Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Starfield - poradnik do gry

Starfield - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia Starfield - poradnik, porady

Wroga inteligencja to trudna misja, jaką musicie wykonać dla frakcji Zjednoczone Kolonie. Tutaj dowiecie się, jak przygotować się do walki z Terrormorfami oraz jak zabić te stworzenia.

Ostatnia aktualizacja: 25 września 2023

Zadanie Wroga inteligencja rozpocznie się w tym samym miejscu, co zadanie Relikty wojny dla frakcji ZK Gwardia i zaraz po nim. Nasza solucja podpowiada, jak przygotować się do spotkania z Terrormorfami i jak je zabić oraz jak zdobyć wszystkie próbki.

Przygotowanie do misji

1 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. W kwaterze Czerwonych Diabłów na Marsie podążajcie za Hadrian i porozmawiajcie z nią.
  2. Przed dalszą wyprawą warto dobrze się przygotować - zakupić nową broń lub amunicję do już posiadanej. Porucznik Azevedo w kwaterze sprzedaje bardzo dobre strzelby, dlatego polecamy w nie zainwestować.
  3. Pamiętajcie również o zakupieniu apteczek i pakietów urazowych, jeśli ich nie macie.

Podróż na planetę Toliman II

2 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Udajcie się do układu Toliman. Zostaniecie tam zatrzymani przez ochronę ZK, ale ostatecznie przepuści Was.
  2. Wylądujcie na Wysuniętej Bazie 441 na planecie Toliman II. Następnie idźcie do stanowiska dowodzenia.
  3. Porozmawiajcie z komandor Hatoum.
  4. Jeśli czujecie, że nie jesteście w pełni przygotowani przed walką, to udajcie się do zbrojowni. Możecie tu za darmo odebrać amunicję, broń, apteczki, hełm, skafander i plecak.
  5. Gdy będziecie gotowi, porozmawiajcie z Hadrian.

Pierwszy pojedynek z Terrormorfami

3 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Przed śluzami pociągnijcie przełączniki i wejdźcie do miasta.
  2. Zostaniecie zaatakowani przez kilka stworzeń - nie są to trudni przeciwnicy. Po pokonaniu ich przejdźcie do pomieszczenia na końcu przetwórni, gdzie znajdziecie dodatkowe zapasy.
  3. W kolejnej dużej lokacji zaatakują Was Terrormorfy. Uważajcie przede wszystkim na tego zakamuflowanego.
  4. Jeśli wyposażyliście się wcześniej w dobrą broń, to bez większych problemów uda Wam się pokonać Terrormrorfy. Warto używać w walce granatów i min.
4 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Waszym celem jest zebranie trzech próbek Aceli. Są ukryte w kontenerach.
  2. Jeśli najpierw zbierzecie próbki, to i tak będziecie musieli pozbyć się wszystkich wrogów w lokacji.
  3. Kiedy teren będzie czysty, przekażcie próbki Kaiserowi.

Zdobycie kolejnych próbek

5 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Przejdźcie do tuneli parowych. W pomieszczeniu z szybą porozmawiajcie z Hadrian.
  2. Następnie zabijcie Terrormorfa i zbierzcie z jego ciała próbkę tkanki.
  3. Przekażcie próbkę Kaiserowi i porozmawiajcie z zespołem.
6 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Musicie teraz przywrócić zasilanie. Udajcie się po schodach na samą górę i uruchomcie dwa przełączniki.
  2. Wysłuchajcie nagrania, zbierzcie je i porozmawiajcie z Hadrian.
  3. Wróćcie do Kaisera i udajcie się do kolejnej lokacji.
7 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Czeka Was ostanie starcie. Musicie zabić Anomalnego Terrormorfa.
  2. Wróg będzie przyzywał inne stworzenia. Możecie z nimi wszystkimi walczyć, ale najlepiej wyłączcie trzy przełączniki, dzięki czemu niewolnicy Terrormorfa staną po Waszej stronie.
  3. Po starciu zbierzcie próbkę z ciała Terrorrmorfa i przekażcie ją Kaiserowi.

Zakończenie misji

8 - Starfield: Wroga inteligencja - solucja, opis przejścia - Starfield - poradnik do gry
  1. Wróćcie do Wysuniętej Bazy 441. Dotrzecie tam dzięki stromym, zaśnieżonym przejściu z areny, na której stoczyliście ostatnią walkę.
  2. Po rozmowie z Percivalem misja zakończy się. Otrzymacie PD i 12000 kredytów.