Do ostatniej wskazówki dostaniecie się dzięki wąskiemu tunelowi. Pamiętnik będzie leżał na blacie. Uważajcie, gdyż w tym pomieszczeniu znajduje się bardzo groźny przeciwnik. Jeśli możecie, pokonajcie go, ale jeśli macie z nim problem, postarajcie się go ominąć, wziąć wskazówkę i wyjść z Bazy.
- Nie musicie wracać tą samą drogą, którą przyszliście. W ostatnim pomieszczeniu wejdźcie po schodach na górę, otwórzcie drzwi za pomocą komputera i idąc dalej wyjdziecie na powierzchnię.
Wybór strony
Wróćcie do Tygla. Musicie zadecydować, któremu stowarzyszeniu pomożecie i przekażecie notatki. Wybór będzie miał znaczenie w dalszej części misji.
- Liderką Wierzących jest Amanirenas. Według jej stowarzyszenia najważniejsza jest Misja, a jej członkowie po naprawieniu robotów opuszczą Tygiel.
- Postawa Czyngis-chana jest najbardziej skrajna. Renegaci chcą bowiem zniszczyć wszystko - Bazę i Tygiel, po czym odlecieć z planety. Uważają wszystko za kłamstwo.
- Pragmatycy, których liderem jest Franklin, są zależni od maszyn z Bazy i sami chcą przejąć władzę.
Kod dostępowy z Beagle
- Bez względu na podjętą decyzję porozmawiajcie z Adą, a następnie udajcie się do układu Bel.
- Podlećcie do nadajnika nawigacyjnego i przeskanujcie częstotliwość.
- Zadokujcie do statku Beagle w układzie Zelazny. Musicie mieć wysoką rangę Astrodynamiki lub dobry napęd grawitonowy, aby się tam dostać.
- Uważając na wieżyczki i roboty idźcie na sam koniec statku, otwórzcie komputer i pobierzcie kod dostępowy.
- Opuśćcie Beagle, wróćcie na Tygiel i porozmawiajcie z przywódcą sojuszu, któremu pomagacie.
Pojedynek w Tyglu
- Jeśli sprzymierzyliście się z Pragmatykami lub Wierzącymi to dowiecie się, że dany sojusz może być zaatakowany przez Czyngisa lub Amanirenas.
- W przypadku pomocy Renegantom okaże się, że to Franklin lub Amanirenas chce zaatakować sojusz.
- Nie ważne, jakie decyzje podejmiecie podczas rozmowy z wrogami, i tak dojdzie do walki. Możecie jednak przekonać lidera, który nie wypowiada wojny do współpracy.
- Musicie zabić wrogich przywódców lub tylko jednego z nich (jeśli go przekonaliście).
- Po walce udajcie się do lidera sojuszu, któremu pomagacie.
Zakończenie misji
- Porozmawiajcie z Adą i ponownie udajcie się do Bazy. Idźcie na sam jej koniec uważając po drodze na przeciwników. Podejdźcie do komputera - będziecie musieli wybrać jedną z trzech opcji restartu. Od tego zależy, co stanie się z klonami.
- Jeśli wybierzecie pierwszą opcję, to nic na Tyglu się nie zmieni, a misja zakończy się po podjęciu decyzji, Wy otrzymacie PD i kredyty.
- Jeśli uruchomicie pełne czyszczenie projektu, to wszystkie klony zginą. Misja zakończy się od razu po dokonaniu wyboru - otrzymacie PD i kredyty.
- Możecie wybrać nowego superadministratora. Wtedy wróćcie do danego przywódcy, a zadanie się zakończy - otrzymacie PD i kredyty.
- Pamiętajcie, aby zebrać klucz z biurka i wyjść szybciej tylnymi drzwiami z Bazy.